「 Sing 之 天 使 」 起 底   翻 版 JJ 藍 莓 攬 仔 黐 名 人


放大

 

飽 受 綠 帽 疑 雲 事 件 影 響 的 庾 澄 慶 ( 哈 林 ) , 最 近 來 港 為 無 添 食 拍 攝 遊 戲 節 目 《 耳 分 高 下 》 , 一 於 寄 情 工 作 搵 真 銀 。 新 一 輯 節 目 哈 林 依 然 有 8 位 樣 靚 身 材 正 的 「 Sing 之 天 使 」 傍 住 , 繼 上 一 輯 「 味 之 天 使 」 濟 南 妹 賈 曉 晨 JJ 成 功 跑 出 後 , 今 次 同 樣 有 國 產 天 使 「 藍 莓 」 劉 俐 ( Kibby ) 做 JJ 接 班 人 。
福 建 妹 藍 莓 唔 止 索 爆 , 仲 交 遊 廣 闊 , 記 者 發 現 佢 同 一 班 名 人 二 代 非 常 老 友 , 在 其 facebook 內 有 唔 少 夜 蒲 合 照 , 而 且 仲 有 多 張 三 點 式 攬 仔 火 辣 照 片 。 內 外 都 咁 open , 睇 藍 莓 應 該 會 係 「 Sing 之 天 使 」 中 最 快 彈 起 一 個 。


 

 

8 位 「 Sing 之 天 使 」 入 面 , 以 藍 莓 劉 俐 身 形 最 高 瘦 , 不 過 佢 成 日 都 話 嫌 自 己 肥 , 又 話 自 己 有 「 暴 食 症 」 。 對 於 被 指 捧 做 JJ 接 班 人 , 她 說 : 「 我 冇 諗 過 好 似 JJ 咁 可 以 紅 得 咁 快 , 但 係 大 家 都 鍾 意 搵 我 同 JJ 比 , 可 能 大 家 覺 得 我 行 緊 佢 路 線 , 但 係 我 會 做 番 自 己 。 」

姓 名 : 劉 俐 Kibby
出 生 日 期 : 1989 年 9 月 17 日 ( 19 歲 )
身 高 : 174cm
體 重 : 113lbs
三 圍 : 32 、 24 、 35
學 歷 : 中 學 畢 業
入 行 經 過 : 7 年 前 與 家 人 從 福 建 來 港 , 2 年 前 中 學 畢 業 後 開 始 做 兼 職 模 特 兒 , 經 模 特 兒 公 司 介 紹 下 成 功 成 為 「 Sing 之 天 使 」 。
演 出 經 驗 : 08 婚 紗 展 catwalk show 、 古 巨 基 《 愛 回 家 》 MV 、 強 積 金 電 視 廣 告 。



 

藍 莓 : 我 太 鍾 意 玩

新 一 輯 《 耳 分 高 下 》 在 2 月 2 日 才 正 式 推 出 , 但 8 位 「 Sing 之 天 使 」 已 經 備 受 注 目 , 當 中 大 受 「 電 車 男 」 歡 迎 , 人 見 人 愛 大 讚 索 爆 的 藍 莓 劉 俐 ( Kibby ) , 原 來 亦 喜 歡 把 自 己 與 朋 友 的 夜 蒲 照 及 火 辣 照 上 載 於 facebook 內 。 難 得 藍 莓 唔 介 意 公 諸 同 好 , 「 相 入 面 男 仔 全 部 都 係 我 朋 友 , 相 影 得 好 親 密 ? 其 實 我 同 全 部 男 女 朋 友 都 玩 得 好 close , 係 好 朋 友 先 會 咁 做 。 男 朋 友 ? 我 真 係 冇 諗 過 搵 佢 做 男 朋 友 , 因 為 我 太 鍾 意 玩 , 我 寧 願 同 佢 做 朋 友 都 唔 會 拍 拖 。 」
親 熱 合 照 之 外 , 交 遊 廣 闊 藍 莓 同 唔 少 名 人 二 代 玩 得 好 埋 , 當 中 以 四 太 女 何 超 盈 ( Sabrina ) 及 寇 鴻 萍 女 唐 貝 詩 ( Lydia ) 合 照 最 多 。 「 我 自 己 平 時 唔 係 咁 鍾 意 影 相 , 但 係 出 去 夜 場 一 大 班 朋 友 玩 得 開 心 , 就 會 影 低 留 念 。 我 同 Sabrina 、 Lydia 、 Howard ( 林 建 名 兒 子 林 孝 信 ) 、 Carman ( 楊 海 成 女 兒 楊 嘉 明 ) 都 係 識 好 耐 朋 友 , 我 識 佢 時 候 大 家 都 唔 知 大 家 背 景 。 佢 外 國 讀 書 好 少 返 香 港 , 呢 排 先 玩 多 , 其 實 除 去 夜 場 玩 , 我 都 有 好 多 正 常 活 動 , 好 似 食 飯 同 燒 食 , 不 過 冇 影 相 之 嘛 ! 」


