華姐出身嘅陳法拉一向見慣大場面,行騷當食生菜,所以一向極為謹慎,甚少走光,不過最近,佢竟然因為一場「婚事」而老貓燒鬚!

其實所謂嘅「婚事」,係佢早幾日,同馬浚偉以婚紗代言人身份行咗一場婚紗騷。但雖然話係「騷」咋喎,個場面一啲都唔馬虎,二人重做戲做全套,加咗場馬仔下跪兼揭頭紗嘅「結婚儀式」。但唔知「新娘」法拉係咪因為啱啱同Neway大太子傳完婚訊冇幾耐,加上司儀重當場整蠱法拉,話法拉求婚會喺K房求,所以好姨見佢全程顯得有啲尷尬,重不時以笑遮醜。而最慘嘅係,法拉重因為咁而慌失失,胸前「缽仔糕」走晒出嚟都懵然不知,認真失威。其實好姨平日好少見法拉咁失魂,一講結婚就亂晒手腳咁,所以硬係覺得佢有啲不可告人嘅秘密囉!


陳法拉居然因為一場「婚事」而失手走光,「缽仔糕」走晒出嚟都懵然不知。




二人當日做戲做全套,馬浚偉又下跪又揭頭紗,馬仔就好投入,但法拉就顯得相當尷尬,重不時以笑遮醜。




其實當日唔只法拉失手,另一位「華姐」朱璇都不慎走光,係咪因為啲婚紗太細件呢?

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()