Jeana教壞人 買Mia寫真畀細路睇

書展今天開鑼,已推出「潔淨版」寫真集的模媽陳靜儀(Mia),昨日到灣仔會展踩場視察攤位,對於寫真放在當眼位置感滿意。她再往視察寫真電子版進度,惜場內智能電視未安裝好,她只能拿iPad看寫真說:「第一次出寫真集要跟足啲,出埋電子版滿足唔同粉絲。」

此外,Mia前晚與何佩瑜(Jeana)及澳洲新八模打籃球,開波前齊齊「倒奶」熱身。提到潔淨版寫真與原版定價一樣,問Mia可吸引誰買?身旁Jeana搭嘴愈幫愈忙:「乾淨版就大人買畀細路睇,污糟版就大人自己睇。」令Mia尷尬萬分地說:「唔係污糟,係二級版。」

Jeana(左二)吹雞約打籃球,但眾女茅招搶波。

Mia昨日到會展視察寫真集擺位。

Jeana帶隊開波造勢

o靚模何佩瑜(Jeana)前晚聯同陳靜儀(Mia)、澳洲新八模一同打籃球。眾女開波前俯身拉筋倒奶,場面壯觀,到比賽即顯得雞手鴨腳,搶波多過射波,混亂中Jeana玩得整個人趴在地上。



Jeana忘形拉筋大派冰淇淋。

另外,Mia提到改出潔淨版寫真,但價錢與原版一樣時,被記者問到有誰會購買?Jeana本想幫口,怎知好心做壞事,她說:「乾淨版就大人買畀細路睇,污糟版就大人買畀自己睇。」此話一出,Mia即尷尬地說:「唔係污糟版,係二級版。(少咗咩內容?)互動部分,好似主人偷睇我換衫同沖涼。」


Mia親自到書攤巡視。

Jeana鬥波玩摺埋


雙模搶波

前晚一班新舊模 Jeana、媽模 Mia同澳洲新8模等,喺小西灣進行籃球比賽,眾人賽前熱身玩擘髀、彎腰同拉筋, Mia仲俯身傾前露吊鐘胸。收起性感嘅 Jeana實行對摺自己迎戰,卻不敵 La Ying嘅一字馬。 Jeana話考慮同男友張柏文影全裸寫真珍藏,但要搵相熟印刷。
撰文:洪紅克


arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()