■電鍍鬼面罩、頭燈及霧燈組重新設計過,賣相更年輕。

想曬太陽又怕突然落陣失魂雨變落湯雞?唔怕,自從遇上新一代 STEPWGN,我每日都瞓喺私人大床曬太陽,再唔係就從大天幕欣賞雨景。有全天候八人車,落雨,又有乜好怕喎!

記者:李鑒泉
攝影:陳盛臣
模特兒: Cherrie Tam@M.Spy Model


■如果翻平中後排座椅,可讓兩人舒舒服服地曬太陽。

上大天幕下大尾廂

儘管驕陽似火,但仍有唔少人想與陽光玩遊戲,結果石澳、清水灣等停車場未及正午已告爆滿,未曬太陽座駕都曬到「水滾」,而且近排香港似足東南亞,時晴時雨搞到勁狼狽。幸好本田引入新一代 STEPWGN,前中排或中後排座椅都可摺合隱藏,變成一張大床!躺在天幕下曬陽光,既唔使同人逼,又唔怕搞到一身沙,冲身都慳番,惟要留意巨型車窗外會唔會有人「偷」。變大床之餘,中後排也能獨立收起,尾排更可完全收藏在地台中,騰出大量空間擺放單車或行李篋。作為廠方大碼 MPV, STEPWGN後座座墊較厚,承托力足,及受惠於高車身低地台,廠方更加入上代沒有的中央頭枕,進一步提升乘坐享受,要八個人舒舒服服去海灘都無難度。

 


1.天幕從車頭伸延到中排,堪稱同級最大。


2.尾排可收藏在地台下,開合方便。


3.摺起中後排後,尾廂足以容納爬山單車。


■ Econ Mode綠葉外光圈,會因應油耗而變色。

跑味包圍裝備升呢

本田亦有照顧駕駛者,除暗格甚多的中控台及駕駛席旁邊的茶几外,連+/-撥片軚環、支援 USB及藍牙播放的 Kenwood機頭、車側廣角鏡及 Smart Key免匙啟動等均討駕駛者歡心,不得不提紫光包圍的圓形錶板,中央樹葉標記外側光環會因應耗油量而從白色轉為綠色,從而知道自己的慳油表現,貼心的還包括開關電趟門的按鈕,開門就更方便。但要分辨新舊兩款 STEPWGN還是要從外觀入手,新車車頭的電鍍鬼面罩向下伸延至霧燈位置,頭尾燈亦換上更煞食的光條式設計,加上 SPADA包圍、尾翼及17吋多輻式輪圈(上代為16吋),跑味瞬間提升,一啲都唔娘!

 


■支援藍牙、 USB的 Kenwood機頭有板有眼。


■尾翼造型誇張。


■左側廣角鏡方便監察左前側路面情況。


■內櫳佈局簡潔,但設有多個暗格,方便收納雜物。

油耗每公里約$1.2

取得環保車資格的 STEPWGN,配備一副兩公升直四 i-VTEC引擎,能輸出150匹馬力,聽落好似小兒科,但本田加入七前速 CVT自動波箱連+/-,行車轉數徘徊1,200至1,300轉,且使用 Idle Stop停車熄匙系統後,廠方公佈油耗為14km/L,每公里約$1.2,以 MPV而言算慳油。另外廠方用雙重避震彈簧以減低車身震動,還有一系列如 HSA斜坡起動輔助、 VSA車身穩定系統及改良的 i-SRS安全氣袋等,兼顧行車舒適及安全。以33萬元車價能買到一部有齊大天幕、雙電趟門、跑味包圍的環保八人車,今個暑假仲唔立即載晒親戚朋友周圍玩、周圍曬!

STEPWGN SPADA

引擎:1,997cc直四 i-VTEC
馬力:150PS/6,200rpm
扭力:19.7kg-m/4,200rpm
傳動:七前速 CVT連+/-,前輪驅動
售價:$329,880(已扣環保稅)
查詢:28278622(合群汽車

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()