誓 要 細 佬 澳 洲 觀 禮   黎 姿 百 萬 豪 包 私 人 飛 機


放大

新 年 後 嫁 52 歲 馬 廷 強
宮 廷 婚 紗   黎 姿 的 婚 紗 據 知 以 宮 廷 式 設 計 為 主 , 並 釘 上 大 量 水 晶 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片

38 歲 的 黎 姿 去 年 10 月 宣 布 退 休 時 , 本 刊 已 率 先 踢 爆 她 會 下 嫁 52 歲 的 馬 廷 強 , 近 日 有 傳 兩 人 將 於 2 月 22 日 在 澳 洲 悉 尼 結 婚 。 鑑 於 馬 廷 強 為 人 甚 低 調 , 所 以 今 次 結 婚 的 地 點 , 是 在 馬 氏 家 族 位 於 悉 尼 海 邊 的 莊 園 式 豪 宅 內 進 行 , 出 席 的 只 有 至 親 及 圈 外 好 友 , 人 數 不 過 五 十 。
黎 姿 一 向 愛 錫 細 佬 , 當 然 要 黎 嬰 見 證 其 婚 禮 。 為 圓 愛 妻 心 願 , 馬 廷 強 不 惜 花 費 百 萬 , 包 一 架 私 人 飛 機 接 載 黎 嬰 往 返 澳 洲 , 確 實 大 手 筆 。


 

 


zoom
 

黎 姿 與 馬 廷 強 的 交 往 極 為 低 調 , 03 年 尾 , 兩 人 被 本 刊 斷 正 英 國 倫 敦 預 支 蜜 月 , 但 之 後 密 會 更 小 心 。

黎 姿 自 從 退 出 娛 樂 圈 後 , 差 不 多 日 日 在 黎 嬰 的 皮 膚 中 心 打 躉 , 為 細 佬 打 理 生 意 , 不 過 , 自 去 年 11 月 開 始 , 她 就 甚 少 返 公 司 , 原 來 是 靜 雞 雞 籌 備 結 婚 。 今 年 1 月 初 , 黎 姿 與 馬 廷 強 預 先 飛 到 悉 尼 , 此 行 除 了 是 籌 備 婚 禮 外 , 兩 人 更 把 黎 嬰 的 病 歷 送 到 當 地 一 間 著 名 的 醫 院 , 以 防 萬 一 。



 

莊 園 巨 宅 行 禮

知 情 者 話 ︰ 「 黎 姿 婚 禮 悉 尼 一 個 莊 園 式 豪 宅 舉 行 , 度 成 10 萬 呎 , 係 馬 生 物 業 。 兩 年 前 , 馬 生 特 登 搵 人 將 間 屋 翻 新 , 裝 修 到 好 靚 , 聽 講 話 莊 園 近 海 , 風 景 靚 到 不 得 了 , 年 初 黎 姿 同 馬 生 就 去 度 打 點 。
「 為 黎 嬰 可 以 出 席 觀 禮 , 馬 生 租 架 私 人 飛 機 , 連 私 家 看 護 同 物 理 治 療 師 , 使 一 百 萬 , 打 算 2 月 中 同 黎 家 齊 齊 赴 澳 , 藉 此 避 開 記 者 耳 目 , 因 為 機 程 成 八 個 鐘 , 坐 私 人 飛 機 黎 嬰 會 舒 服 好 多 。 」
其 實 馬 家 在 澳 洲 有 很 多 物 業 , 據 知 馬 廷 強 還 將 悉 尼 一 幢 3 百 萬 的 別 墅 , 送 給 黎 姿 父 母 , 更 附 上 千 萬 禮 金 , 認 真 豪 氣 。


zoom
 

黎 嬰 康 復 快
黎 嬰 經 過 多 次 手 術 後 , 腦 部 已 經 恢 復 七 成 記 憶 , 日 常 的 溝 通 亦 問 題 不 大 , 只 是 還 有 些 口 齒 不 清 , 日 前 還 在 學 行 階 段 , 平 日 要 坐 輪 椅 出 入 。 《 face 》 圖 片


zoom
 

黎 姿 一 向 顧 家 , 不 但 是 家 中 經 濟 支 柱 , 更 供 細 佬 黎 嬰 留 學 , 02 年 更 打 本 給 細 佬 開 皮 膚 中 心 , 兩 姊 弟 感 情 深 厚 。


zoom
 

黎 爸 爸 雖 然 不 肯 透 露 婚 禮 一 切 , 但 卻 難 掩 喜 悅 神 情 , 始 終 嫁 女 都 係 開 心 事 。


zoom
 

 


zoom
 

近 日 天 氣 轉 涼 , 阿 姨 專 誠 帶 了 冷 衫 給 黎 嬰 。


zoom
 

 



