梁 漢 文 夫 婦 搵 騎 呢 「 九 天 玄 女 」 求 子


放大

12 月 22 日 下 午 4 時 許 , 梁 漢 文 與 太 太 Karen 步 出 位 於 太 子 道 西 的 「 九 天 玄 女 堪 輿 學 會 」 , Karen 頭 髮 蓬 鬆 , 個 樣 好 似 唔 醒 。 記 者 更 聽 到 梁 漢 文 臨 走 時 與 該 會 接 待 員 講 : 「 咁 到 時 見 啦 ! 」 看 來 是 預 約 時 間 有 下 文 。

上 月 18 日 , 37 歲 的 梁 漢 文 與 35 歲 的 模 特 兒 女 友 林 文 慧 ( Karen ) 拉 埋 天 窗 , 結 束 10 年 愛 情 長 跑 。 拍 咁 耐 拖 先 結 婚 , 梁 漢 文 直 認 恨 做 老 竇 , 仲 講 明 希 望 同 下 一 代 唔 好 有 代 溝 , 所 以 要 在 40 歲 前 造 人 成 功 。
新 婚 唔 夠 一 個 星 期 梁 漢 文 , 上 月 22 日 帶 埋 老 婆 去 位 於 太 子 道 的 「 九 天 玄 女 堪 輿 學 會 」 , 據 知 幫 襯 多 年 的 他 專 程 搵 玄 學 家 幫 手 , 除 上 門 睇 風 水 外 , 仲 夾 Karen 八 字 , 希 望 盡 快 達 成 做 老 竇 心 願 。 記 者 以 顧 客 身 份 預 約 到 過 「 九 天 玄 女 堪 輿 學 會 」 , 該 會 玄 學 家 倪 秉 汶 表 示 , 梁 漢 文 2010 年 會 求 子 成 功 。
仲 有 成 年 時 間 , 梁 漢 文 大 可 以 俾 心 機 工 作 賺 定 奶 粉 錢 喇 !


 

 

梁 漢 文 06 年 接 受 訪 問 時 曾 經 講 過 , 若 果 有 日 要 生 仔 , 才 會 考 慮 與 拍 拖 多 年 的 女 友 結 婚 。 結 果 08 年 娛 圈 最 後 一 樁 喜 事 由 梁 漢 文 包 辦 , 而 他 婚 前 曾 接 受 吳 君 如 主 持 的 電 台 節 目 《 嘩 ! 嘩 ! 嘩 ! 打 到 2008 》 訪 問 , 更 直 認 結 婚 是 為 了 盡 快 做 老 竇 。
「 我 希 望 40 歲 前 可 以 有 小 朋 友 , 因 為 佢 廿 歲 時 我 都 60 歲 啦 ! 我 唔 想 同 小 朋 友 隔 太 遠 。 我 習 慣 照 顧 細 路 , 又 有 好 多 姪 仔 姪 女 , 所 以 湊 細 路 對 我 講 冇 難 度 。 」
梁 漢 文 既 然 做 足 心 理 準 備 做 老 竇 , 自 然 希 望 好 似 謝 霆 鋒 咁 「 一 擊 即 中 」 , 不 過 生 仔 唔 係 講 咁 易 , 尤 其 係 太 太 Karen 已 經 35 歲 , 所 以 梁 漢 文 搵 高 人 指 點 迷 津 。 新 婚 第 5 日 ( 上 月 22 日 ) 下 午 4 時 許 , 梁 漢 文 已 急 不 及 待 , 與 Karen 去 到 位 於 太 子 道 西 的 「 九 天 玄 女 堪 輿 學 會 」 , 在 會 內 逗 留 了 十 多 分 鐘 , 據 知 此 行 是 預 約 相 熟 的 玄 學 家 倪 秉 汶 為 他 們 批 算 。


zoom
 

梁 漢 文 與 Karen 在 08 年 12 月 18 日 拉 埋 天 窗 , 一 結 婚 即 搵 高 人 睇 風 水 求 子 。


zoom
 

由 於 這 次 只 是 預 約 睇 風 水 時 間 , 所 以 梁 漢 文 只 把 座 駕 停 泊 在 門 口 , 為 怕 警 察 抄 牌 , 兩 公 婆 離 開 時 急 急 腳 上 車 。


