對 Kitty煲劇客廳的儲物櫃擺放了電視機,柳妍熙可以一路望住 Kitty一路煲劇。 

私家居

柳妍熙  My Kitty House

早前在新城國語力頒獎禮奪得「新勢力女歌手」
的柳妍熙( Shay),本身是一名國家級短跑運動員,因為一次訓練受傷令她奧運夢想破滅。今年柳妍熙轉戰樂壇,其勵志遭遇令她備受關注,現時在微博已獲得 36萬 fans支持。
雖然追夢的場景由運動場轉為錄音室,不過陪伴柳妍熙身邊的,仍有她至愛的 Hello Kitty。她今年來港發展,居室布滿她至愛的 Hello Kitty收藏品,盡顯 Shay童真一面。

Profile

柳妍熙( Shay)原名柳亦淇,本來是四川省隊的國家級短跑運動員,但因一次意外受傷被迫結束運動員生涯,後在曾路得老師搭路下入行。柳妍熙剛於今年推出首張 EP《我是誰》,當中一曲〈逼自己〉由她填詞,成為新城國語力「新勢力女歌手」。

 

柳妍熙( Shay)現時居於紅磡海灣軒一個 700呎的單位,家中每一個角落都可找到不同 Hello Kitty嘅收藏品。「自小媽咪已經買 Hello Kitty俾我,所以我好細個已經鍾意 Hello Kitty,見到佢嘅產品都忍唔住要買。呢間屋嘅 Hello Kitty收藏品其實只係其中一小部分,喺內地屋企我直情有間房專門用來收藏佢。」


得寵熊貓熊貓款式嘅 Kitty公仔令 Shay想起家鄉四川,因而得寵。 

極罕相機這部 76年出產的 Kitty菲林相機,係 Shay媽咪喺佢 18歲生日時送給她。「呢個係我覺得最有紀念價值嘅收藏品,依家已經絕版。」 

旅行特搜她每逢外遊會買 Kitty,這兩款中學生及少女造型的 Kitty,都是她到日本旅行時購買。

自彈自唱在客廳旁邊有一部電子琴,方便柳妍熙一面練歌,一面為新歌填詞。 

粉紅睡房打開睡房門, Kitty牀笠、枕套、拖鞋、地氈、攬枕就在眼前。 

愛貓伴浴浴室都擺滿 Hello Kitty,可見 Kitty對她有幾貼身。 

沖涼液 

曾路得擔當「母親」

柳妍熙原本是四川省隊國家級短跑運動員,但因長期密集訓練,加上集訓時運動量超出負荷而發生意外,導致雙腿筋腱撕裂,柳妍熙最終被迫結束運動員生涯,奧運夢碎。治療期間她跟隨香港知名音樂人曾路得老師學唱歌,而且一學就是 6年,令她開始追逐她另一個夢想——音樂。
「嗰次意外喺 15歲發生。當時眼見其他隊員可以比賽,自己就要不停睇中醫做針灸、按摩,身心都好疲累,而且治療咗兩年都冇起色,心情好差。嗰時有朋友建議我唱歌紓解鬱結,介紹咗曾路得老師俾我認識。佢不單止喺唱歌方面教咗我好多,仲擔當一個母親嘅角色,幫我處理好多日常問題。佢知我一個人喺四川來港發展有啲唔慣,不時叫埋我開飯。」
柳妍熙攞過不少短跑獎牌,不過統統留在四川老家,反映她不再戀棧運動場,改為轉戰樂壇的決心!


柳妍熙在曾路得老師鼓勵下,錄了兩次 demo俾唱片公司,順利成為歌手。 


撰文:張樂施 
攝影:潘啓德

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()