zoom
 

上 一 輯 有 「 士 多 啤 梨 蘋 果 橙 」 , 新 一 輯 更 玩 齊 八 款 生 果 , 8 位 「 Sing 之 天 使 」 話 面 試 時 監 製 問 佢 覺 得 自 己 最 似 咩 生 果 , 結 果 大 部 分 就 變 成 自 己 代 號 。


zoom
 

擁 有 43 吋 長 腿 劉 俐 做 兼 職 模 特 兒 時 就 已 經 成 為 唔 少 「 炮 男 」 寵 兒 , 到 影 樓 佢 仲 自 動 波 盡 晒 誘 人 S 腰 , 連 攝 影 師 都 大 讚 佢 夠 專 業 。


zoom
 

賈 曉 晨 JJ : 想 學 我 上 位 ? 要 俾 人 扑 頭 ! ( 設 計 對 白 )


zoom
 

「 Sing 之 天 使 」 除 有 一 套 格 仔 露 腰 迷 你 裙 制 服 外 , 仲 有 一 套 連 身 短 裙 晚 裝 。 制 服 誘 惑 真 係 引 死 唔 少 「 電 車 男 」 。



 

藍 莓 facebook 激 相 簿

 


zoom
 

波 壓 壯 男   在 藍 莓 facebook 內 , 有 多 張 三 點 式 攬 仔 火 辣 照 。 相 中 藍 莓 正 貼 身 胸 壓 壯 男 , 搞 到 個 胸 都 變 晒 形 。 咁 open , 唔 怪 得 佢 話 同 個 個 朋 友 都 玩 得 埋 啦 !


zoom
 

三 點 式 任 攬   S 身 形 的 藍 莓 胸 壓 完 壯 男 , 即 刻 嘟 嘴 攬 住 粗 眉 俊 男 , 態 度 親 密 。


zoom
 

上 照   充 滿 自 信 藍 莓 將 一 張 大 露 背 只 圍 毛 巾 玉 照 放 上 網 , 背 景 仲 要 似 足 酒 店 房 , 真 係 令 人 充 滿 遐 想 。


zoom
 

孖 住 林 孝 信   藍 莓 同 林 建 名 大 仔 林 孝 信 好 老 友 , 兩 人 在 夜 店 中 頭 貼 頭 合 照 。


zoom
 

同 超 盈 鬥 姣   「 已 經 瘦 晒 」 超 盈 ( 左 ) 與 藍 莓 扮 姣 擺 pose , 十 分 搞 笑 。


zoom
 

激 咀 唐 貝 詩   藍 莓 facebook 內 , 不 乏 與 唐 貝 詩 的 互 啜 相 。


zoom
 

楊 嘉 明   當 中 一 張 相 是 攝 於 遊 艇 內 , 藍 莓 與 楊 海 成 中 性 打 扮 之 女 楊 嘉 明 攬 頭 攬 頸 , 相 信 兩 人 交 情 非 淺 。



 

