名氣生活

鄧永鏘 估佢唔到

周星馳的電影經常有趣怪發明,以為是手提電話其實是鬚刨,外表似鬚刨的物件又原來是風筒。其實社交界中亦有個創意十足的鄧永鏘,最近他和劉嘉玲合夥投資數千萬,在灣仔開生活品牌 Tang Tang Tang Tang,店內有些貨品亦相當搞笑,一個看似夾萬的方形盒怎估到是電飯煲?普通一個座枱鐘改名叫 Spy Clock,想來想去都唔知點解是一個密探鐘,原來座枱鐘有拍攝及錄影功能,鄧永鏘也笑着說:「呢間鋪頭唔係普通鋪頭,係好得意,普通零售無意思,要設計到知內容時會笑咪咪,這個好緊要。」

全方位

這間位於灣仔莊士敦道的三千多呎地鋪名叫「 Tang Tang Tang Tang鄧鄧鄧鄧」,和貝多芬第五號交響曲同音,鄧永鏘不怕醜當着客人面前邊哼着交響曲邊說:「叫人記住,我諗人人都識。」選在這裡開鋪,而不是尖沙咀及銅鑼灣等自由行旺區,是貪這裡樓底高,「要樓面高舊樓先有。」
高樓底下,鄧永鏘花心思把店鋪當家居劃分成客廳、飯廳、寢室區、浴室等不同區域,同時也把他的古董傢俬或壁爐一併放進店內,營造大宅門品味與人分享,吸引廿五至三十五歲的目標客戶,「好多人夢想點樣整到自己間屋咁靚,係全部可以有這可能性。」就連睡衣店內也有售,貫徹家品店風格,「呢度係屋企,你要乜我哋俾乜。」
店內的產品,驟眼看以為普通貨色,查實他把幽默和實用性融入產品,譬如店內的方形電飯煲,靈感來自開放式廚房,「以前煮飯喺廚房裡邊好臭㗎嘛,但現在好多人睇到美國片好多係 open kitchen, open kitchen整 National點得,所以電飯煲整靚啲。」鄧永鏘捉心理說:「開鋪頭最緊要賣嘅嘢比較先進啲,依家唔愛老,要愛新。」去到浴室區,還有一個可用來照鏡,又同時是時鐘及可用來磅重的產品,「如果你係減肥,又一路去遊埠時,一定要有同一個磅才知有冇瘦到,有個 function喺度,買其他啲無咁細,拎唔到走。」
鄧永鏘最想令中國人感受到我們完全可以追到西方,「唔使用咁多錢買西方名牌,我哋中國人有咁嘅本事和雄心做好多嘢。」其實鄧永鏘在九四年以過億開上海灘,今日重做零售,他坦言租金貴了,亦面對着網購衝擊,但他滿有信心說:「依家好多人買嘢係咁㩒係咁㩒,我覺得整整吓會悶,一定要出嚟買嘢,我唔鍾意上網買嘢,唔知嚟到會否貨不對辦?嚟到呢度我俾到你唔係一個普通感覺。」為了有新鮮感,他們每月或每兩星期會有新產品,「等你哋有驚奇發現,呢個好緊要。」


上月中開幕時,請來鄧永鏘好友、國際超模 Kate Moss及梁朝偉來剪綵。 

女兒鄧愛嘉和兒子鄧裕鏗開幕日到場撐老豆,鄧愛嘉笑言和爸爸合作有歸屬感,但同時又有不便:「食飯時成日傾公事。」 

訪問當日,老闆娘劉嘉玲突然出現,鄧永鏘笑笑口說:「佢日日管住我。」劉嘉玲亦笑話:「係呀,睇吓啲數。」最後嘉玲買了多個由鄧永鏘購入的黃色英國玻璃花樽。

 

 


店內有寢室區,讓人參考再打造自己的品味家居。 

鄧永鏘把黃色盒拆件,原來是個八百元電飯煲。 

近視老花啱用的 Adjustable Glasses售價五百元。

六百元的 Spy Clock,放在枱上,可神不知鬼不覺地錄影。 

客廳以壁爐配中國對聯,大玩中西合璧,鏡牆是新式的柳樹圖案,配合鄧永鏘要革新的思想。 

我話事

下一站他會打入英國市場,之後再入中國,有劉嘉玲做老闆娘亦有利打進國內,「劉嘉玲是中國一個咁大明星,希望佢同我哋加加油,做我哋 ambassador。」他與劉嘉玲如何分工?「設計我做晒,我亦尊重佢意見,因為佢係 shopping皇后。」但最終話事咪又係鄧永鏘?「如果兩個人話事好麻煩,最後我話事。」
鄧永鏘期望五年後可能把公司上市,「但唔容易,你要日日、個個星期有新產品,產品可以賣得到 75%,否則 figure完全錯晒。」產品好之餘,鄧永鏘亦注重服務,他不介意幫 Giordano賣廣告說:「佢哋啲人好叻,好佩服佢哋。」
他的女兒鄧愛嘉是公司的 creative director,負責設計,鄧永鏘自言想女兒繼承他的事業,兒子鄧裕鏗則繼續向外闖,「男仔應該出去同其他公司學嘢,既然佢鍾意畫又了解全世界的名畫,而 Christie's(拍賣行)係好公司,所以唔會監佢嚟同我做嘢,五、六年後佢鍾意做乜就做乜!」


他拎住八百元的 Bluetooth Speaker笑說:「去遊埠沖涼時有嘢聽。」 

浴室也陳設得一絲不苟,他話:「我諗無人整到自己沖涼房咁靚。」 

店內有個「姣斯躉篤」牌匾,鄧愛嘉說這是父親的金句。

鋪內放了不少鄧永鏘的古董收藏,包括這座古董收音機壁爐。 

他把與教宗的合照放店內做裝飾。 

一到鋪頭,他忍不住出手把產品排得更好。

撰文:李苑欣
攝影:葉志明

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()