zoom
 

開 車 唔 夠 兩 步 , 梁 漢 文 突 然 落 車 , 原 來 是 搵 到 垃 圾 筒 扔 掉 飲 完 可 樂 罐 , 真 有 公 德 心 。


zoom
 

「 九 天 玄 女 堪 輿 學 會 」 面 積 過 千 呎 , 內 有 3 至 4 間 房 , 堂 內 有 一 個 道 壇 , 放 了 九 天 玄 女 ( 圈 ) 及 玄 鳥 , 供 善 信 參 拜 。



 

 

 


zoom
 

梁 漢 文 信 奉 的 「 九 天 玄 女 堪 輿 學 會 」 位 於 太 子 道 西 一 幢 舊 樓 的 二 樓 單 位 內 。


zoom
 

記 者 致 電 該 會 經 預 約 後 上 去 睇 流 年 , 為 記 者 批 算 的 玄 學 家 正 是 倪 秉 汶 , 他 手 持 一 枝 所 謂 的 尋 龍 針 , 表 示 利 用 磁 場 來 批 算 流 年 運 程 。



 

尋 龍 針 係 乜 ?

至 於 倪 秉 汶 所 用 的 法 器 尋 龍 針 , 又 名 尋 龍 尺 , 據 他 說 是 由 純 白 金 製 造 , 透 過 問 卦 者 的 磁 場 感 應 來 批 算 。 雖 然 香 港 網 站 有 關 尋 龍 針 的 介 紹 不 多 , 但 在 台 灣 的 網 站 卻 相 當 普 遍 , 還 有 尋 龍 針 售 賣 。 據 介 紹 指 , 尋 龍 針 主 要 用 作 測 近 距 離 的 水 脈 、 油 礦 位 置 和 地 底 能 量 物 質 , 其 中 一 個 網 站 還 有 提 及 香 港 的 「 九 天 玄 女 堪 輿 學 會 」 , 並 指 利 用 尋 龍 針 問 卦 是 由 該 會 的 風 水 師 梁 振 民 所 創 。

網 站 售 賣 的 尋 龍 針 由 港 幣 $150 ( 左 ) 至 港 幣 $6,500 ( 右 ) 不 等 , 而 右 圖 的 尋 龍 針 與 玄 學 家 倪 秉 汶 所 用 的 相 似 。


zoom
 

 


zoom
 

 



 

 

03 年 梁 漢 文 遇 上 人 生 低 潮 , 冇 工 開 冇 收 入 , 其 保 時 捷 跑 車 更 因 斷 供 3 個 月 被 拖 走 , 當 日 梁 漢 文 被 問 及 經 濟 是 否 拮 据 時 , 更 在 記 者 面 前 抱 頭 愁 爆 。


zoom
 

 


zoom
 

《 壹 本 便 利 》 圖 片



 

由 安 仔 介 紹

據 知 情 人 士 透 露 , 以 往 曾 經 講 過 自 己 不 信 風 水 不 信 命 的 梁 漢 文 , 近 年 在 好 友 許 志 安 介 紹 下 , 秘 密 搵 「 九 天 玄 女 堪 輿 學 會 」 的 玄 學 家 幫 手 趨 吉 避 凶 , 今 次 這 個 生 仔 大 計 , 亦 唔 例 外 。 「 03 年 , 梁 漢 文 事 業 插 水 , 試 過 保 時 捷 冇 錢 供 要 班 兄 弟 幫 手 , 阿 媽 又 大 病 入 院 , 真 係 頭 頭 碰 黑 , 所 以 許 志 安 咪 介 紹 佢 去 「 九 天 玄 女 堪 輿 學 會 」 睇 倪 秉 汶 ! 」
本 刊 記 者 以 顧 客 身 份 到 過 「 九 天 玄 女 堪 輿 學 會 」 , 請 倪 秉 汶 批 算 , 他 透 露 梁 漢 文 是 熟 客 , 「 佢 睇 我 好 多 年 啦 , 係 許 志 安 介 紹 ! 佢 依 家 間 屋 都 係 我 幫 佢 睇 , 仲 有 好 多 明 星 都 係 幫 襯 我 ! ( 佢 婚 , 咁 你 有 冇 幫 佢 睇 幾 時 有 BB 呀 ? ) 佢 有 問 過 , 應 該 後 年 ( 2010 年 ) 最 有 機 會 生 BB 啦 ! 」



