郭政鴻的入行經歷,令人想起《阿甘正傳》的主角Forrest Gump,同樣有顆赤子之心,又因緣際會,比普通人看得更多,經歷得更多。



不同的,是郭政鴻遇到的不是尼克遜、貓王,或者約翰連儂。取而代之,是參加新秀時的「對手」李克勤、周慧敏及草蜢,拍電影時的「同輩」黎明及周海媚,還有羅嘉良、陶大宇、陳慧珊,都成了郭政鴻的親密好友。如今這些人全部獨當一面,但郭政鴻這個Forrest Gump,卻繼續忠於自己,留守自己的陣營。

驀然回首,已拍下逾70套電視劇的郭政鴻,坦言沒多大成功感。

「我只係覺得時間過得好快,近呢幾年,先至有人真正留意我。」

他都有怨過,怨自己被功夫底子所累,怨自己被觀眾定型。幸得恩師一席話,讓他走出迷陣,讓他更認識自己。

「我將功夫變咗我嘅附屬品,我依家正又得、奸又得、時又得、古又得、喜劇又得,我多咗樣其他演員無嘅動作,係好根深蒂固嘅動作,我將功夫放入喜劇,會更加悅目,唔再係一個打仔。」成功將功夫放入喜劇的人,還有成龍,上半生在演Forrest Gump的郭政鴻,下半生會演Jackie Chan嗎?

郭政鴻入行27年,一直默默耕耘,如今雖與一線之列尚有距離,但無論人氣或角色戲份都愈來愈重。最近的《五味人生》,他更憑「九妹」一角與郭晉安及關詠荷並駕齊驅,深獲觀眾讚賞。談起「九妹」一角,郭政鴻即雀躍萬分,滔滔不絕細訴「九妹」跟之前《野蠻奶奶大戰戈師奶》中另一乸型角色「C.C.」的分別。

「其實C.C. 同今次嘅梁九妹係有啲唔同,C.C.比較有文化,同埋優雅啲,梁九妹比較草根啲,比較率直。其實梁九妹咁多戲,如果成日做出好重『Cam Cam』味道,我相信都幾討厭,點樣可以控制到啱啱好,由心而發,功夫就喺呢度……。」


繼《野蠻奶奶大戰戈師奶》後,郭政鴻再於《五味人生》飾演?型角色「梁九妹」,娘娘腔得來又帶點男子氣慨,為觀眾帶來深刻印象。

我的腦海忽然浮現最近上映的西片《柏納大師奇幻show》,柏納大師在台上扭盡六壬,可惜只是對牛彈琴,觀眾從未停下來細心欣賞。不知郭政鴻的付出,又有幾多觀眾感受得到?

未紅:埋怨自己

說到演技,其實要把角色揣摩得如斯細緻,豈是朝夕之事,郭政鴻坦言自己曾經歷過無數苦惱。

「你做二線角色做得長,成日做啲閒角,突然俾個主要角色你做,你會處理唔到,因為係唔同演法嘅,做二線就唔同,做嚟做去,唔係A反應就B反應,誇張少少咁,做得唔夠細膩,做主角唔係,做主角要有鋪排,場場戲都要有鋪排。」

經過多年磨練,郭政鴻已躍升為「老戲骨」,所以對他來說,演技已不成問題,至於為何未能大紅大紫,他卻埋怨自己,把問題歸咎於自己一身好武功,所以有段時間,他極力與「動作演員」的形象保持距離。


