面對面

人生交叉點  Dear Jane

捱足十年二打六,突然遇到千年難逢的《星夢奇緣》,一夜翻身,從二打六一躍龍門變台慶夜開場歌星……
鄭俊弘的轉運之路可謂電視圈近代最激動人心的勵志故事,不過我在想,既然愛唱歌,十年前為甚麼要選擇做二打六?
條路其實有得揀,重點在於那一刻你點揀。
差一點點, Dear Jane主音 Tim就可能是今天的鄭俊弘:十年前放在眼前有兩條路,第一,與無綫簽份經理人長約,除了保住本有的《翡翠音樂幹線》和明珠台主持,亦有人承諾兩套新劇預埋佢,十年後你可能是陳豪、亦可能是鄭俊弘,當然更大機會是繼續做二打六……
結果 Tim的選擇是第二條路,與 Jackal、 Howie和 Nice組成樂隊 Dear Jane,那一年,他 22歲:「年輕就係咁,不知好歹, passion大於一切!」
今年, Dear Jane成立十周年,出過五張專輯、擁有四隻電台榜冠軍歌、 YouTube點擊最高的作品是 250萬的〈到此為止〉、新歌〈不許你注定一人〉剛推出已經點擊百萬、 iTunes單曲銷情長踞榜首贏過天王天后,最有趣的是,我發現 Dear Jane的歌大家都識唱兩嘴,成員知名度卻極低,鼓手 Nice的微博粉絲僅僅六百,還少過成名前的鄭俊弘……這一刻,我想不到有甚麼詞,比「紅歌不紅人」更能恭維一隊樂團,更能證明,這十年的路,他們走得一點不寃枉。

 

左起:翁厚樑、黎俊華、伍漢邦、黃天翱

Brotherhood


連詩雅首本名曲〈到此為止〉 YouTube點擊 580萬, Dear Jane男聲翻唱版亦不弱,至今點擊超過 250萬。 

結他 翁厚樑  Howie  35歲
Howie在美國出世、美國長大,是年紀最大( 35歲)、話最多、亦對樂隊最有歸屬感的一個。他不止一次把與 Dear Jane的關係形容成一場驚天動地的戀愛、甚至一段海枯石爛的婚姻、 10年將前鼓手 Adam踢出局形容成撕心裂肺的分手、把觀眾的擁護形容成一次激昂壯闊的高潮……明明直筆甩的大男人,來到 Dear Jane就變得基情四射,我諗這就是音樂的魅力、 brotherhood的威力。

 

十年前走埋一齊,係因為香港 band仔大多鍾意英倫搖滾,我哋四個愛美式搖滾,一拍即合。最重要嘅係,唔係個個似我哋咁傻,單純地以為出碟就有得發達。 Dear Jane唔識討觀眾歡心、唔係嗰啲出道一年就入紅館開騷嘅 band,一直要做啲人哋冇做過嘅嘢、係要嚇你哋一驚嘅……出到嚟嘅結果,咪就係趕客囉。我哋一開始做騷,個感覺就好似亞視台慶,前一刻仲係萬人空巷、個個舉晒牌,一見到我哋走晒變空凳。我好記得 05年第一首主打歌,第一次做電台 OB騷,好記得前一個演唱單位係鄧麗欣,一到我哋就收牌嘅收牌、離座嘅離座,剩番嗰啲揞住耳仔、個樣好痛

 

W……你明唔明一個演唱單位,見到台下觀眾揞住耳仔係咩感受?跟住仲要喺最低潮嘅時候,同最好嘅兄弟發生分歧、離埋隊。十年喇,我每日見佢哋十幾個鐘,認得佢哋着緊條底褲、知道佢哋幾時買咗 pack新底褲,關係破裂真係同分手一樣,好 hurt……好 hurt……不過我諗夾 band嘅意義就喺呢度,一齊經歷過好嘅壞嘅、分歧過亦團結過,由台下觀眾一個一個執嘢走人、到我哋用歌聲一個一個留住佢哋。我最 proud of Dear Jane係,人哋講緊名氣、後台、新聞;而我哋,純粹係因為歌聲,一個一個點擊儲起、一次一次口碑傳開,由零到一百萬……仲有咩成功感夠

 

O一下嚟得實在?