 

唔 認 又 認


zoom
 

 

1 月 18 日 , 梁 漢 文 在 「 十 大 中 文 金 曲 頒 獎 禮 」 中 被 問 及 是 否 去 搵 九 天 玄 女 睇 風 水 時 , 最 初 不 肯 承 認 , 後 來 才 坦 言 已 信 了 多 年 。



 

用 尋 龍 針 批 算

記 者 再 嘗 試 追 問 , 倪 秉 汶 則 以 不 可 透 露 客 人 私 隱 為 由 , 不 肯 再 說 。 據 知 倪 秉 汶 幫 梁 漢 文 看 風 水 的 寓 所 , 正 是 梁 漢 文 跟 太 太 居 住 多 年 , 位 於 干 德 道 的 富 景 花 園 。
倪 秉 汶 為 記 者 批 算 時 , 先 要 記 者 寫 下 名 字 及 時 辰 八 字 , 之 後 便 拿 一 支 名 為 尋 龍 針 的 法 器 幫 助 , 就 算 批 算 的 並 非 記 者 本 人 , 他 表 示 可 透 過 記 者 的 磁 場 來 批 算 當 事 人 。 不 過 , 記 者 發 現 批 算 的 結 果 , 並 非 完 全 準 確 , 例 如 倪 秉 汶 批 算 記 者 幾 年 前 應 該 出 現 一 名 真 命 天 子 , 事 實 上 這 人 並 沒 有 出 現 。
上 周 日 晚 ( 1 月 18 日 ) , 梁 漢 文 出 席 《 十 大 中 文 金 曲 頒 獎 禮 》 時 , 就 幫 襯 「 九 天 玄 女 堪 輿 學 會 」 一 事 回 應 。 起 初 提 及 倪 秉 汶 及 「 九 天 玄 女 堪 輿 學 會 」 時 , 梁 漢 文 否 認 , 及 後 記 者 表 示 12 月 22 日 目 擊 他 曾 進 入 該 會 , 他 才 肯 開 口 說 : 「 只 係 一 個 宗 教 ! ( 信 幾 耐 ? ) 都 信 好 耐 啦 ! ( 係 咪 許 志 安 介 紹 ? ) 太 耐 啦 ! 我 都 唔 記 得 係 邊 個 介 紹 。 ( 你 係 咪 搵 過 佢 幫 你 睇 風 水 同 睇 幾 時 生 BB ? ) 宗 教 呢 係 緣 分 ! 其 他 唔 講 啦 ! 」 說 罷 便 匆 匆 離 開 。
搵 高 人 指 點 風 水 命 理 , 使 唔 使 答 得 咁 神 秘 ?



 

 


zoom
 

《 壹 週 刊 》 圖 片

據 知 早 年 梁 漢 文 事 業 不 濟 , 安 仔 便 介 紹 他 去 睇 「 九 天 玄 女 堪 輿 學 會 」 , 記 者 認 識 的 一 名 會 員 亦 透 露 安 仔 係 熟 客 仔 。 不 過 記 者 問 安 仔 係 咪 介 紹 人 , 安 仔 竟 然 話 : 「 冇 事 ! 」 並 否 認 自 己 是 該 會 客 仔 。


 

 

睇 風 水 先 入 會


zoom
 

 

