小堅現時自組製作公司 PowerAction,與朋友合租觀塘廠廈做辦公室:「短期目標係有能力請人唔使一腳踢,夢想絕對係做導演拍劇、拍電影!」 

搜尋氣

FACE 335期﹣前TVB助導小堅:上位幾時輪到我?

《半點收樹》靚抽 導演小堅:喺 TVB做冇前途!

免費電視發牌一拖再拖,呼聲最高嘅香港電視竟然落敗,呢個政府有幾黑箱作業?呢個決定有幾荒謬?週日( 20日) 12萬黑衣市民自發上街包圍政總,用行動表態得一清二楚。
市民狂怒,曾立志做導演的短片製作人小堅,最近於網上自拍短片《半點收樹》勁抽無綫亞視水,又趁政府發牌獨欠維基時,再炮製「前傳」極速上載 YouTube。曾在 TVB任職初級助導的小堅,直言他的上司,做了 9年都仲係做助導,喺 TVB打工絕對「冇前景兼冇前途。」

 

《半點收樹》第一集有超過 3萬點擊,就住維基冇牌再添食嘅「前傳」,亦有超過 2萬人睇,小堅(左)都有客串一角做電視台編劇:「我都做過電視台,我知道入面真係咁,編劇、導演零權力,淨係負責照單執藥。」

 

我大學讀珠海書院,十幾年前開始成為 UMOVIE成員(成員尚有司徒夾帶等),成班有志向喺呢行發展嘅大專院校朋友仔一齊拍短片。當年係 just for fun,𠵱家係為儲客,因為好多搵我嘅客的確係睇過我嘅短片。搵食我靠拍 event、拍婚禮,其實我都有理想,想做導演、偶像係杜琪峯,但係香港真係冇咁嘅機會。
珠海畢業之後我去咗 TVB做 second PA(初級助導),學到好多嘢、喺好短時間之內就了解到電視製作流程,但係前景同前途呢?絕對冇!鬼叫香港得一間電視台(當亞視死),跳槽冇地方去,上邊唔走,下邊就永遠冇位上。一個監製做足 30年、我對上嘅 PA,做咗 9年都係 PA(助導),咁幾時輪到我?以前唔係咁㗎,以前唔係監製話晒事,唔使全部嘢都要跟住一個模式、仲容得下創意,導演見到有嘢唔啱都仲有權出聲。𠵱家導演功能係照單執藥,有問題唔出聲,下邊更加唔敢講嘢,所以咪會有啲千篇一律嘅節目、清朝咪會出現烏龍茶囉!
我想話畀人知,香港嘅電視製作唔應該係咁!香港都有好多人會用腦,係爭個伯樂!我唔係王維基啫、冇錢啫,但係我都唔係得把口,我有去做嘢。政府呢個發牌政策,竟然會否決唯一一個大量開拍電視劇、有望改變現狀嘅王維基,真係令人大失所望。我哋一定要上街、要畀政府壓力!雖然最終結果冇人會知,但係我肯定,唔踏出嗰一步,就一定唔會有結果!


十年前讀珠海新聞系時代與五湖四海學界中人合組 UMOVIE,惡搞過 Cookies〈心急人上〉 MV、《無間道》同《尋找他鄉的故事》,小堅更在安信兄弟廣告中出場。 

一年前小堅曾搵喬寶寶拍《 PA日記》算係另類。小堅話除咗 for fun亦有助拉客:「𠵱家好多客仔都係 UMOVIE年代儲落,我亦因此被大陸客請去做導演拍微電影。」 

撰文:朱小博
攝影:周凱瑩

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()