 

黎 父 笑 咪 咪

1 月 23 日 , 記 者 上 前 向 黎 父 求 證 , 提 起 婚 訊 , 黎 父 陰 陰 嘴 笑 , 難 掩 喜 悅 , 但 又 怕 漏 口 風 , 不 時 閃 避 鏡 頭 , 問 到 是 否 快 將 去 澳 洲 出 席 婚 禮 , 旁 邊 的 黎 姿 阿 姨 笑 咪 咪 話 ︰ 「 未 , 未 有 咁 快 ! 」
再 問 黎 父 幾 時 去 ? 係 咪 包 架 私 人 飛 機 俾 黎 嬰 ? 以 及 禮 金 及 嫁 妝 多 少 等 問 題 , 黎 父 都 左 閃 右 避 說 ︰ 「 哎 , 唔 好 問 啦 , 我 唔 會 講 。 」 旁 邊 的 阿 姨 笑 住 幫 忙 擋 駕 ︰ 「 你 唔 好 俾 壓 力 佢 啦 ! 」 至 於 黎 姿 的 姑 媽 黎 宣 , 將 手 提 電 話 轉 由 妹 妹 接 聽 , 並 表 示 不 在 港 , 擺 明 避 傳 媒 。
連 日 來 , 為 了 避 開 記 者 , 黎 姿 已 沒 有 出 現 黎 嬰 的 療 養 院 , 又 沒 有 在 舊 寓 所 出 現 。 據 知 她 暫 時 租 住 中 環 某 酒 店 , 以 免 洩 露 行 蹤 。 不 過 近 日 有 讀 者 報 料 , 於 21 日 下 午 曾 見 到 她 在 中 環 四 季 酒 店 的 coffee shop 出 現 , 但 記 者 未 趕 到 她 已 離 去 。
今 次 澳 洲 的 婚 禮 , 沒 有 邀 請 圈 中 人 , 不 過 , 某 圈 中 人 透 露 ︰ 「 我 都 明 佢 ( 黎 姿 ) 處 境 , 佢 老 公 咁 低 調 , 如 果 有 明 星 去 , 一 定 會 被 傳 媒 發 現 , 不 過 黎 姿 話 3 月 返 港 後 , 會 再 請 我 食 飯 , 我 都 好 戥 佢 開 心 。 」


zoom
 

密 會 設 計 師 訂 婚 紗
去 年 11 月 , 黎 姿 與 設 計 師 Bonita ( 張 潔 雯 ) 密 會 , 商 討 訂 製 婚 紗 及 晚 裝 , Bonita 亦 曾 為 李 嘉 欣 設 計 婚 紗 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


zoom
 

早 前 , 拿 枴 杖 的 馬 廷 強 一 臉 春 風 , 到 尖 沙 嘴 晚 膳 , 據 知 當 晚 他 約 了 準 新 娘 黎 姿 , 不 過 離 去 時 他 們 分 頭 離 去 , 讓 記 者 拍 不 到 兩 人 合 照 。 《 壹 週 刊 》 圖 片


zoom
 

婚 前 心 情 靚 爆
1 月 15 日 , 黎 姿 拿 價 值 十 多 萬 的 Hermes 袋 出 現 IFC , 對 於 結 婚 一 事 拒 絕 回 應 , 只 表 示 : 「 多 謝 關 心 ! 」 但 笑 容 甜 到 漏 。


zoom
 

有 傳 黎 姿 婚 後 將 住 半 山 地 利 根 德 里 的 蘭 心 閣 豪 宅 , 據 知 當 中 一 個 7 千 呎 複 式 單 位 , 於 07 年 11 月 被 姓 馬 商 人 購 買 , 成 交 2 億 8 千 多 萬 。



 

千 萬 珠 寶 陪 嫁

而 一 向 愛 名 牌 的 黎 姿 , 據 知 近 日 密 密 出 動 , 在 連 卡 佛 睇 珠 寶 , 件 件 過 千 萬 。 至 於 婚 紗 , 則 請 來 幫 李 嘉 欣 設 計 婚 紗 的 Bonita ( 張 潔 雯 ) 負 責 , 一 件 水 晶 宮 廷 式 婚 紗 外 , 還 有 五 件 晚 裝 , 總 值 五 百 萬 , 而 髮 型 則 是 Hair 的 Nicole 主 理 , 全 部 都 屬 頂 級 班 底 。
就 黎 姿 結 婚 , 《 珠 》 劇 一 眾 演 員 戥 她 開 心 , 陳 豪 話 ︰ 「 我 會 買 禮 物 送 俾 佢 , 佢 都 拍 咁 多 年 , 享 受 人 生 最 緊 要 , 使 乜 咁 急 復 出 。 」 但 林 保 怡 則 唱 反 調 ︰ 「 我 希 望 佢 快 嫁 人 、 生 仔 , 之 後 極 速 修 身 復 出 。 」 不 過 , 據 知 黎 姿 本 人 絕 對 冇 諗 住 復 出 , 更 想 婚 後 盡 快 生 仔 , 享 受 家 庭 樂 , 畢 竟 在 娛 樂 圈 打 滾 了 廿 二 年 , 都 係 時 候 過 番 少 奶 奶 生 活 。