梁 漢 文 信 奉 的 「 九 天 玄 女 堪 輿 學 會 」 , 傳 說 九 天 玄 女 是 王 母 娘 娘 的 特 使 , 憑 祂 的 玄 妙 天 書 兵 法 , 除 暴 安 民 , 教 人 向 善 , 因 而 得 到 後 世 的 尊 崇 , 賦 予 「 袪 邪 護 正 」 、 「 姻 緣 和 合 」 及 「 賜 福 賜 子 」 的 功 能 。 據 該 會 的 玄 學 家 倪 秉 汶 所 說 , 他 們 是 信 奉 先 天 神 九 天 玄 女 的 道 教 組 織 。
倪 秉 汶 指 該 會 由 台 灣 傳 入 香 港 十 多 年 , 現 時 信 眾 約 有 數 十 人 。 入 會 方 式 很 簡 單 , 只 需 填 寫 個 人 資 料 的 表 格 , 再 付 上 200 元 會 費 便 可 。 收 費 方 面 , 當 日 記 者 以 顧 客 身 份 邀 請 倪 秉 汶 批 算 流 年 , 價 錢 為 500 元 , 另 外 看 家 居 風 水 , 500 呎 單 位 約 收 1,500 元 , 地 方 愈 大 收 費 愈 貴 , 至 於 明 星 的 收 費 則 會 因 人 而 異 。

除 了 幫 人 睇 風 水 , 「 九 天 玄 女 堪 輿 學 會 」 仲 有 一 位 中 醫 師 駐 場 , 不 過 醫 病 方 法 只 係 靠 啪 骨 , 完 全 唔 使 食 藥 。



 

胡 敏 珊 係 會 員

記 者 在 「 九 天 玄 女 堪 輿 學 會 」 內 找 到 一 張 會 員 名 單 , 發 現 與 許 志 安 及 梁 漢 文 稔 熟 的 名 人 胡 敏 珊 榜 上 有 名 。 上 周 五 ( 23 日 ) 致 電 胡 敏 珊 , 她 承 認 是 會 員 , 「 早 幾 年 我 幫 襯 過 , 度 係 一 個 道 教 會 , 我 去 學 道 理 同 睇 風 水 , 不 過 近 幾 年 已 經 冇 去 喇 ! 」


zoom
 

 


zoom
 

 


zoom
 

 



 

方 海 閱 : 未 聽 過 呢 個 會


zoom
 

玄 學 家   方 海 閱

在 香 港 , 有 關 「 九 天 玄 女 堪 輿 學 會 」 的 資 料 不 多 , 本 刊 曾 向 香 港 玄 學 總 會 會 長 方 海 閱 查 詢 , 他 表 示 從 未 聽 過 這 個 會 , 亦 沒 有 聽 聞 尋 龍 針 可 作 批 算 用 途 。 「 據 我 估 計 , 他 們 所 指 尋 龍 針 應 該 係 類 似 尋 龍 杖 , 係 由 唐 代 國 師 楊 救 貧 所 創 , 專 門 用 睇 風 水 時 尋 龍 探 穴 , 用 人 度 我 就 冇 聽 聞 過 。 」
方 海 閱 又 表 示 一 般 玄 學 分 為 三 大 派 , 包 括 子 平 命 理 、 鐵 板 神 算 及 紫 微 斗 數 , 都 是 以 捉 機 公 式 這 種 統 計 學 作 推 算 , 「 如 果 睇 埋 對 方 面 相 , 兩 種 統 計 加 埋 起 批 算 會 更 準 確 , 不 過 玄 學 好 少 借 助 法 器 , 就 算 羅 庚 都 只 係 用 睇 風 水 。 」 他 又 指 正 統 的 玄 學 會 一 般 都 有 向 政 府 註 冊 為 慈 善 團 體 , 並 會 聘 請 律 師 和 會 計 師 每 年 向 政 府 申 報 , 或 已 成 為 道 教 聯 合 會 的 會 員 , 而 他 本 人 更 得 到 國 家 認 可 , 是 可 正 式 在 內 地 傳 揚 道 教 的 傳 道 人 。
不 過 , 「 九 天 玄 女 堪 輿 學 會 」 不 但 沒 有 在 政 府 註 冊 成 為 慈 善 團 體 , 本 刊 向 香 港 道 教 聯 合 會 查 詢 , 亦 發 現 該 會 並 非 會 員 。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()