買靚裙鍾麗緹試了大堆晚裝準備出席紅地氈活動,最後她買了身上八萬的 Marchesa紅裙。 

現場直擊

鍾麗緹 四粒鐘豪買十六萬

北上發展九年的鍾麗緹,不單學了一口流利的普通話,連購物豪爽的習性都似足強國人。上個禮拜她回港逗留三日兩夜,實質工作只有一天,其餘時間都是買買買,中午一落機即直奔中環買衫買化妝品,一次過使咗十六萬,「我鍾意香港買嘢,個個都記得我係鍾小姐。」

自由行

鍾麗緹( Christy)平均每個月回港一次,行程跟同胞的「自由行」差不多,主要是購物。上週一中午,她先約了新合作的名人經理人周美鳳到中環 Harvey Nichols的餐廳傾公事,坐唔夠一小時,她已忍唔住催她快點放人,「我要 shopping,所以着定 sneaker。」早有準備的她,第一輪先進攻化妝品專櫃,不夠十分鐘已揀了十多支 Lancome護膚品,為了試真啲,她更不介意拎起陳列架上的唇彩就搽,得戚地笑住埋單,「我怕無時間 shopping,所以喺飛機上的 duty free已經睇定。」
點睇都不似四十三歲的鍾麗緹,原來大女 Yasmine已十五歲,今次買了接近兩萬元的護膚連化妝品,當然預她一份,「兩個細女得兩歲同五歲,我都會買 Babie化妝品給她們玩。」記者打蛇隨棍上問她可有買俾男友?她就即時收口,但笑不語。


入冬裝周美鳳陪 Christy快速掃貨,在 Jeanne Pierre衫都唔試就買了三萬元便服。 


中秋時,鍾麗緹扮 superwoman,跟二女 Jaden(右)及 Cayla玩 cosplay。

她在北京夾 Band,對 Rock款時裝特別有興趣,今次她就買了三萬七千元的 Anthony Vaccarello中褸(左圖)。 

 

 


掃護膚品她把櫃台上的唇彩直接搽上嘴試色,認真大膽。 

Lancome護膚品中,她最愛用卸妝油,一次掃了三大支。 

 

 


試鞋她着住十萬元的 Alexander McQueen裙到鞋部試高踭鞋,手上二萬九千元的 Ginseppe鞋(右圖),便是戰利品之一。


Christy試鞋時咁啱撞到趙薇(圓圖),三個人雞啄唔斷。

多人識


經理人周美鳳忽然安排餐廳送上玫瑰花及蛋糕,慶祝鍾麗緹四十三歲生日。 

一般大陸人豪買是因為人仔高水,在港購物等於有八折,但她更喜歡香港售貨員的服務態度,「就算我在北京,香港 Harvey Nichols個 personal shopper都經常 email新貨俾我睇,買化妝品又會送好多試用裝。」但她解釋愛在港 shopping與價錢無關,「我買衫都不設上限,如果要平,不如去意大利、法國,嗰度啲款仲新。」說畢,便直奔對面街的 Joyce時裝店。

 

她在 Joyce主力試穿風格偏中性的 Balmain、 Anthony Vaccarello,「平日我着得性感都係工作需要,其實我好鍾意 street glamour同 bling bling,連屋企拖鞋我都有閃石。」她看中一件十萬元的 Alexander McQueen短裙,在店內買鞋試貨時全程都着住不捨得除,「香港款真係新啲靚啲,國內係 more mature。」
Christy坦言香港就連髮型師都比國內技勝一籌,仲話每次在大陸剪髮都會後悔,所以每次返港都必定去剪髮,至於帶返北京給細女吃的奶粉,她緊張地說:「奶粉就更要喺香港買啦!」


撰文︰名人組
攝影︰葉志明

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()