zoom
 

去 年 尾 , 黎 姿 在 《 珠 光 寶 氣 》 記 招 上 宣 布 退 出 娛 樂 圈 , 為 結 婚 鋪 路 。


zoom
 

去 年 1 月 , 黎 姿 已 萌 去 意 , 她 參 加 好 友 蔡 加 敏 婚 禮 接 到 花 球 時 , 不 但 笑 到 見 牙 唔 見 眼 , 更 表 示 希 望 嫁 得 出 。 《 face 》 圖 片



 


 

百 萬 租 機   醫 護 人 員 同 行

由 於 黎 嬰 正 在 療 養 中 , 旅 程 需 要 躺 休 息 , 不 適 直 乘 搭 普 通 飛 機 。
據 知 馬 廷 強 租 用 Chalenger 601 私 人 飛 機 飛 澳 。 這 架 飛 機 特 別 之 處 在 於 其 機 艙 座 位 有 一 邊 可 以 拉 下 成 為 一 張 大 , 方 便 黎 嬰 休 息 及 做 物 理 治 療 , 同 款 機 據 聞 李 澤 楷 亦 向 賭 王 租 用 過 。 以 約 5 千 美 元 一 小 時 的 私 人 飛 機 租 金 , 飛 澳 洲 一 程 約 5 萬 美 元 ( 約 港 幣 40 萬 , 來 回 共 80 萬 ) , 包 飛 機 油 錢 及 機 艙 服 務 員 , 機 上 飲 食 等 等 。
此 外 , 加 埋 黎 嬰 的 私 人 看 護 ( 8 萬 ) 及 物 理 治 療 師 費 用 等 ( 12 萬 元 ) , 合 共 百 萬 。


zoom
 

私 人 飛 機 不 但 私 隱 度 高 亦 較 舒 適 。


zoom
 

Chalenger 601 內 櫳 寬 敞 , 一 邊 座 位 可 拉 低 成 大 , 方 便 黎 嬰 躺 休 息 及 做 物 理 治 療 。


zoom
 

 



 

黎 嬰 搭 飛 機 冇 問 題

陳 思 堂 醫 生 表 示 , 除 非 病 人 剛 做 完 手 術 , 或 是 身 體 及 腦 部 創 傷 仍 在 不 穩 定 狀 態 , 否 則 乘 搭 長 途 飛 機 不 成 問 題 。 「 因 為 腦 手 術 後 , 有 可 能 在 腦 內 留 下 空 氣 , 當 病 人 身 在 萬 呎 高 空 上 腦 部 受 壓 , 會 對 病 人 造 成 影 響 , 但 如 果 手 術 後 已 一 段 時 間 , 情 況 又 穩 定 下 來 , 病 人 乘 長 途 機 絕 對 可 以 。
「 不 過 因 為 病 人 容 易 疲 倦 , 一 般 飛 機 只 能 坐 , 並 非 那 麼 適 當 , 如 果 病 人 可 以 乘 坐 私 人 飛 機 的 話 , 方 便 經 常 躺 下 來 休 息 會 好 些 。 當 然 , 如 果 有 醫 護 人 員 隨 行 的 話 就 最 好 啦 ! 如 果 病 人 要 在 當 地 逗 留 一 段 時 期 , 那 麼 把 病 人 的 病 歷 報 告 帶 過 去 , 給 當 地 醫 生 參 考 , 亦 是 一 個 安 全 的 做 法 。 」



 

黎 姿 明 年 添 丁 機 會 高

麥 玲 玲 師 傅 說 : 「 1971 年 10 月 1 日 出 生 的 黎 姿 屬 豬 , 今 年 係 牛 年 , 黎 姿 未 來 兩 年 , 即 虎 年 同 兔 年 , 都 可 以 有 BB , 她 命 格 會 嫁 到 一 個 幾 錫 佢 , 經 濟 上 又 OK 老 公 , 而 且 睇 黎 姿 命 , 可 以 生 到 一 仔 兩 女 。 」

