遺失USB手指導致洩漏個人私隱的新聞,隔幾個禮拜總會有一單,好似上個月又有市民執到食環署的USB手指,內藏近200個被檢控阻街、亂拋垃圾及煙蒂的市民私隱,認真離譜! 
要防止洩密,可以借助加密軟件為USB手指加鎖,有密碼先睇到內藏檔案,免費又易用。

功能齊全
加密軟件其實有好多,不過全部要收錢,就算部分話免費,實情是只可為4GB以下容量手指加密,嘥氣!唯獨File Secure Free(http://www.mitracker.com/file-secure-free.html)講到明費用全免,而且絕無任何條件限制,好均真。除了可以用密碼鎖實USB手指,仲可以獨立為指定檔案及文件夾加密,或永久刪除機密檔案,保安功夫做到足。

按Lock即鎖
用法簡單,只要用電腦下載及安裝軟件,啟動軟件後,就可以在「Lockup」版面選擇要加密的USB手指,㩒「Lock」掣設定密碼,完成後,只可以用相同軟件先解到鎖,換言之,想在其他電腦解鎖,都要下載及安裝相同軟件,好在軟件只得2MB容量,download連安裝兩分鐘內搞掂。麻煩是麻煩,但就更有保障。

嚴選密碼
早前黑客入侵社交網站LinkedIn(http://www.linkedin.com),仲寸到將646萬個戶口資料連同密碼放上網任睇,搞到人心惶惶。不過亦多得黑客將名單公開,先知原來好多人改密碼極為求其,就算無被偷,都好易俾人撞中! ####


File Secure Free幫USB手指加密碼鎖,就算遺失手指,亦可減少資料外洩風險。


鎖USB手指無多餘步驟,揀好手指一按「Lock」再輸入密碼就搞掂。


嫌一個密碼未夠穩陣,可以再為指定檔案獨立加多個,多一重保障。


上鎖後,USB手指變成零容量,即使在「我的電腦」介面見到,但都無法double click打開。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()