名模周汶錡(Kathy)近年向多線發展,行騷出書做主持,被視為智慧模的典範;現屬自由身的她,獲無綫睇中,由無綫高層樂易玲親自出馬力邀過檔,不過Kathy卻擔心力有不逮而婉拒了!



事業篇

入行逾十年做模特兒的Kathy,多年來穩守名模一姐地位,Kathy自我增值擺脫「花瓶」惡名,出書做才女,再踩入主持界,練得周身刀,實屬模界的「罕有動物」。




獲樂易玲親自出馬力邀過檔,但Kathy卻婉拒。
獲樂易玲親自出馬力邀過檔,但Kathy卻婉拒。

最近,回復自由身的Kathy,得無綫招手簽作旗下藝人,更獲無綫高層樂易玲親自會見洽談,她對此事直認不諱:「係,不過我唔考慮簽約,因為我唔係專業藝人,我只係模特兒。之前幫TVB做節目主持只係客串性質,如果要我擔正拍劇,我驚有收視負擔,自己唔習慣又驚NG累人遲收工,好大壓力。」Kathy坦言與樂易玲溝通過後,很感激對方對她的欣賞:「佢問我想唔想拍劇,我答佢『我唔得架』,之後同佢講返自己嘅弱點,又擔心自己冇能力handle拍劇嘅工作,總之我唔會踩去冇信心嘅範疇。」Kathy謂婉拒樂易玲好意後,對方亦理解,雙方依然保持良好關係。



自選工作保形象

錯失黃金機會,Kathy並未後悔,亦無懼做孤兒仔,全因她認為現在已過了賺錢衝刺期,現在樂於由自己掌握工作時間表,從而建立和保護自己的形象。她不諱言開始揀Job做:「揀工作做,可以幫助保持形象新鮮感,譬如之前忙做飲食節目主持,跟住出飲食書,之後會多啲安排模特兒工作,所以對工作有要求。」


Kathy07年曾以古裝拍攝飲食節目《原裝入口》。
Kathy07年曾以古裝拍攝飲食節目《原裝入口》。


Kathy身為專業模特兒,不時要以性感上陣。
Kathy身為專業模特兒,不時要以性感上陣。







感情篇

入行多年,獲Kathy承認的兩個男友,只有前任男友杜德偉及現任法藉男友Julien Lepeu。去年年中,Julien被拍得與女歌手張苡澂密會,以致曾盛傳兩人有意拉埋天窗的好消息不了了之。



談到婚期,工作和經濟能力皆理想的Kathy就表示暫無計劃,更開玩笑說:「結婚係兩個人嘅互動,可能佢覺得我太完美,促使佢喺工作上要再努力做好啲啦!總之暫時未有結婚計劃。」Kathy更強調現正盤算推出美容書,但因懶惰又怕麻煩,令找贊助無從入手,唯有「等運到」。


Julien
Julien


杜德偉
杜德偉



親情篇

一直被外界指牙尖嘴利的Kathy,深明作為公眾人物,不時會被問到事不關己的新聞,如早前被指她為維護胞妹而暗踩佘詩曼,她對被斷章取義而大感無奈:「因為當日個記者問我覺得蛇點,蛇羹好唔好食,我就同佢講好腥囉,因為我細個左耳發炎,外公會拎啲蛇皮畀我敷耳,因為咁我自細就驚咗蛇腥味,不過我當日咁答,就被寫成咁。」Kathy對於被曲解表現無奈,但也明白在娛樂圈生存一定要看透。




Kathy(右)07年曾與袁詠儀等到內地探訪貧童。
Kathy(右)07年曾與袁詠儀等到內地探訪貧童。

內地建校善心無限

Kathy給人「寸寸貢」的形象,但其實她也很有心做慈善工作,以往更隨華光功德會到青海甘肅,出錢出力助當地居民籌款興建集雨水窖。早前,Kathy更仿傚余慕蓮,捐錢到廣西,以爹哋的名義興辦學校,助大陸的貧困學童上學,為此,Kathy更計劃明年三月與父親到當地探訪,她說:「學校已經落成,因為依家天氣凍,驚爹哋舟車勞頓太辛苦,等明年春天,天氣暖啲先去。」



採訪:名人組



攝影:劉智源



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()