柑 桔   惹 火 dancer

姓 名 : 陳 蕊 蕊 Yuri
出 生 日 期 : 1984 年 9 月 8 日 ( 24 歲 )
身 高 : 169cm
體 重 : 112lbs
三 圍 : 34 、 25 、 35
學 歷 : 美 術 專 科 學 校
入 行 經 過 : 兩 年 多 前 美 術 專 科 畢 業 , 加 入 無 做 全 職 舞 蹈 員 , 後 經 朋 友 介 紹 認 識 《 耳 分 高 下 》 監 製 錢 國 偉 , 面 試 後 正 式 成 為 Sing 之 天 使 。
演 出 經 驗 : 02 年 《 Twins Ichiban 興 奮 演 唱 會 》 , 成 為 八 名 主 力 舞 蹈 員 之 一 。 04 年 《 Twins 零 4 好 玩 演 唱 會 》 再 任 舞 蹈 員 。 之 後 加 入 無 舞 蹈 組 , 經 常 為 不 同 藝 人 伴 舞 。

每 次 「 柑 桔 」 陳 蕊 蕊 ( Yuri ) 一 出 場 , 便 會 成 為 在 場 男 士 焦 點 , 除 因 為 佢 擁 有 34 吋 胸 夠 「 偉 大 」 外 , 亦 因 為 舞 蹈 藝 員 出 身 蕊 蕊 舞 功 了 得 , 曾 為 不 少 歌 星 伴 舞 。 有 報 道 指 06 年 Yuri 為 陳 小 春 伴 舞 時 , 懷 疑 被 對 方 鹹 豬 手 。 問 番 Yuri 當 年 感 受 , 佢 就 相 當 大 方 咁 話 , 「 其 實 次 我 真 係 feel 唔 到 , 可 能 係 張 相 角 度 問 題 , 總 之 真 係 掂 唔 到 , 其 實 有 時 跳 舞 都 有 機 會 唔 小 心 掂 到 , 不 過 大 家 都 會 小 心 。 」


zoom
 

 


zoom
 

小 春 鹹 豬 手 疑 雲   06 年 小 春 被 指 跳 舞 時 用 手 指 掃 到 Yuri 波 邊 , 不 過 Yuri 話 只 係 一 場 誤 會 。


 


 

青 蕉   監 製 愛 將

姓 名 : 王 淑 玲 Vanko
出 生 日 期 : 1989 年 12 月 27 日 ( 19 歲 )
身 高 : 169cm
體 重 : 100lbs
三 圍 : 32 、 24 、 33
學 歷 : IVE
入 行 經 過 : 14 歲 時 被 模 特 兒 公 司 Jamcast 的 星 探 發 掘 , 一 直 任 兼 職 模 特 兒 , 去 年 經 模 特 兒 公 司 推 薦 面 試 《 四 葉 草 之 盛 裝 舞 步 愛 作 戰 》 後 , 簽 約 無 成 為 合 約 藝 員 。

演 出 經 驗 : 曾 演 出 廣 告 包 括 麥 當 勞 、 雪 碧 、 聯 邦 酒 樓 、 萬 寧 及 無 2008 香 港 小 姐 招 募 。 另 外 , 曾 演 出 劇 集 《 四 葉 草 之 盛 裝 舞 步 愛 作 戰 》 、 遊 旅 特 輯 《 日 本 東 北 咁 過 祭 》 及 古 巨 基 《 勁 歌 金 曲 》 MV 。
王 淑 玲 去 年 已 成 為 無 親 生 女 , 深 得 監 製 錢 國 偉 重 用 , 更 被 點 名 做 天 使 中 的 班 長 , 所 有 聯 絡 事 務 都 由 佢 負 責 。 「 我 同 公 司 簽 五 年 合 約 , 希 望 呢 段 時 間 可 以 做 到 成 績 , 我 知 道 呢 行 競 爭 好 大 , 所 以 會 更 加 珍 惜 今 次 機 會 。 我 奮 鬥 目 標 係 楊 怡 , 佢 由 訓 練 班 開 始 , 10 年 冇 靠 過 緋 聞 同 是 非 上 位 , 只 係 好 努 力 咁 演 戲 。 我 當 然 想 好 似 上 輯 JJ 咁 出 到 位 啦 , 但 係 我 冇 身 材 , 惟 有 靠 笑 容 啦 ! 我 真 係 好 多 謝 監 製 再 次 用 我 , 不 過 我 唔 怕 同 佢 傳 緋 聞 , 佢 對 我 呢 妹 妹 冇 興 趣 。 」


zoom
 

 


zoom
 

監 製 錢 國 偉


zoom
 

去 年 王 淑 玲 ( 左 二 ) 重 飛 , 與 周 國 賢 ( 左 一 ) 及 Juno ( 右 一 ) 合 作 拍 《 日 本 東 北 咁 過 祭 》 。



 

