電子狗再度進化,這次玩變臉! Bandai最新 Smart Pet,吃喝玩樂、唱歌跳舞樣樣皆能。插上 iPhone後,就有多達百種表情同動作,生動有趣,而且內置多個「面孔」替換,仲會扭計生病要食藥。電子狗唔使你執便便,但要識佢錫佢呢!

記者:許福合
攝影:潘志恆
Model: Katie@PureModels
查詢: JC Shop(31022783)

 

跟音樂節奏周圍走

未有 iPhone,其實市面上已出現過 iDog之類嘅小玩意,當然分唇極有限。而最新嘅 Smart Pet,不單有黑、白色小狗畀你揀,襯番自己部 iPhone之餘,仲識得憑聲音、觸摸而跟你互動,好似聞聲前後移動、左右轉等,雖然同真狗難以比擬,不過勝在郁動有節奏感,更可揀鍾意嘅音樂,即使唔「唱歌」,有時小狗唔高興,除了扁嘴外,還會亂跑發洩。不想佢亂動,可將 Smart Pet變成座枱式,這個狀態只會擺動頭部,配合表情,相當可愛。

 


■將女友個樣擺落狗狗度,畀啲愛心呵護佢。


■先把 iPhone裝上機殼,再組裝入 Smart Pet頭部。

不過要佢動起來,先要替 iPhone裝上《 Smartpet》 App,雖然免費,但暫只得日本 App Store提供下載,想玩就要開多個日本 Account。內附 iPhone殼,將手機套上頭部,再插上頂部音源線, Smart Pet就可以隨住聲音做動作。

 


■齋噏都可發出命令,不過小狗只識聽日文,卡娃兒呢!


■揮揮手小狗會前後移動,反應好快。

 


■主要動作方式為前後移動,亦可左右轉。


■可將 USB線加上裝飾用嘅骨頭。


■餓了吧?先吃骨頭。

疏於照顧會生病

小狗同真狗一樣,觸碰鼻子便會打噴嚏,而且還會做出哭、眨眼、笑、嬲等表情,好趣怪。筆者玩了不久,暫時可有四款面孔可選擇,還有四款被鎖着,想再獨特點,可自拍相片製成「狗身人樣」,要嚟戲弄女朋友,諗起都想笑。
目錄內可以搵到骨頭畀小狗吃,作為不合格的主人,筆者曾讓小狗病到五顏六色,最後在道具欄內找到針筒,幫小狗打支針才醫好!要留意,剛開始玩時大部份食物或道具都會在問號狀態,隨住跟小狗互動會陸續解鎖。有時出外,沒法帶上 Smart Pet,亦可抽出 iPhone照顧它。

 


■打開雷達,有時會收到禮物。


■病到五顏六色,快啲幫佢打番支針啦。


■初玩有四個樣揀,要玩多啲努力解鎖。

電子狗唔簡單
過萬身價貴過真狗

SONY第一代 AIBO狗在1999年推出,集合人工智能科技,當年售價超過一萬元。後期出到第五代 ERS-7,支援180種語音指令,更可與主人簡單對話。


iDog

LED表達心情

SEGA推出的寵物狗 iDog,非常小巧可愛。懂得搖耳及利用頭上七個 LED,以不同顏色表達心情。亦懂因應玩家動作產生反應,輕碰頭部便高興,打尾巴就會生氣。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()