20歲的麥家朗(Vanilla)由朋友介紹入行做model,瓜子口臉的她,因樣子清純似薛凱琪,被封為「翻版薛凱琪」,吸引很多雜誌搵她影相,成為雜誌女郎。



入行只有短短一年的Vanilla,青春無敵,更坦言很喜歡娛樂圈五光十色的生活:「我好鍾意做model,以前學過make up,之後做咗make up artist半年。(介唔介意接泳衣、內衣job?)唔介意,只要影得靚都OK。(滿意自己身材?)都滿意,不過我嫌自己偏瘦咗啲,得90幾磅,如果可以肥番啲就好喇。(上圍呢?)有32A,自己太瘦,如果太大會好假。(有冇諗過隆胸?)冇,我鍾意自然美。」







除了做model外,Vanilla還想進攻電影圈,她說:「我好鍾意睇戲,希望有機會拍電影,學多啲嘢。」



Profile

生日:89年6月28日



身高:163cm



體重:92磅



三圍:32A、22.5、32



興趣:化妝、Shopping、睇戲



偶像:張國榮



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()