郭政鴻小時候帶點傻氣,想不到長大後變了「壞蛋」一名,常演奸角,他也意料不及吧。

功夫:最大制肘

於是,我以試探口吻問郭政鴻。他演的一個角色,我非常喜歡,叫他猜猜看。

「《西遊記》?」他的第一個答案。因為受歡迎、收視好,但他自己未必喜歡。

「《尋秦記》?」第二個答案。也許他自己較為喜歡,但市場反應不及前者理想。

我的答案,是《覆雨翻雲》中的魔師龐班。不過答案無關重要,反而從這得出結論,就是郭政鴻還是對打到飛起的角色較有信心。

我心中不禁啞然,因他表示恨死自己的功夫,不想大家將他定型為武夫,忽略他的演技,他也怨自己從少對沙包多過對人,不懂跟別人溝通,累得自己一直際遇平平,事業進退維谷。

「五、六年前,已經覺得去到樽頸位,做咗咁多年,俾人感覺咁剛烈,最煞食嘅瓣就係打,但問題係我喺電視行業係要多方面發展,唔可以淨係打,劇集唔會俾你打咁多,你唔係拍電影《殺破狼》、《葉問》,主要賣動作,劇集往往二、三十集,冇可能集集都係打,一定要做戲,所以我受咗好大制肘。」

有否想過放棄?

「放棄當然有諗過,但我又鍾意做呢行,無辦法?喎,惟有堅持落去,我覺得有一樣嘢係最開心嘅,就係自己堅持到終於見到曙光,可以俾到訓練班嘅師兄師妹一啲啟示,我自己捱咗咁耐,未必係得,但你唔堅持唔做好,就一定唔得!」

恩師 : 創新天地

結果,經過一輪賽後檢討,又拜梁家樹的一番說話,郭政鴻毅然轉型。

「梁家樹先生當時話,如果我要有另一片天地,就一定要做喜劇,一定要將『打』扔低,呈現另一個郭政鴻俾人睇。佢好大膽俾機會我試,我真係要多謝佢,俾?好多意見我,某程度上,佢真係我嘅恩師,好想借個機會多謝佢。」提起梁家樹時,郭政鴻口中雖然連番多謝這位恩師,但臉上神情卻又起了一股謎團異樣,「教導」當中是否還有「教訓」?只有郭政鴻才心知肚明了。

放下多年的包袱,轉做喜劇的郭政鴻不但漸受觀眾歡迎,最重要是重拾了自信。

「依家我會將功夫呢樣嘢變咗我嘅附屬品,我依家正又得、奸又得、時又得、古又得、喜劇又得,我多咗樣其他演員冇嘅動作,呢個動作並唔係學咗兩三個月嘅動作,而係好根深蒂固嘅動作,我將功夫放入喜劇中,會更加悅目,唔再係一個打仔。」

其實除了梁家樹,人緣甚廣的郭政鴻也時常受好友影響,他曾試過因為周海媚的提醒,放棄三萬元月薪,投考無綫訓練班,亦把陶大宇一句說話銘記於心,成為多年座右銘。

「佢最紅嘅時候,曾經同我講過,佢乜嘢都唔識,淨係識盡量做好啲戲俾人睇,呢個係你唯一嘅機會。」相反,郭政鴻也應教教大宇如何處理緋聞,否則兩兄弟現在可以有更多合作機會。


郭政鴻跟陶大宇屬多年老友,二人曾於《大時代》一起合作,而大宇的一句說話更成為郭政鴻多年座右銘

感情 : 一向唔提

「我對感情事,一向都唔提,有乜嘢都係我兩個人嘅事,唔需要向任何人交代,我同『佢』喺埋一齊,開心與唔開心,我哋自己會知,我公開咗同邊個喺埋一齊嘅話,啲人就會問你幾時拍拖,幾時拍拖就幾時結婚,幾時結婚又幾時生仔,咁我覺得冇必要講關於我家庭上嘅嘢。

由細到大,我啲屋企人都唔鍾意我呢行影響佢嘅日常生活,如果我俾狗仔隊影,我會習慣呢個模式,但我啲家人唔會承受得到,佢哋會成晚瞓唔着,然後問點解啲人會咁樣講佢哋。」

會否找個圈中人拍拖,減低壓力?