YouTube


最新單曲〈不許你注定一人〉有口皆碑,短短一個月在 YouTube點擊過百萬,被視為年尾頒獎禮金曲大熱, Dear Jane四子說最自豪「紅歌唔紅人。」 

鼓手 黎俊華  Nice  26歲
三年前, Dear Jane與本來的鼓手 Adam鬧不和, Adam離隊,造就 Jackal的打鼓學生 Nice加入替補成為新成員。客串幫拖加考慮足足一年後, Nice才決定放棄本來已經進修了三年的會計專科,半路出家做歌手。作為新血, Nice亦是最熱血的一個,念念不忘的,是要完成一個父母沒能完成的搖滾夢。
Dear Jane做 band行咗好多寃枉路,我就係做人行咗好多寃枉路。中學以後,我喺香港讀咗兩年會計、再喺澳洲留學一年,成三年時間,我一路讀書、一路考慮:其實第時夾 band好、定穩穩陣陣打份工好? 01年我業餘幫 Dear Jane打鼓,諗極都唔識揀,諗到 Jackal都頂唔順,成日打嚟問我:「諗掂未呀?係時候決定喇?」我爹哋揸貨櫃車,喺我小學已經交通意外過咗身,媽咪一個人做保險養大我同細佬,唔同人哋,我係屋企長子、責任心特別重,一直想養起媽咪、想媽咪為我自豪。爹哋過身咁多年,我剩番嘅回憶已經唔多,但係我特別記得佢鍾意同我一齊打機、同媽咪一樣鍾意 band sound,細細個就喺屋企日日播。最終,我選擇咗玩音樂,而唔係做會計,媽咪唔嬲反而以我為榮。因為佢同爹哋都鍾意搖滾音樂,佢骨子裏有股浪漫主義,佢同爹哋熱愛而做唔到嘅嘢,今日由我去完成。媽咪成日都話要嚟睇我做騷,我係都唔畀佢嚟,叫佢上網聽 YouTube先,我信有朝一日 Dear Jane會去到一個位、做一場大騷,我要等最墟冚嘅一次,先至叫媽咪嚟現場感受,一次過,叫佢等 Dear Jane最盛大一次!

Anniversary


夾 band難搵食是常識,所以 Tim為歌手做監製、 Jackal開音樂學校、 Nice亦兼職教打鼓幫補生計。 

低音結他 伍漢邦  Jackal  33歲
Jackal最拿手的其實是鼓,不過現時在樂隊卻負責低音結他崗位。他擁有英國聖三一音樂學院爵士鼓八級證書、在日本進修過敲擊樂、自家擁有兩間分校的音樂學校、亦在周杰倫和張震嶽的音樂會上做過鼓手,明明打鼓可以獨當一面,他卻能為了 Dear Jane放下鼓棍彈起低音結他,又是為了男人的浪漫。
我係屋企獨仔, Dear Jane對我嚟講就係兄弟、大於一切。我失戀嘅時候,係佢哋幾個陪我度過,我屋企有事,係佢哋幫我打點等我專心處理家事,所以當隊 band需要我,打鼓又好、彈 bass都好,在所不辭。我老豆揸的士、媽咪係家庭主婦,十幾歲開始,我就係靠自己做 part time,喺咖啡店打工, 30蚊時薪一蚊一蚊儲起學樂器、買樂器。考試、留學,全靠自己半工讀,冇靠過屋企一毫子。咁叫叻?咁就叫生性咩?原來唔係……三年前,媽咪個腦驗到有事,我至恍然大悟:係喎,原來咁多年我做得咁辛苦,都係為自己、從來冇為過屋企、從來冇盡過一個仔嘅責任。媽咪得我一個仔,佢有咩事,我點算?嗰年,我叫 Dear Jane班兄弟頂住先:我要養家啦,我大個仔喇,於是嗰兩年我特別勤力特別慳,每分每毫都儲起佢,一心想儲夠錢幫媽咪醫病。好彩,媽咪最終冇事,而嚿錢我用佢完成咗我一個心願,同朋友夾份喺般咸道開咗間音樂學校教打鼓。今年係 Dear Jane十周年,對我嚟講特別有意義,我哋嘅歌開始愈嚟愈多人聽到、我嘅學生一日比一日多、我完成咗開學校嘅夢想,而同時間亦都安排媽咪幫我喺學校打點返工,同父母開始有另一個層次嘅聯繫、終於負起一個仔應有嘅責任…… 33歲,終於可以話,我大個仔喇!

