未拍先有火
李若彤和李麗珍兩位 90年代阿姐,不約而同因志偉關係而應承拍新劇。但未開拍前,自知戲份少的李麗珍,已率先發難,唔妥戲份最重的李若彤。金枝慾孽中女版,絕對吸引過電視情節。

不忿主角變大茄 李麗珍寸爆李若彤
女人劇一向惹是非,有時戲外鬥爭仲好睇過劇情。好似曾志偉監製新劇《 M Club》(前名:《 Aerobic Girls舞室保衞戰》),搵來七位 90年代的女神李若彤、陳慧珊、李麗珍、葉蘊儀等擔正,已在上周正式開拍。
本刊收到消息,原來在劇中全部女星都是襯托主角李若彤,戲份根本分唔勻。
據知一直以為自己是第一女主角的李麗珍,收到劇本才知是配角後,率先發難。圍讀劇本時,李試過遲到早退甚至 no show。日前,本刊訪問她時,她亦句句有骨說:「我知佢(李若彤)戲份最多!希望佢有好發揮啦!」

一套劇得 30集, 7個女星點分都唔勻,一心為無綫省靚招牌的志偉,今次順得哥情失嫂意,睇怕有排頭痕。

30集新劇《 M Club》改編自韓劇《陽光姊妹淘》,講七個女仔的感情源自舞室,她們 20多年後重聚,發現理想與現實原來存在很大距離。在上月的造型會上,監製曾志偉表示七個女星都是女主角,戲份相若兼位位有發揮。事實上眾女角月初正式接過劇本後,始發現整套劇由始至終都是以李若彤為中心,其次最多戲份是陳慧珊和江欣燕。據知多位女星收到劇本後相當不悅,向曾志偉問個究竟。而一直認定自己是第一女主角的李麗珍,更嬲到在對戲時遲到早退,全程遊魂抗議。

珍妹拒交戲
其實首次擔任監製的曾志偉,對此劇相當緊張,除碌盡人情卡,找七位「女神」出山拍劇,還搵來電影《桃姐》的金牌編劇陳淑賢度劇本。一絲不苟的志偉更要求七位女星個個星期開會兼對戲,不過新劇開拍卻由六月頭改到七月尾,原因是當中有人扭計。
有幕後向本刊爆料:「班女角接套劇時已經收咗天書同大約 10集劇本,知道大家條線係點同戲份幾多。個個知道係李若彤做女主角,都有啲唔開心。好似 Flora(陳慧珊)就試過缺席內部造型會,要再揀多日特登俾佢試。珍妹(李麗珍)仲衰,次次叫佢返嚟對戲都遲到,試過遲兩粒鐘,返到嚟嗰陣仲『舂舂吓』未回魂咁。有次圍讀,珍妹見李若彤坐埋嚟,即時彈起身走咗去同江欣燕坐,明眼人都知咩事。李若彤都知佢唔妥自己,索性玩獨家村,自己煲劇本,費事再惹事端。」

日前,《 M Club》正式拍攝,原本飾演吳啟華舊情人的李麗珍,最後被李若彤搶走男友,劇情更交代李麗珍的女兒是岑麗香。忽然有個咁大嘅女,難怪珍姨姨咁㷫。《蘋果日報》圖片

 

雖然李麗珍藐爆李若彤,不過探班當日,李若彤與其他女角張慧儀(右一)、葉蘊儀(左一)有講有笑。《蘋果日報》圖片
李若彤:我同佢哋唔熟

李若彤和志偉 04年在國內拍攝電視劇《大宋傳奇》後,自此熟絡。早年李若彤患抑鬱症,亦第一時間告知志偉,難怪志偉度劇本會明益對方。
據知曾志偉同李若彤本是深交,志偉早年得知她患抑鬱後亦不時鼓勵她,邀請她出山拍劇,與社會多接觸。曾志偉更應承每天給她 8小時休息時間,以免令她精神緊張而復發。
對於李若彤戲份最多,李麗珍日前在活動上酸溜溜表示:「我睇咗劇本啦,佢(李若彤)戲份係多過我,希望佢發揮好啲囉!其實志偉搵我返嚟,都話我係女主角,最重要都係睇有冇演技啫!」至於李若彤就風騷表示:「都收咗部分劇本,個個有戲做,咁志偉都錫我,俾咗個有發揮嘅角色我。(驚唔驚李麗珍佢哋唔開心?)我同佢都唔熟!」至於監製曾志偉,則表示冇回應。
戲份分唔勻

本刊收到消息,除了李若彤和江欣燕是第一和第二女角外,其餘都是陪襯角色,即使戲份較重的陳慧珊,亦只是角色唔討好的奸角,至於葉蘊儀和張慧儀,更是戲份少得可憐的閒角,難怪眾女角唔高興。
暴力搶戲
息影多年的李麗珍,原來曾是小辣椒一名,拍劇往往多生事端。多年前,她就試過因不滿陳法蓉及張靜初戲份多過她,而狠摑她們。看來李若彤都係小心為上!
飛踢陳法蓉
10年,陳法蓉在《志雲飯局》中大爆,多年前在亞視拍攝《美麗在望》,曾被一女演員掌摑。「突然有演員衝入廠打我,仲講咗唔知乜嘢『黐脷筋』,幾個男人入嚟抬走嗰個演員,佢嗰陣仲想踢我。」事後李麗珍亦直認:「我係有鬧過佢(陳法蓉)!一定係佢做咗啲令人睇唔過眼嘅嘢……我承認係一時衝動,講中咗人哋死穴。」有指當時是因為李麗珍的戲份不夠陳法蓉多而出手打人。

真打張靜初
09年,李麗珍在文藝片《紅河》飾演越南按摩女,另一位女主角張靜初亦想憑此片衝出海外。有指兩人私底下經常要求導演加戲。演姑姑的李麗珍有大量打罵張靜初的戲份,她被指不時假戲真做,從不留手打對方。

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()