警署避鋒頭
由於未能成功擺脫記者,張智霖一臉不悅將車停泊在跑馬地警署暫避。記者欲上前和他做訪問,他即趁機 U turn極速離去。
滾熱辣
揭《衝上雲霄Ⅱ》型佬躁行  Cool魔危駕逆線行車  Sam哥鬧仔車廂發難
《衝上雲霄Ⅱ》有收視有口碑,連帶一眾主角都人氣急升。好似「 Cool魔」張智霖下月以 5千萬過檔蕭定一的經理人公司,「 Sam哥」吳鎮宇亦馬不停蹄返內地拍劇,豬籠入水。
不過人紅有代價,據知兩人近日壓力爆煲。日前本刊分別拍得張智霖 cut雙白線逆線行車,罔顧法紀。至於因不滿被 Chilam搶鏡的鎮宇,亦當街鬧仔,火爆脾氣再現。

張智霖在《衝上雲霄 II》飾演的風流機師,幾乎集集有女埋身,更試過一晚連食三辣妹,加上 41歲不老童顏和自度啜核金句,令城中掀起「 Cool魔」熱。得 Cool魔帶挈,日前便盛傳他下月約滿澤東後,以天價 5千萬加盟蕭定一旗下,加上與美心、 Fancl廣告續約,內地電視劇亦由 25萬一集酬勞,急彈至 35萬一集, 2013年絕對是張智霖大豐收一年。
25/7◎ 4:30pm◎地點:香港仔壽臣山南風道

逆線行車
張智霖當日駕駛 Range Rover座駕從深水灣寓所直駛向跑馬地方向,其間發現有記者車追訪,他即踩行油沿途左穿右插。當駛至壽臣山南風道時,見前面貨車駛得慢,竟然越過雙白線,逆線行車近三十米,兼繞過安全島爬頭,險象環生。若被警方檢控,可被控不小心駕駛甚至瘋狂駕駛,可判停牌及坐監。

 

收視孖寶
《衝上 II》不單成功力挽無綫一蹶不振的收視,最高有 35點收視,更帶挈 Cool魔張智霖和 Sam哥吳鎮宇成萬人迷。
靚靚詐型
雖然 Cool魔令張智霖豬籠入水,不過劇中他和一眾女角的香艷鏡頭,令他和老婆袁詠儀的夫妻關係變得緊張。 Chilam身邊好友透露:「阿靚同 Chilam喺好耐以前,已經約法三章,講明唔可以干涉對方工作,不過阿靚本身醋底,一有啲風吹草動就會好緊張,早年 Chilam同阿佘拍劇,你見靚靚日日走去監場就知啦。今次 Chilam拍《衝上 II》,佢又同法拉傳緋聞,靚靚都有啲『哽』住『哽』住。」
據知,張智霖一收到《衝上 II》劇本時,得知自己飾演風流角色,會與多個女角有纏綿鏡頭,已預先向靚靚備案,可惜尺度仍超出靚靚預期,二人更因為此事而嘈過。

靚靚呷醋
張智霖在《衝上 II》除了和陳法拉傳緋聞,其中與梁政珏的牀上戲更是挑戰電視尺度,終觸怒醋底靚靚神經。好彩靚靚日前已起程到內地宣傳新劇《龍門客棧》,否則 Chilam有排受。

 

收 5千萬轉會
一直星運平平的張智霖,得 Cool魔一角帶挈,日前有指蕭定一以天價 5千萬誘他簽三年約,加上近來頻頻接廣告,張智霖肯定賺到豬籠入水。

 

兄弟出高價
張智霖憑 Cool魔贏盡師奶心,上周六( 27日)他為老死蘇志威的西裝舖做剪綵嘉賓,吸引二百粉絲圍觀,最後更要警察封路。有指蘇志威當日自動加五成薪酬利誘對方出席。

 