Passion


03年成立的 Dear Jane,負責低音結他的本來是歌唱名師 Christine Samson之子 Adam(左二), 10年 Adam與三子決裂離開樂隊。 

主音 黃天翱  Tim32 歲
11歲移民美國、 22歲回流香港加入無綫, Tim是 Dear Jane外形最優勝的一個、口齒最伶俐的一個、父母從商家庭環境最優越的一個、姑丈是杜琪峯後台最硬的一個、同港姐楊洛婷拍拖七年,亦是成員中女朋友最好身材的一個……冇錯,我唔講,原來 Tim的背景、出身、感情狀況竟然冇乜人知,因為十年來他堅守的只有一個身份,「 Dear Jane主音」。
中學畢業,大學選擇主修音樂,父母曾經提出質疑:「係唔係可以揀第二科呢?興趣係唔係真係可以當飯食呢?」; 22歲放棄無綫嘅 management合約走去夾 band,父母同親戚亦都勸我諗清諗楚:「呢個賭注會唔會太大?經理人合約會唔會穩陣得多?」……我好慶幸,佢哋只係建議,從來冇左右過我嘅選擇,我嘅路最終都係交畀我自己行。我冇諗過十年前如果我選擇無綫份經理人合約,今日自己會係陳豪定鄭俊弘,但係我有諗過,呢十年若果自己唔係攞咗嚟夾 Dear Jane,一定會後悔。十年前嘅我,唔同十年後嘅我,我唔敢講今時今日、同樣既選擇,我會點揀,但係我好慶幸每個人都後生過、我都後生過。年輕,可能不知好歹、不知天高地厚、唔知點樣撞少啲板行少啲寃枉路,因為 passion大於一切。回望十年前,我感激自己年輕過、任性過,最終揀咗夾 band呢條路。你知唔知,望番轉頭,每條寃枉路,都一啲唔寃枉,由當初上台,觀眾唔係離開、就係剩番啲懶得行嘅阿婆、細路,坐喺原位但係揞住耳仔,到我哋𠵱家上台,全場跟住一齊唱……呢一下,無價,行再多寃枉路,都值得!

可以去到幾盡?

為咗搖滾,你可以去到幾盡?
Dear Jane四子其實都試過被挑機,去唔得咁盡。
話說 03年出道簽約漢傳媒, 06年經理人自殺、公司易主、老闆變咗王晶,一向賣低俗的王晶,其實沒有想過放棄 Dear Jane,只提議他們改樂隊名、改花名:「佢話樂隊成員最緊要俾人叫得出名,叫我哋幾個改名, Howie係燒賣、 Jackal係鳳爪、 Tim唔記得叫咩包……我哋實在過唔到自己嗰關,於是被公司告毀約、用咗一年時間打官司、又借又『西』籌番嚟成十萬律師費。」
難以想像,一隊 band變咗粥粉麵飯、藍莓春卷之流,亦說不定,王晶獨具慧眼,燒賣鳳爪可能真的會大行其道,就像十年前鄭俊弘不會知道自己有今日,路一定要自己走,才能看見出口。

 

 


十年前從美國回流, Tim曾經是《翡翠音樂幹線》主持;亦做過電視劇《下一站彩虹》大茄:「如果我唔係解咗約,十年後可能係鄭俊弘。」 

第一次與楊洛婷見面是 03年港姐活動,二人撻着卻是 Tim離開無綫後的一次活動後台:「我嘅生活一部分屬於 Dear Jane、一部分屬於女朋友,少咗邊個都唔完整。」 

撰文:朱小博
攝影:范仲良
髮型: Janie@Hair
化妝: German Cheung
形象: Bryan@the Flaming
服裝: Musium by I.T、 Koyo Jeans

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()