陳志雲出事後,一班曾跟他合作過的藝人紛紛表態,尤其是他一班愛將,很多都希望他冇事,更撐他是無辜的,但亦有人想開香檳慶祝,認為陳總「應有此報」。


王賢誌
「有朋友SMS話我個Friend 有事,我要澄清,陳志雲唔係我個Friend,我離開TVB之後已經冇聯絡;其實佢之前做過官,又做過唔同部門高層,對呢?事應該比較敏感,不過今次ICAC調查得,肯定有問題。」


袁彌明
「可以講應有此報囉!講真,ICAC冇足夠證據,都唔會拉人或者搵人協助調查。佢被人拉咗,可以講為全港觀眾鬆一口氣啦!邊個鍾意睇佢嘅?係就唔會有人掟嘢啦!」

逃避回應


林峯
「我掛住拍戲,拍到天昏地暗,冇留意新聞,不過返到公司見到咁多記者,都知道大件事,我相信今次唔會影響正常運動。」


湯盈盈
「我唔知乜嘢係受賄,唔清楚成件事,唔回應喇,我趕住做嘢。」

撐雲一族


鄧健泓
「我唔方便回應呢件事,佢係我伯樂同師傅,當然擔心,希望佢冇事,我都有SMS慰問佢,總之自己工作如常。」


森美
「我信佢哋無辜,因為法庭一日未判,佢哋都係無罪!我唔會搵陳總住,亦相信呢件事唔會影響到TVB嘅運作。」


張繼聰
「陳志雲同TVB 都對我好,我好感激畀機會我演出,但其他事我並唔清楚,不能評論,但我都擔心陳志雲,希望佢冇事。」


陳奕迅
「我知呢件事,作為一個朋友,又識好耐,希望佢冇事。(有否SMS 慰問?)冇,相信佢嘅電話都唔通。」


薛家燕
「我聽到消息之後好愕然,個心好唔舒服,我覺得Stephen唔係一個計較金錢嘅人,希望件事快啲水落石出。」




埋堆成幫
自邵逸夫(六叔)退下火線後,方逸華便成為無綫揸弗人,其身邊紅人分別是總經理陳志雲和製作資源部總監樂易玲,兩人各出奇謀捧自己的愛將上場,因而被指不和。


網友反陳
陳志雲被廉署拘捕後,有人於網站Facebook以「祝賀電視廣播有限公司電視廣播業務總經理陳志雲被廉政公署拘捕」開了討論區,讓網友留言,大部分網友都認為陳總「抵死」。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()