選美(年紀)冇得呃!(真實對白)
法拉上週五( 5日)聽到諸葛梓岐老過自己時,忍唔住擘大口笑到咔咔聲,仲要用手揞住免失儀態,由個心度笑出嚟。

一向低調處理與 Neway大少薛世恆戀情的陳法拉,連日來俾另一位薛家準新抱諸葛梓岐追住打,盛傳諸葛公主先向相熟傳媒放料踢爆法拉於美國秘密結婚,又話新年會問未來大嫂攞利是,不過就話「唔敢叫佢大嫂,費事叫老咗佢!」咬住唔放。
俾未來「妯娌」迫埋牆,法拉亦唔見得好蝦,針對弱點攻擊,一針見血「夭」中自稱 26歲的諸葛公主報細年齡痛腳,上週五對本刊揞嘴偷笑:「哈哈哈,我哋選美出身,白紙黑字(年紀)呃唔到人!」擺明反咬快將 31歲的諸葛公主一啖。

我唔再回應喇!(真實對白)
大少奶還擊,未來二少奶諸葛梓岐週日( 7日)出席活動時一聽見本刊記者就法拉恥笑佢扮細,諸葛公主即時笑容僵硬說:「唔好意思,我唔回應喇!」恭喜法拉中咗。

27歲陳法拉與 Neway薛家大公子薛世恆拍拖 4年一直低調,每次接受訪問都只講公事,唔會靠緋聞博宣傳。

法拉:佢大過我

被人「恰」唔出聲只會被人?住打。經常將男友、 Neway二太子薛嘉麟掛喺口邊,跟某雜誌關係要好的諸葛梓岐,上月尾無故擺法拉上枱,涉嫌向傳媒爆料話法拉跟男友已秘密於美國私訂終身,又話法拉屈老公送千萬大屋,清純花旦變貪錢人妻。
放料人呼之欲出,諸葛仲要在公開活動爆陰毒,明講自己農曆年會去薛老太屋企拜年,實質暗寸法拉「思」縮冇家教。卒之辣?法拉八婆反擊,上週五( 5日)法拉回應諸葛話驚叫佢做大嫂會叫老佢時,繼續還拖:「我係老過佢吖嘛,佢 26我 27,我哋選美出身,白紙黑字(年紀)呃唔到人!(其實佢就快 31歲(真實年齡)喇!)吓?哈哈哈,唔係呀嘛?我真係唔知佢大過我喎!」轉走實力路線的法拉,暗寸工夫一流。

19/1法拉火燒心實錄
死喇!又唔記得對白添!設計對白
收得工未呀?我就嚟頂唔住喇!設計對白

Honey,俾人踢爆點算好呀?設計對白

狂 NG累琴姐

無端被爆陰毒,搞到法拉近日神不守舍,據知被爆婚訊兩日後(本月 4日),焗住要為《公主嫁到》返無綫開工的法拉,全晚表現不在狀態,每組鏡頭最少 NG兩、三次,唔使埋位時又顧住講電話唔睇劇本,原本凌晨 3點收廠,結果過晒鐘都拍唔完,同平時甚少 NG的法拉直頭兩個樣。
累街坊遲收工,法拉因此辣?《公》劇監製梅小青:「小青姐知道套劇 over run,第二日即刻落 order,話要『 cher』爆班演員,唔可以再甩期!」知情人士透露。 27歲法拉就話襟捱,難為同場的 78歲李香琴,原本已經要日踩 10粒鐘做到暈,?家俾法拉拖一拖,每晚起碼唞少幾個鐘。呢次諸葛公主曲線累埋琴姐,琴姐唔好怪錯法拉呀!

駁火時間表︰ 19/1同場唔交戲
會去男友屋企拜年!
未來奶奶?邊位?
法拉同諸葛做商場騷同場表現疏離,寧願黐住唔熟絡的林莉,有心病連戲都懶得交,諸葛主動出擊話自己新年會去薛家拜年。

2/2諸葛先爆料
祝佢幸福快樂!呢件係開心事,總之要尊重老人家!
有雜誌爆法拉同薛大少秘密註冊結婚,諸葛又再強調一定會去薛家拜年,暗寸法拉唔孝順同冇家教。

3/2電話呻被屈
罵戰白熱化,兩人於同日齊齊發功,鬥寸反擊。

3/2插多一刀
如果自己結婚一定唔會秘密!我唔敢嗌佢大嫂,驚叫老佢!我會問佢攞利是,冇所謂啦,都係派錢!

7/2二少硬撐︰我唔再回應喇!
諸葛週日出席活動獲男友罕有到場支持,即刻收口唔再搞事。

真假公主

諸葛梓岐自稱為諸葛孔明第 63代後人,人前人後擺出公主姿態,更經常爆出「男友可以冇,但工人唔可以冇」等驚人金句,相比起出身音樂世家、叻到考到獎學金的法拉,講吹水,真係唔夠公主嚟。

諸葛梓岐( Marie)

陳法拉( Fala)

細少爭贏

法拉同諸葛梓岐日日開火,兩位薛家少爺亦要在家族爭寵爭上位。本來大少薛世恆會接手家族市值超過廿億的業務,但後來因卡拉 OK裝修費嚴重超支而被父親薛濟傑削權,去年退休時更改為欽點二少薛嘉麟接棒,成為上市公司中星集團( Neway Group)主席,大少只能坐歪做中星旗下一間公司的董事。

薛嘉麟

諸葛梓岐同二少拍拖拍得高調,經常被影到孖公仔出巡,可惜二少唔知與「針」同眠。《蘋果日報》圖片

年齡: 31
學歷:中文大學市場拓展碩士
職銜:中星集團主席

薛世恆

有傳法拉因拍劇太搏太性感,令薛家兩老不滿,不過法拉與大少拍拖 4年依然恩愛,不時撐枱腳。

年齡: 32
學歷:澳洲新南威爾斯大學電腦系學士
職銜:中星集團旗下的新時代娛樂董事

明星靚相大分享☆復活板娛樂八掛週刊雜誌★娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 明星靚相大分享(12月刊)★ 明星靚相大分享(01月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-2月刊)☆


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()