"康堤似有用不完的精力,搞到追住個女影相嘅 Eason嘴都扁埋。"
娛樂頂點
愛女考入女拔  Eason谷康堤做運動尖子
2010年03月19日
陳奕迅、阿 B同任達華為了女兒能順利入讀名校,三對家長都不約而同等女兒讀完 K1後,齊齊轉校,轉到基督堂升讀 K2,結果,成績、運動同樣卓越的 Eason愛女康堤順利跑出,今年九月成功入讀夢想小學「拔萃女小學」。
唔講唔知,康堤原來是學校風頭躉,能文能武,曾為學校奪獎無數。 3月 5日早上,是基督堂運動日,康堤在田徑賽中奪金牌, Eason開心到忘形,攬住愛女金牌滿場飛!

Eason愛女擺金牌
 
Eason與愛女搶金牌,最後當然係康堤爭贏。
 
障礙賽時,康堤見對手追貼自己,即加速跑步,成功率先衝線。
 
運動會完畢,競技、接力、障礙賽總成績奪金的康堤難掩興奮,與其他小朋友繼續跑跑跳跳,跑到面紅紅。

琦琦女兒跑步奪金


跑步贏了金牌的任晴佳,高舉勝利手勢,攞住個金牌擺晒靚靚甫士影相。
 
琦琦愛女樣子斯文,但亦有鬼馬一面,只見她不時伸脷兼擘大個口,樣子十分搞笑。
 
任達華因宣傳新戲《歲月神偷》冇嚟,琦琦母兼父職單拖陪女,好彩有 Eason在場,兩人暢談家長經近半小時。

B女攞銀獎失落 
B女玩競技賽時,十分投入,但在旁嘅媽咪范姜更肉繄,猛嗌︰「快啲、快啲……」
 
僅得銀獎嘅 B女冇晒心機,嘴扁扁走埋阿 B度,不過俾老竇兩句,隨即又笑番。


運動叻入女拔着數


早前 Eason同徐濠縈執到好「四正」,同往女拔位於翠林邨臨時校舍開家長會。

唔少香港家長,為了子女讀到心儀小學,真係出盡法寶。一羣明星子女,如陳奕迅女兒陳康堤、琦琦女兒任晴佳,阿 B細女鍾懿都揀了名牌幼稚園基督堂,皆因該校聘請多位外籍老師授教,以全英語教學,容易入讀拔萃女小學、拔萃小學、喇沙小學同瑪利諾等名校,不過此校只收 K2、 K3生。而徐濠縈亦戮力催谷愛女做運動尖子,單是運動方面,康堤每星期要學芭蕾舞、溜冰、瑜伽等,加上她曾為學校取得校外的獎項,大大增加了她入讀女拔的機會。
星級相機


Nikon D700
范姜手上嘅 Nikon D700,於 08年 7月推出,係專業機嘅入門版,價錢約$16,300。
 
Panasonic LUMIX GF1
阿 B同 Eason都有部輕巧型嘅 GF1,此機影相質素媲美專業相機。


Panasonic LUMIX GF1
愛攝影嘅 Eason,當日用嘅 LUMIX GF1相機, 1,300萬像素,係目前世界最細最輕巧可換鏡式連內置閃燈相機,淨係個 body都要 5千。


 
Canon S90
琦琦所用嘅相機係 Canon S90,價錢約$3,300,有一千萬像素,可以調整光圈 ISO對焦和 EV補光,有手動鏡嘅感覺,於去年十月推出。





愛女 考入 女拔  陳奕迅 Eason 谷 康堤 做 運動 尖子

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()