雪 梨   軟 骨 功 取 勝

姓 名 : 林 婉 霞 Coffee
出 生 日 期 : 1989 年 9 月 21 日 ( 19 歲 )
身 高 : 164cm
體 重 : 98lbs
三 圍 : 33 、 23 、 34
學 歷 : 浸 大 傳 理 副 學 士
入 行 經 過 : 三 個 月 前 入 行 做 兼 職 模 特 兒 , 資 歷 是 8 個 Sing 之 天 使 中 最 淺 的 一 個 , 經 朋 友 介 紹 下 去 無 試 鏡 做 Sing 之 天 使 , 結 果 一 擊 即 中 。
演 出 經 驗 : 08 年 亞 洲 遊 戲 展 、 前 LMF 阿 肥 新 歌 MV 。

「 一 直 以 我 都 係 一 個 冇 自 信 人 , 就 算 做 模 特 兒 都 係 一 樣 , 不 過 依 家 有 個 咁 好 機 會 , 我 希 望 會 令 自 己 有 多 自 信 , 最 重 要 係 想 搵 多 錢 。 自 問 唔 係 身 材 最 好 、 樣 最 標 青 一 個 , 不 過 勝 在 各 方 面 都 好 平 均 , 跳 舞 時 柔 軟 度 最 高 , 又 多 講 , 希 望 能 夠 做 好 呢 份 工 啦 ! 」


zoom
 

 


zoom
 

 


zoom
 

身 材 最 細 粒 雪 梨 Coffee , 做 拱 橋 時 露 出 黑 bra 同 胸 墊 , 抹 時 洩 春 光 都 在 所 不 計 , 認 真 夠 搏 。



 

菠 蘿   樂 壇 新 人

姓 名 : 郭 穎 橋
出 生 日 期 : 1985 年 6 月 3 日 ( 23 歲 )
身 高 : 170cm
體 重 : 110lbs
三 圍 : 32 、 24 、 33
學 歷 : 中 學 畢 業
入 行 經 過 : 曾 於 幕 後 唱 Demo , 繼 而 簽 約 Boxing Music , 將 於 09 年 正 式 出 道 成 為 樂 壇 女 新 人 。
演 出 經 驗 : Princess 家 庭 電 器 用 品 廣 告 、 恆 生 銀 行 及 可 口 可 樂 電 視 廣 告 等 。

「 我 希 望 09 年 出 道 前 吸 收 更 多 經 驗 , 識 多 人 , 為 正 式 出 道 做 好 心 理 準 備 。 講 身 材 雖 然 我 唔 係 最 突 出 一 個 , 甚 至 可 以 話 係 最 平 胸 一 個 , 不 過 我 勝 在 身 形 夠 平 均 、 合 比 例 , 同 埋 唱 歌 係 我 強 項 , 希 望 能 夠 殺 出 新 血 路 。 」


zoom
 

 


zoom
 

身 為 歌 手 菠 蘿 郭 穎 橋 當 眾 自 彈 自 唱 獻 技 , 實 行 走 才 女 路 線 。



 

檸 檬   搞 笑 空 姐

姓 名 : 李 婷 Liddy
出 生 日 期 : 1987 年 11 月 6 日 ( 21 歲 )
身 高 : 165cm
體 重 : 99lbs
三 圍 : 32 、 24 、 33
學 歷 : F.6 畢 業
入 行 經 過 : F.6 畢 業 後 在 香 港 航 空 當 了 一 年 多 短 程 線 空 姐 , 後 經 朋 友 介 紹 到 Icon 模 特 兒 公 司 任 模 特 兒 , 經 模 特 兒 公 司 推 薦 面 試 《 耳 分 高 下 》 成 為 Sing 之 大 使 。
演 出 經 驗 : 陳 柏 宇 MV 《 理 智 與 感 情 》 、 迪 士 尼 廣 告 、 花 王 髮 型 用 品 廣 告 等 等 。