母 子 長 期 分 離
不 過 麥 玲 玲 師 傅 指 黎 姿 的 子 女 運 雖 好 , 但 經 常 卻 不 在 她 身 邊 。 「 黎 姿 仔 女 細 個 時 已 經 會 去 外 地 讀 書 , 大 了 亦 會 在 外 地 工 作 或 生 活 , 所 以 母 子 是 長 時 間 分 離 。 」


zoom
 

 


zoom
 

《 壹 週 刊 》 圖 片



 

10 萬 呎 悉 尼 巨 宅 行 禮


zoom
 

據 知 馬 廷 強 在 澳 洲 的 巨 宅 , 座 落 於 幽 靜 山 谷 中 , 眺 望 寧 靜 海 景 。 整 座 物 業 佔 地 一 萬 平 方 米 ( 約 10 萬 呎 ) , 室 內 面 積 達 2,500 平 方 米 , 擁 有 九 個 寬 敞 套 房 ( 全 部 設 有 豪 華 洗 手 間 ) 、 四 個 室 內 車 庫 、 室 外 空 地 還 能 停 八 至 十 部 車 。

新 郎 哥 馬 廷 強 , 今 年 52 歲 , 是 東 方 報 業 集 團 創 辦 人 馬 惜 如 的 兒 子 , 早 年 馬 廷 強 在 東 方 報 業 集 團 身 居 要 職 , 主 要 負 責 對 外 事 務 , 故 此 跟 不 少 娛 樂 圈 中 人 稔 熟 , 98 年 馬 廷 強 離 開 東 方 往 外 闖 , 與 另 一 位 馬 氏 成 員 馬 庭 偉 開 設 「 寶 蘭 實 業 有 限 公 司 」 及 「 港 控 股 有 限 公 司 」 。 除 此 之 外 , 他 在 港 還 有 六 間 公 司 , 包 括 投 資 、 醫 療 以 及 「 光 曦 愛 心 基 金 」 , 正 式 脫 離 家 族 過 去 的 舊 有 形 象 , 並 有 「 殘 障 富 豪 」 之 稱 。
馬 廷 強 一 向 行 事 低 調 , 但 近 年 卻 積 極 從 事 社 會 活 動 , 與 不 少 內 地 官 員 關 係 良 好 , 他 更 擔 任 深 圳 市 港 澳 區 政 協 委 員 , 經 常 返 內 地 開 會 。 馬 廷 強 本 人 與 馬 氏 家 族 在 澳 洲 擁 有 不 少 物 業 , 其 中 包 括 位 於 澳 洲 悉 尼 市 北 一 個 小 海 灣 旁 的 一 幢 莊 園 式 超 級 巨 宅 , 而 香 港 則 擁 有 三 億 豪 宅 蘭 心 閣 。
據 知 情 人 士 透 露 , 馬 將 在 澳 洲 巨 宅 與 黎 姿 結 婚 , 是 貪 其 私 隱 性 高 , 可 免 受 外 間 騷 擾 。


 

 

09 新 娘 陸 續 有 來

09 年 , 不 少 女 藝 人 紛 紛 出 嫁 , 最 矚 目 的 當 然 是 倪 震 與 周 慧 敏 結 婚 , 不 過 , 牛 年 新 娘 陸 續 有 來 。

周 慧 敏
倪 震 爆 偷 食 事 件 後 , 周 慧 敏 為 箍 住 男 友 , 急 急 下 嫁 , 1 月 5 日 兩 人 在 寓 所 金 山 花 園 婚 紗 行 禮 , 成 為 09 年 娛 圈 最 慳 的 婚 禮 。

張 茜
張  健 與 張 茜 結 束 愛 情 長 跑 , 於 1 月 12 日 在 菲 律 賓 結 婚 , 圈 中 好 友 鄭 秀 文 、 許 志 安 等 共 200 名 賓 客 到 賀 , 星 光 熠 熠 , 婚 禮 花 了 近 500 萬 。

洪 欣
洪 欣 與 內 地 演 員 張 丹 峰 終 於 修 成 正 果 , 今 年 結 婚 , 雖 然 洪 不 肯 透 露 婚 期 , 但 她 卻 晒 命 話 收 到 男 友 4 卡 求 婚 戒 指 。

施 念 慈
與 陳 鴻 業 離 婚 五 年 的 施 念 慈 , 與 細 自 己 十 年 的 男 友 趙 昕 ( Alex ) 拉 埋 天 窗 , 更 透 露 會 效 法 張 茜 搵 國 內 設 計 師 做 嫁 衣 。


zoom
 

周 慧 敏


zoom
 

張 茜


zoom
 

洪 欣


zoom
 

施 念 慈 《 蘋 果 日 報 》 圖 片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()