周日( 28日),張智霖出席《衝上 II》宣傳活動,當記者問他知否自己危險駕駛,他即收起笑容說:「我知我係逆線行車!」此時其助手即拉他離去。
我係逆線行車!(真實對白)
冒雨逆線行車
與老婆「嗌霎」,心情麻麻的張智霖,上周四( 25日),獨自駕車由淺水灣寓所外出。記者沿途見他車速時快時慢,其間他一度以時速 130公里行車。當到達壽臣山南風道時,更突然加速越過雙白線而逆線行車近三十米,幸好當時對面線沒有車輛迎頭駛至,否則後果不堪設想。由於見記者繼續追訪,張智霖索性將車泊在跑馬地警署,更自稱已報警,但等了約半小時,依然未見警察出來。心情甚差的他,趁記者上前做訪問之際,忽然踩油掉頭離去。
周日,張智霖出席《衝上 II》宣傳活動時,強調劇中親熱場口只是小兒科,更自稱毋須向靚靚交代。「呢啲親熱場口都冇乜嘢呀,係意識大膽啫,我一向冇乜底線。(知你老婆有詐型?)哈哈……佢都冇理我。(下次會再激啲?)係,唔通有部好似《色戒》嘅戲唔拍咩!(我哋見到你逆線行車喎?)(收起笑容)我知……我係逆線行車!(咁做好危險喎!)哈哈……係啊,都危險!」其身邊助手隨即匆匆拉他走。
不滿 Chilam搶鏡
以往笑面迎人的張智霖,因 Cool魔效應搞到壓力爆煲,至於一向有鋪鬧人癮的吳鎮宇,近日更加火山爆發。據知在《衝上 II》是第一男主角的吳鎮宇,相比較他嫩口滑頭的張智霖,明顯失色,更被網民唾棄為「老態兼老土」。粉絲過檔,有指吳鎮宇狂轟監製偏心將戲份及宣傳噱頭落在張智霖身上。
嚴父鬧仔
26/6◎ 7:00pm◎地點:將軍澳坑口村
為《衝上 II》谷住成肚氣的吳鎮宇,日前趁北上做宣傳前,抽時間陪老婆囝囝食飯聚天倫。當晚六時許,三人由西貢寓所出發,直駛到將軍澳坑口村一間意大利餐廳。只見泊好車的吳鎮宇,一直冇落車,怒氣沖沖指着坐在旁邊乘客位的囝囝,忽然搶去囝囝手上的電話,然後一輪嘴指着對方訓話。最後順番條氣的吳鎮宇,終於落車和老婆囝囝步行去意大利餐廳食飯。不過當過馬路時,吳鎮宇又再躁底,一手拖着囝囝手,一邊大聲說:「你行快啲得唔得?馬路嚟㗎!」而囝囝看來亦習慣老竇軍訓式教育,全程頭耷耷粒聲唔出。
現時一直留在北京宣傳新戲《獵仇者》的吳鎮宇,有指要求《衝上 II》監製重新剪接每集預告片,否則會缺席餘下宣傳活動,甚至拒絕出席原先應承八月的海南島宣傳。周二( 30日),記者致電《衝上 II》監製陳維冠,他說:「我冇收過鎮宇電話,佢亦都冇講過話唔做宣傳,至於三亞(海南島)嘅宣傳,依家仲傾緊,我都希望可以齊腳!」

一向火爆的吳鎮宇,當晚原本心情靚靚和老婆囝囝 Feynman到坑口食意大利餐,但在車廂見囝囝玩手機,忽然強搶手機,更對囝囝一輪嘴訓話。

 

鬧仔行得慢
三人橫過馬路時,雖然附近冇車,吳鎮宇仍擘大喉嚨說:「你行快啲得唔得?馬路嚟㗎!」見囝囝依然行得慢,索性捉實他的手大步向前走。

 

全程講電話
在餐廳內,吳鎮宇幾乎全程緊皺眉頭講電話,甚少與老婆和囝囝傾偈。

 

走先降火
記者見吳鎮宇在餐廳只坐了半個鐘,其間只喝了半杯冰水,便一個人走了出餐廳吹風,降火十五分鐘後,再獨個兒上車等老婆囝囝。

 

51歲吳鎮宇早年與新加坡籍老婆王麗華結婚,囝囝 Feynman今年四歲。雖然吳私底下對囝囝嚴厲,但亦經常抽空親子樂,一盡父親責任。《壹週刊》圖片

 

北上拒宣傳
吳鎮宇近日一直留在北京為國內電影《獵仇者》做宣傳,原定八月初,他會歸隊到海南島宣傳《衝上 II》,但有指他因為遭 Cool魔搶晒鏡,而拒絕返港。
你撐 Sam哥定 Cool魔?
《衝上雲霄 II》搵 51歲的吳鎮宇同 42歲的張智霖孖住做型佬機師,殺盡老中青女觀眾。劇集播出兩星期,網上討論區已有大量評價,甚至將 Sam哥(吳鎮宇)同 Cool魔(張智霖)比較,兩人都有不少捧場客,受歡迎程度不相伯仲,就連天后容祖兒同發哥都公開表示中咗機師毒。

上星期發哥到無綫出席賀歲片記者會,自爆是《衝上 II》 fans,點名讚 Cool魔同 Sam哥都好有味道,視兩人為偶像。

容祖兒日前接受無綫訪問,大讚吳鎮宇演的 Sam哥演技精湛,仲話晚晚都返屋企追睇。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()