週日(7日),無綫藝員高皓正與拍拖年多的醫生女友陸凱兒拉埋天窗,晚上更在圓方酒店筵開20席,由於新郎哥在圈中人緣甚廣,所以當晚有不少圈中人畀面到賀,場面都算熱鬧。




1 煙韌到痺
當晚高皓正上台自彈自唱《不要驚動愛情》,令愛妻大呼感動,新任高太陸凱兒更大讚老公有一百分,溫馨不已。


2 幕前幕後
周慧敏和倪震當晚也有到賀,倪震睇起嚟瘦咗,反而周慧敏就精神奕奕,狀態大勇,一個幕前一個幕後係唔同啲。


3 老婆萬歲
周永恆拖住趙梓淇煙韌出席,但唔好睇趙梓淇好小鳥依人咁,最近因為有咗BB成日嘔亂咁搵人發脾氣,睇怕周永恆仲有排受。


4 搵個伴侶
張志恆(Steven)自從冇做Boy'z後,留咗鬍子的他,真係Man咗好多,唔怪得俾Twins叫「阿叔」,係時候搵番個人?。


5 單身貴族
當晚,李浩林和鄧萃雯呢兩位「單身貴族」一齊現身,費事見到其他人成雙成對心喇,有個伴都係好事。


6 打孖送禮
關心妍送上相架,同時也為新人讀經:「我都係第一次幫人讀經,比唱歌表演更緊張。」練多啲就唔怕讀錯啦!


7 模範夫妻
阿叻陳百祥和黃杏秀呢對娛圈模範夫妻,有影皆雙,係時候教下對新人「白頭到老」之道。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()