So Comment 蘇施黃

 

覺士道佐敦道交界,入口在佐敦道

Kuc?
Kuc = Kowloon Union Church位於佐敦道4號的紅磚教堂。隔籬有一座英式建築物,好有款的兩層小窄花園。前年見開始裝修。2012年翻新完畢,雪白的外牆,爛窗又換了,原來這屋本是Union Church的牧師住的,好大好靚㗎,一人住兩層。後來牧師走了,現任牧師住一層,將很多地方平租給NGO,多有人情味,政府係咁就好嘞!而樓下一層現叫「Kuc Space」,係畀公眾入去坐吓、飲吓、食吓、玩吓(有一大箱boardgames)

Kuc Space...
由一位懂得古董,古老嘢的人裝修的,裏面好多枱櫈係一間已結業的餐廳贈送的,sofa又唔知邊個送的,但所有舊東西加一些新燈、風扇,非常舒服,可spend一個lazy afternoon。所有人都係volunteer。我食完啲碟和杯,朋友走時自己拿去洗返才走。開放時間:星期一至五10am-6pm

食物
廚房只有焗爐和電爐,但很乾淨,所有食物都係由自願者煮一些拿手好戲,那天的lunch乃係由一位希臘女士做的flat bread + chili cheese $15 他們只預備了10份lunch,我去到時已沽清。只可以食carrot cake $15,好moist,好食。Cheese Scone $15,好香芝士味和raisin scone $15。而有位自願者正在做lemon cake,可惜要第二日才有得食。由於剛開始,所以只有星期一和四才有lunch供應,其他日子只有cake和新鮮蔬菜、水果做的juice、咖啡或茶。大家不妨去Kuc Space過一個寧靜的下午,連廁所都好pleasant的,我覺得好似返了我母校,樓底高高,英國式到不得了,長木地板,地磚全是舊的,可愛極!


Kuc Space 地址:佐敦道4號(近覺士道)電話:2367 2585


蘇施黃資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。 ####

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()