close

天 下 無 雙   劉 德 華


放大

「 如 果 全 世 界 都 冇 人 覺 得 我 唔 好 , 我 一 定 係 釋 迦 牟 尼 。 」

先 旨 聲 明 , 恕 我 偏 激 。 今 時 今 日 , 敢 講 句 「 我 唔 識 劉 德 華 」 的 華 人 , 真 的 沒 有 幾 個 。
但 正 如 他 n 年 前 的 金 句 所 言 : 「 總 有 人 會 覺 得 我 做 乜 都 唔 順 眼 。 」 正 是 名 成 利 就 , 無 論 接 受 與 否 , 人 家 對 你 的 分 析 解 讀 , 是 bonus :
「 華 仔 」 , 勤 力 上 進 , 完 美 男 人 典 範 ;
「 劉 生 」 , 固 執 倔 強 , 哪 怕 只 是 一 件 不 合 心 水 的 恤 衫 , 足 以 教 他 關 目 一 瞪 , 眼 神 想 殺 人 ;
「 劉 華 」 , 世 故 老 練 , 明 知 狗 仔 隊 埋 身 , 仍 可 笑 笑 口 , 幫 忙 門 : 「 慢 慢 行 , 實 等 埋 你 ! 」 反 客 為 主 , 高 章 兼 有 品 。
粉 絲 們 , 究 竟 你 們 迷 上 的 , 是 哪 個 劉 德 華 ?
不 如 我 答 先 : 揀 老 公 , 梗 係 「 華 仔 」 。 「 劉 生 」 有 錢 有 權 又 有 面 , 做 我 老 竇 夠 晒 駕 勢 ; 至 於 「 劉 華 」 , 有 子 若 此 , 四 十 歲 前 應 該 可 以 退 休 。
一 次 過 滿 足 三 個 妄 想 , 劉 德 華 , 你 就 算 唔 係 佛 祖 , 都 已 經 功 德 無 量 。


 

 

深 藍 色 條 子 西 裝 褸 $12,190
藍 白 色 幼 間 恤 衫 $2,650
紅 白 藍 色 曲 線 圖 案 領 $1,350
深 藍 色 銀 扣 皮 帶 $2,890
藍 色 直 腳 牛 仔 褲 $3,620
All Gucci



 

Profile

Andy Lau 劉 德 華
出 生 日 期 : 1961 年 9 月 27 日 ( 天 秤 座 )
出 生 地 : 香 港
身 高 : 5 呎 9 吋
體 重 : 150 磅
語 言 : 廣 東 話 、 普 通 話 及 英 語 。
簡 歷 : 80 年 讀 中 六 時 考 入 藝 員 訓 練 班 , 81 年 演 出 港 台 單 元 劇 《 香 港 香 港 : 江 湖 再 見 》 一 鳴 驚 人 。 82 年 主 演 電 視 劇 《 獵 鷹 》 走 紅 ; 同 年 演 出 首 部 電 影 《 彩 雲 曲 》 。 曾 獲 「 台 灣 金 馬 獎 最 佳 男 主 角 」 獎 及 兩 奪 「 香 港 電 影 金 像 獎 最 佳 男 主 角 」 獎 。 85 年 推 出 首 張 唱 片 , 曾 六 奪 《 十 大 勁 歌 金 曲 》 「 最 受 歡 迎 男 歌 星 獎 」 , 亦 連 續 六 年 奪 得 「 亞 太 區 最 受 歡 迎 男 歌 星 獎 」 。 99 年 及 00 年 分 別 奪 得 「 十 大 傑 青 」 及 「 世 界 傑 青 」 。
主 要 作 品 : 唱 片 《 只 知 道 此 刻 愛 你 》 ( 1985 ) 、 《 再 會 了 》 ( 1990 ) ; 電 視 劇 《 神 鵰 俠 侶 》 ( 1983 ) ; 電 影 《 投 奔 怒 海 》 ( 1982 ) 、 《 無 間 道 》 ( 2002 ) 、 《 大 隻 佬 》 ( 2003 ) 、 《 游 龍 戲 鳳 》 ( 2009 ) 。
個 人 網 頁 : http://www.andylau.com/andylau



 

History

 


zoom
 

1975
自 小 家 教 甚 嚴 , 會 考 成 績 更 是 全 級 頭 二 十 名 。


zoom
 

1982
當 年 港 台 單 元 劇 《 江 湖 再 見 》 播 映 完 , 傳 媒 即 爭 相 發 掘 劇 中 小 男 生 底 細 。


zoom
 

2008
曾 被 封 為 「 香 港 著 牛 仔 褲 最 有 型 男 藝 人 」 , 因 此 獲 品 牌 Blues Heroes 力 邀 crossover 。


zoom
 

2009
在 賀 歲 片 《 游 龍 戲 鳳 》 中 大 耍 追 女 招 式 , 對 手 舒 淇 更 直 言 爆 。



 