「我冇同圈中人(拍拖)?喎,哈哈哈!總言之,我依家、現在或者將來,盡量都唔會講家人、屋企嘅事,佢哋唔鐘意,就係咁樣。」其實他並不如報道中的口硬,相反,我感到他為讓我「交差」,已在能力範圍內盡量合作,事關他稍稍停頓後,見我神色不對,多補充了兩句。


曾幾何時,郭政鴻跟滕麗明的名字畫上等號,二人緋聞甚囂塵上,不過自從他被拍下與前妻逛街的照片後,他跟滕麗明的霧水情緣也逐漸煙消雲散。

以前 : 戇下戇下

不過跟愛情相比,郭政鴻還是喜歡談他的演藝事業,好的壞的,他都坦誠相告,對演藝事業的熱情由心而發,亦無怨無悔,就算讓他從頭再來,他也義無反顧地走回舊路。

「我都會選擇返嚟呢一行,只不過我嗰陣時冇伯樂指點,冇人提攜,做每一行其實都需要一個伯樂去提攜,當時做咗咁長時間,都冇一個伯樂,咁無辦法,上天要你等唔到就等唔到,呢廿幾年我會當係一個磨練,學師夫話齋,練好功夫,等運到囉,係咪?人哋需要我等咁耐,我咪等咁耐囉!」

「唯一要改嘅係待人處事方面,依家嘅後生仔叻咗好多,醒好多,唔似得我哋以前戇下戇下,依家??,好識得把握機會,以前我哋唔夠醒,變?浪費好多時間,無乜人『點』,有人『點』好重要嘅!」

他甚至不會阻止女兒加入娛樂圈,當然亦不會鼓勵女兒入行。

我當然會話我嘅人生經歷佢知,但係我會俾佢選擇,佢自己係一個個體,

咁我唔會夾硬要佢點樣,只會用思想教育囉,同埋盡自己能力栽培好佢,順其自然啦!」


期待 : 新爆破點

大家或許會說他不夠聰明,不過這種順應天命,崇尚自由主義的性格,是與生俱來的,像《阿甘正傳》的Forrest Gump一樣,身邊從來不乏知己,不過功名利祿卻與他擦身而過。但郭政鴻又未至於無慾無求,事業來到現階段,他還期待一個「爆破點」,一個好像「Laughing哥」與「柴九」的奇蹟,雖然他曾遇過好多好角色,可是往往未能平地一聲雷,助他登上事業高峰。


「10年前,我演過《西遊記貳》嘅通臂猿猴,當時迴響唔錯,近排我睇番重播,我諗我依家未必做得番,因為着住盔甲,又要搞盡腦汁,不停郁之餘,要用盡所有環境道具嘅豐富角色,需要好大嘅energy,可惜我承接力唔係幾夠,變?出唔到嚟。」


好角色遇過很多,像《西遊記貳》的通臂猿猴(上)、《覆雨翻雲》的龐斑,可是郭政鴻始終未能平地一聲雷,擠身一線之列。


然而,觀眾是善忘的,他們已潛移默化把郭政鴻再次定型,不過今次是喜劇演員,而非動作演員,大家開始忘記郭政鴻曾經演過很多歹角,對他演的喜劇又再生膩了。我不是梁家樹,只是從觀眾立場出發,提議郭政鴻是時候轉型了,演回奸角可能對他的事業有幫助。

怎料,郭政鴻投來滿懷大志的眼神說:「我依家拍緊喇!」他正在拍攝的時裝新劇《團圓》,是演大奸角。

原來他已經再為自己作出打算。或許正如他所願,郭政鴻很快成為下一個「Laughing哥」或「柴九」了。

鋤強扶弱

訪問過後,郭政鴻問我:「其實你哋點睇我?」

我老實說:「10年前,觀眾未必認得你,不過依家會好欣賞你呢類演員。」

「你知唔知點解?」郭政鴻竟然反問我。

我未及回應,他已搶先解釋:「因為依家嘅觀眾都鍾意鋤強扶弱。」他深信,待了足足10年後,優勢已回到他們這邊來,實力派演員終於可以扭轉逆勢。

但細心想想,如果愈多人支持郭政鴻,是否代表愈多人從他身上找到自己的影子,因為懷材不遇而希望別人來鋤強扶弱呢?

明星靚相大分享☆復活板娛樂八掛週刊雜誌★娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 明星靚相大分享(12月刊)★ 明星靚相大分享(01月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-2月刊)☆
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()