藍潔瑛自精神出現問題後,不時被拍得踎街煲煙、大吵大鬧,住在附近的街坊都敬而遠之。在最近的訪問片段,藍潔瑛更說曾割脈自殺,非常慘情。 

真面目

大翻案 影圈大佬強姦藍潔瑛 曾華倩:志偉好關心佢!

藍潔瑛講嘢仲有冇人信?
最近一段訪問片段,藍潔瑛驚爆自己二十多年前,曾遭兩名影圈大哥強姦。訪問以國語進行,藍潔瑛對答有紋有路,全城競猜被「嘟」名的兩位大哥,網民齊齊翻舊帳;反而圈內人士異常冷淡,成龍在北京被追問時說「一言難盡」,義氣仔女「演藝人協會」至今仍未表態,而今年 10月已辭去「演協」會長、最愛為藝人出頭的曾志偉,嘉玲表示只有「佢先入到藍潔瑛的世界」。與藍潔瑛仍有聯絡的圈中好姊妹曾華倩,則對本刊坦言好心痛,問到有否找志偉幫手,她說:「志偉好關心佢!」

 

上月底,忽然傳出 50歲的藍潔瑛失蹤,上週更爆出 20多年前曾被影圈大佬強姦報道。本刊多次走訪赤柱馬坑村,有街坊表示今年八月底曾見過藍潔瑛上白車進院,而鄰居就指在兩星期前,有社工家訪兼幫藍潔瑛翻新屋企油漆,而記者發現,藍家的鐵閘亦有撬壞痕跡。


當年「靚絕五台山」在娛樂圈非常吃香,藍潔瑛這個痛苦自白,令人驚覺 90年代娛樂圈的黑暗一面。 

「好心痛見到佢咁!」

上週三( 18日),與藍潔瑛屬同期訓練班兼「九龍女」的劉嘉玲出席活動,表示非常擔心藍潔瑛,嘉玲說︰「我已經搵唔到佢,接近佢少少係志偉同苗僑偉,我都係由佢哋口中知道少少消息。呢個任務交畀志偉,佢係高人,識用方法化解、入到佢嘅世界。」
至週六( 21日),本刊致電曾華倩,她表示未有認真看過報道,但愈講就愈激動,她說︰「我冇喺佢口中聽過,唔知真定假,冇得猜究。咁多年朋友……曾經真係好 close……好心痛見到佢咁。」曾華倩說未有方法聯絡藍潔瑛,所以唔方便評論,「希望唔係真!(有冇叫志偉幫手搵佢?)志偉好關心佢,其實我哋幫佢做過咩都唔想公開交代。」
至於最後一次見藍潔瑛,曾華倩說已經唔記得,但年前藍潔瑛曾經打過電話畀佢,「佢主動打畀我,冇咩特別,我提佢記得食藥,佢仲話『有呀有呀』,唉!其實咁多年關於佢嘅報道,我真係覺得好愛莫能助,不如大家唔好騷擾佢,佢可能喺自己嘅世界可以開心啲,真係希望大家高抬貴手。」
本刊亦致電 91年有份拍攝《五虎將之決裂》的苗僑偉,他表示沒有看過報道,問他近年可有與藍潔瑛聯絡,他說︰「冇聯絡!𠵱家拍緊嘢,唔方便講。」咦!嘉玲姐又話三哥、志偉同藍潔瑛最 close嘅?



上週三,蕭若元更呼籲曾志偉陪同藍報警,「 20多年前都有得報番(警),睇吓到時邊個口供可信㗎咋!」 

交畀志偉,佢入到佢嘅世界!(真實對白)強姦傳聞出街後,上週劉嘉玲出席活動表示很擔心藍潔瑛,但近年只能從曾志偉和苗僑偉口中知道對方的消息。

《壹週刊》圖片 

04年曾探病曾華倩和藍潔瑛同期出道,兩人一齊主持《 430穿梭機》,有傳藍潔瑛最潦倒的時候,曾華倩有出手接濟。 04年藍潔瑛入院,曾華倩和吳君如亦有探病。《蘋果日報》圖片 

有關藍潔瑛自爆被強姦一事,本刊致電「演協」秘書長陳芷菁,但至截稿前仍未回覆。而今年 10月已辭去會長一職的曾志偉,據知這幾年都有與藍潔瑛聯絡。

街坊證冇影「上一次見佢已經係暑假,佢成日喺公園大叫,近排冇聽佢把聲,聽講送咗入醫院。」 

「我住佢樓上,成日會聽到佢大叫,已經當佢係人肉鬧鐘,有時 2、 3點就俾佢嘈醒,近排唔見佢。」 

志偉去咗邊?常平 6女陪坐

三哥話冇聯絡,報道出街後,志偉亦沒有開腔。不過,有讀者提供 2張照片,在 11月期間,志偉於東莞常平一間夜總會的照片。照片似是手機拍攝,男的除了志偉和另一中年男士,其餘 6位清一色長髮女子,全是艷妝短裙毛毛衫,以為拍緊《金雞 SSS》。


讀者提供的照片中,飲到面紅紅的志偉似乎玩得好 high,照片所見,同枱至少有 6名女子,枱面上有啤酒亦有骰盅。 

時好時癲

藍潔瑛曾經被封「靚絕五台山」,不過情路坎坷, 92年拍攝《大時代》後,有指藍無法抽離角色,加上父母相繼去世,令她大受打擊,自此瘋癲人生。

 

00年大鬧機場
5月被發現在加拿大機場出現,又再次大吵大鬧,被關進當地列治文精神科病房,直至同月 27日胞姐趕到。

 


《蘋果日報》圖片 

04年 1月報稱自殺
在西貢打壕墩住所報警稱自殺,大批記者到場,藍潔瑛表示屋企有「邋遢嘢」。

 


《蘋果日報》圖片 

04年 5月忽然正常
為《心晴行動抗抑鬱》籌款騷綵排,雖然面對鏡頭有些生硬,但藍潔瑛又忽然正常,問她有沒有睇醫生食藥,藍潔瑛表示已經好耐都冇食,仲寸記者搞壞形象,藍潔瑛說:「佢(林建明)之前睇過我報道,仲驚我會上台『標童』,都係多得你『支持』我,將我印象分壓到最低。」

 

07年浴袍夜遊
多年來藍潔瑛行蹤飄忽, 07年 2月,晚上穿上浴袍在上水遊蕩,最後又要街坊報警。


採訪、撰文︰娛樂組
攝影︰攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()