「 今 次 係 抱 住 試 下 心 態 做 Sing 之 天 使 , 所 以 冇 諗 住 有 咩 目 標 , 如 果 可 以 繼 續 做 演 員 當 然 好 , 我 會 俾 自 己 幾 年 時 間 , 到 25 歲 如 果 冇 咩 成 績 就 會 轉 行 。 講 身 材 又 唔 輪 到 我 , 我 覺 得 我 可 以 走 搞 笑 路 線 , 就 算 要 我 扮 醜 女 都 冇 問 題 , 反 而 唔 想 俾 人 覺 得 我 造 作 。 」

自 言 做 醜 女 都 唔 介 意 Liddy 第 一 集 《 耳 分 高 下 》 將 會 扮 12 生 肖 , 當 送 俾 哈 林 禮 物 , 其 實 咁 靚 女 , 唔 使 做 醜 女 都 出 到 位 啦 !


zoom
 

 


zoom
 

 


 

 

  搵 錢 至 上

姓 名 : 徐 詩 敏 Victoria
出 生 日 期 : 1988 年 10 月 27 日 ( 20 歲 )
身 高 : 174cm
體 重 : 113lbs
三 圍 : 33 、 24 、 34
學 歷 : 酒 店 管 理 副 學 士
入 行 經 過 : 17 歲 時 朋 友 介 紹 拍 了 第 一 個 廣 告 , 繼 而 入 行 做 兼 職 模 特 兒 , 畢 業 後 轉 做 全 職 模 特 兒 。
演 出 經 驗 : 政 府 宣 傳 短 片 、 Roxy 香 水 宣 傳 catwalk show 及 Sony 廣 告 。

「 我 都 係 想 搵 多 錢 , 儲 多 幕 前 經 驗 , 雖 然 做 完 《 耳 分 高 下 》 之 後 未 必 會 繼 續 做 幕 前 工 作 , 不 過 我 會 繼 續 做 model 。 我 係 8 個 女 仔 中 最 慢 熱 一 個 , 亦 都 唔 係 太 清 楚 自 己 有 咩 可 以 上 位 , 但 我 自 問 皮 膚 好 , 笑 得 夠 甜 , 希 望 能 夠 有 多 人 留 意 我 啦 ! 」


zoom
 

 


zoom
 

Victoria 憑 住 甜 美 笑 容 同 美 白 皮 膚 , 為 不 少 護 膚 品 牌 擔 任 模 特 兒 。



 

水 蜜 桃   中 大 校 花

姓 名 : 陳 艾 壎
出 生 日 期 : 1983 年 5 月 3 日 ( 25 歲 )
身 高 : 165cm
體 重 : 110lbs
三 圍 : 32 、 25 、 35
學 歷 : 中 文 大 學 心 理 學 系 三 年 級
入 行 經 過 : 6 年 前 經 朋 友 介 紹 在 Jamcast 任 兼 職 模 特 兒 後 再 轉 到 Starzpeople 。 曾 為 《 四 葉 草 之 盛 裝 舞 步 愛 作 戰 》 面 試 失 敗 , 今 次 面 試 《 耳 分 高 下 》 終 於 成 功 。
演 出 經 驗 : 鄧 健 泓 《 十 年 後 的 你 》 MV

「 為 做 Sing 之 天 使 , 我 今 年 暫 時 休 學 , 大 學 畢 業 後 先 會 考 慮 入 行 定 係 繼 續 升 學 , 今 次 只 係 希 望 見 識 一 下 , 人 生 經 驗 , 抱 住 好 輕 鬆 心 情 做 , 冇 諗 過 做 完 呢 個 節 目 之 後 會 點 。 我 唔 介 意 自 己 唔 係 焦 點 , 所 以 都 冇 諗 過 點 先 可 以 出 位 。 」


zoom
 

 


zoom
 

學 歷 最 高 的 水 蜜 桃 , 除 了 讀 書 叻 之 外 , 仲 識 得 彈 結 他 。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()