名人潮

教汪圓圓婚前修身 湛琪清 速減十磅餐單

「宇宙最強」甄子丹表姨仔、模特兒出身的湛琪清( Jessica Jann)最近殺入飲食界,鑽研健康營養食譜,於網上寫 blog分享美食,目的只求過到口癮又能 keep住身形。她更為了將於 11月嫁人的表姐汪圓圓,特製極速減磅餐單,務求在兩周內減十磅。
「我會揀高纖低脂嘅食物,只要用唔同烹調方法,享受到美食之餘又可以 keep fit。」幾時都話,扮靚是女人的終身事業。

 

湛琪清 3年前進軍香港模界,在美國長大的她,來港初期身形圓潤,飲食分量亦較大。「因為外國人身形比較大份,以前喺佢哋面前,覺得自己好瘦,但返香港就覺得自己肥,上鏡仲肥。」見身形輸蝕,自此她開始鑽研健康飲食,愈食愈清。


湛琪清(右一)是表姐夫甄子丹公司旗下藝人,不時孖住兩個表姐去活動。上周四( 12日),一行四人出席海洋公園「哈囉喂全日祭」記招。 

湛琪清來港初期,有成 130磅,不但身形較圓潤,臉容亦有點 baby fat,不時以鬆身裙示人。 

汪圓圓將於 11月與蔡加讚拉埋天窗,近月她開始食表妹湛琪清提供的修身餐單,明顯清減不少。

寫飲食 blog

湛琪清自小愛食,出街食飯冇停口,不時周圍試新菜。「香港咁多美食,每次食到好味道嘅嘢,就忍唔住影低同人 share。後來表姐(汪詩詩)話我好似 open rice咁,叫我不如試吓寫 blog,估唔到都有幾多人睇。
「做 model要 keep住身材,所以我依家專揀健康食品。女仔想減肥唔可以唔食嘢捱餓,冇精神點會靚,要少食多餐。我習慣朝早食多啲,咁樣成日都會覺得飽,先夠精神。出街嗰陣手袋一定要有水果,肚餓就食,避免食咁多外面嘅嘢。晚餐要多菜多魚,減低卡路里。」

餐單

早餐
空肚飲檸檬水,排清身體毒素。早餐可較豐富,例如一個水果、兩個白烚蛋白,火雞肉火腿通心粉一碗或麥包,盡量加入澱粉質食物,提供一天的熱量。

午餐
選一種水果作午餐,進食到飽肚為止,例如蘋果、梨等。
若下午感到肚餓,可用水果補充。

晚餐
晚上八時前進食晚餐,餐前必飲不含忌廉的湯水,有助減少食慾。
選擇高纖低脂的食物,主菜以沙律、魚或牛肉為主,少量醬油伴碟作調味,不可混合一起,以減少油鹽分量吸收。

貼士
●飲用有汽礦泉水代替白開水,增加飽肚感,有助減少食慾。
●每星期一日獎勵自己進食適量心愛食物,例如少量蛋糕、朱古力等,保持心境開朗,有助維持減肥意欲。

杧果牛油果醃鱸魚

鱸魚  100克
牛油果  100克
杧果  100克
黃瓜  100克
番茄  100克
菜苗  10克
番茄汁 少許
青檸汁 少許
香葉 少許
海鹽 少許
橄欖油 少許
辣椒 少許

 

「將鱸魚用少少鹽、青檸汁醃 1個鐘到半生熟,之後抹乾待用。將杧果、黃瓜、番茄切粒攪勻,而牛油果同醬汁攪好,一層層放入杯,雪一個鐘就食得。呢個餸好健康,魚夠低卡路里,牛油果就有不飽和脂肪酸,可以降低膽固醇。」

番茄沙律

湛琪清最鍾意沙律當晚餐,貪其簡單易整,味道夠晒 fresh。「沙律係我最常整嘅菜,唔使十分鐘已經有得食,有啲材料唔使煮太熟可以保留營養,最啱做晚餐。」

吞拿魚番茄沙律配黑橄欖

番茄  1個
吞拿魚刺身  100克
菜苗  10克
香葉 少許
黑橄欖 少許
橄欖油 少許
黑胡椒 少許
海鹽 少許

1.去皮

先將番茄底部𠝹開十字,放入滾水浸 45秒,再轉浸冰水方便去皮。

2.去核

將番茄切開 3至 4片後,去除所有核,以免酸味影響餸菜味道。

3.調味

將預先切好的吞拿魚粒拌入黑橄欖,加上適量橄欖油、海鹽攪勻,配上菜苗、香葉便可上碟。


幫表姐修身

表姐汪圓圓將於 11月與蔡加讚舉行婚禮,身為伴娘的湛琪清,為圓圓特別設計極速修身餐單。「結婚係人生大事,為咗圓圓嘅婚禮,大家都好緊張。我一直都學緊烹飪,能分辨唔同食物嘅營養成分,所以為圓圓定咗呢個餐單出嚟,短短兩星期已減到十磅同去水腫,圓圓話連皮膚都靚咗。」
準新娘汪圓圓亦對表妹的餐單讚不絕口:「呢個餐單唔算地獄式減肥,食得好開心。我為咗籌備婚禮,好多時都要出去食飯,有時姊妹團飯局,又會同 Karson(蔡加讚)去 ball,好難食得好清。但一唔使出去,我就會跟足餐單食,唔只冇水腫、皮膚好咗,連睡眠質素都好埋。」

8歲拍李連杰

湛琪清表姐夫是宇宙最強甄子丹,她於 8歲時曾客串電影《轟天炮4》,與李連杰合作。於美國 University of California Irvine畢業的她, 10年回港做模特兒,拍過 PPS、大家樂及海洋公園等廣告。最近開個人飲食網頁,介紹香港食店及健康修身餐單。



湛琪清於網頁介紹香港食店,教搵健康食品兼推介自家修身方法,儲下不少 fans。 

撰文:蔡靜雯
攝影:潘啟德
錄像:曹俊賢
協力:湯文峯
髮型: Kenji Ng@IL COLPO
場地: VI COOL 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()