自 信

副 題 幾 則 金 句 , 摘 自 劉 德 華 07 年 演 唱 會 。
自 信 , 某 程 度 上 基 於 自 戀 。 以 往 , 他 事 無 大 小 有 理 冇 理 , 最 緊 要 有 「 型 」 ; 反 觀 今 日 的 他 , 愈 見 親 民 , 動 作 其 實 早 已 不 「 劉 華 」 。 「 我 覺 得 市 場 需 要 輕 鬆 , 而 事 實 上 , 我 都 係 一 個 好 輕 鬆 人 。 」
我 記 得 , 他 曾 用 「 拉 緊 的 橡 筋 」 來 形 容 自 己 , 數 年 下 來 , 心 態 竟 已 南 轅 北 轍 。 以 往 的 他 恨 獎 , 得 獎 時 也 從 不 謙 虛 : 「 因 為 自 己 真 的 付 出 過 , 自 自 然 然 會 開 心 滿 足 。 」 今 年 , 哪 怕 頒 獎 禮 「 四 大 皆 空 」 , 他 只 會 施 施 然 告 訴 你 : 「 我 不 敢 講 自 己 在 唔 在 乎 獎 項 , 但 獎 項 已 唔 再 係 我 唯 一 選 擇 。 」 刻 下 的 他 , 粉 絲 可 能 比 獎 重 要 , 「 我 仍 然 在 意 去 吸 納 新 歌 迷 ! 」



 


 

自 重

聽 起 來 好 像 很 功 利 , 但 劉 德 華 出 名 愛 錫 fans , 尤 其 談 起 關 於 fans 的 趣 聞 時 , 那 種 打 從 心 底 發 出 的 笑 容 , 絕 不 可 能 造 假 。 「 早 前 去 三 藩 市 拍 廣 告 , 順 道 購 物 , 初 時 顧 客 掛 住 掃 平 貨 , 冇 人 發 現 我 , 點 知 , 最 後 都 俾 收 銀 員 認 出 , 之 後 … … 」 結 果 , 當 然 場 面 混 亂 , 他 只 好 急 忙 逃 去 , 由 工 作 人 員 負 責 埋 單 。
「 華 仔 」 魅 力 之 大 可 見 一 斑 。 深 受 粉 絲 愛 戴 , 只 靠 「 靚 仔 有 型 」 , 未 免 天 真 , 說 到 尾 , 起 居 生 活 素 有 節 制 , 幾 乎 與 負 面 新 聞 絕 緣 , 形 象 正 面 才 有 本 錢 長 做 長 有 。



 

 


zoom
 

「 依 家 仲 有 咁 多 十 幾 歲 妹 妹 仔 鍾 意 我 , 你 估 咁 易 ! 」

藍 白 色 幼 間 恤 衫 $2,650
紅 白 藍 色 曲 線 圖 案 領 $1,350
深 藍 色 銀 扣 皮 帶 $2,890
藍 色 直 腳 牛 仔 褲 $3,620
深 藍 色 條 子 西 裝 褸 $12,190
All Gucci



 

自 律

天 生 工 作 狂 , 「 勤 力 」 是 其 代 名 詞 。
「 我 係 鍾 意 工 作 , 除 覺 , 個 腦 基 本 上 從 未 停 過 。 要 成 日 諗 新 元 素 , 好 似 今 年 開 中 國 巡 迴 演 唱 會 , 希 望 至 少 有 一 樣 新 可 以 吸 引 觀 眾 , 就 算 唔 係 我 fans , 睇 完 都 會 覺 得 原 來 劉 德 華 都 有 可 取 之 處 。 」
自 喻 似 螞 蟻 咁 勤 力 , 事 事 要 求 高 。 「 唔 會 俾 自 己 停 低 , 每 次 都 諗 下 一 次 再 做 好 。 」 劉 德 華 是 一 個 執 的 人 嗎 ? 他 答 得 很 玄 : 「 每 個 人 對 生 活 都 有 不 同 見 解 , 有 人 就 算 輸 都 要 有 尊 嚴 ; 有 就 情 願 冇 晒 尊 嚴 都 唔 想 輸 。 」
好 明 顯 , 劉 德 華 係 前 者 。 不 過 勝 利 似 乎 偏 心 於 他 , 這 答 案 仍 不 及 他 近 期 的 手 錶 廣 告 slogan 講 得 貼 切 : 「 經 常 堅 持 , 是 執 ; 選 擇 堅 持 , 是 要 求 。 」 言 簡 意 賅 啦 , 華 仔 邊 算 執 , 有 要 求



 

 


zoom
 

「 我 未 見 過 螞 蟻 會 坐 路 邊 等 運 到 。 」

灰 色 針 織 冷 衫 $8,500
灰 色 西 褲 $4,600
Both Loewe
黑 色 膠 框 眼 鏡 stylist's own


 

 

後 記

在 賀 歲 片 《 游 龍 戲 鳳 》 中 盡 騷 女 秘 技 , 但 眾 所 周 知 , 現 實 中 談 情 說 愛 似 乎 是 劉 德 華 死 穴 。
他 說 , 最 近 在 網 上 看 到 一 篇 文 章 , 內 容 是 叫 他 將 生 命 中 十 個 最 重 要 的 人 寫 低 , 再 嘗 試 逐 一 刪 除 。 結 果 , 他 發 現 「 伴 侶 」 是 一 生 中 最 重 要 的 人 。
是 真 的 窩 心 。 只 可 惜 , 他 的 女 人 , 從 來 不 見 光 。 所 以 我 只 係 恨 做 「 華 仔 」 老 婆 , 現 實 中 的 劉 德 華 , 於 我 而 言 , 不 過 是 個 陌 生 人 。



 

Shop List

Giorgio Armani 中 環 遮 打 道 遮 打 大 廈 11 號 地 下 2532 7700
Gucci 中 環 置 地 廣 場 G23-30 號 鋪 2524 4492
Loewe 中 環 置 地 廣 場 B29-30 號 鋪 2522 0996
Louis Vuitton 中 環 置 地 廣 場 地 下 8100 1182

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()