家 中 高 危 方 位


放大

 

新 正 頭 , 首 先 同 大 家 講 聲 : 「 恭 喜 發 財 ! 」 一 年 之 始 , 今 期 要 講 屋 企 面 幾 個 高 危 方 位 , 呢 年 以 下 幾 個 方 位 都 唔 好 亂 郁 , 免 生 病 痛 。


 

正 東 ︰ 三 煞 位


zoom
 

 

最 忌 動 土 , 如 果 屋 外 正 東 動 土 , 或 屋 內 正 東 位 動 土 , 都 犯 正 三 煞 , 容 易 引 致 人 口 損 傷 。
室 外 動 土 可 用 「 五 行 化 動 土 局 」 化 解 : 最 穩 陣 係 將 一 杯 水 、 一 盆 植 物 、 一 個 紅 色 利 是 封 、 一 塊 石 頭 、 一 條 鎖 匙 , 打 圈 咁 對 住 動 土 方 向 即 可 。 如 屋 內 三 煞 位 一 定 要 動 土 , 就 要 由 東 南 或 東 北 方 開 始 動 土 , 然 後 轉 向 東 方 , 咁 就 可 以 減 少 動 土 所 帶 來 影 響 。



 

東 北 ︰ 太 歲 方 位

東 北 亦 唔 好 動 土 , 若 果 唔 係 引 致 家 人 不 和 兼 易 生 疾 病 。
化 解 : 與 化 三 煞 位 動 土 一 樣 , 都 係 放 「 五 行 化 動 土 局 」 。



 

西 南 ︰ 沖 太 歲

西 南 方 係 沖 太 歲 方 位 : 為 免 沖 太 歲 , 不 宜 動 土 。
化 解 : 如 要 動 土 則 要 先 由 左 右 兩 方 開 始 。



 

正 北 ︰ 五 黃

正 北 為 五 黃 , 如 大 門 、 廚 房 、 睡 房 在 正 北 則 易 生 疾 病 , 尤 其 不 利 男 性 。
化 解 五 黃 在 大 門 ︰ 可 鋪 灰 地 氈 , 並 地 氈 下 放 一 塊 銅 片 化 解 。 如 仲 係 病 , 咁 就 再 加 音 樂 盒 及 一 個 風 鈴 於 門 上 化 解 。
化 解 五 黃 在 廚 房 ︰ 最 為 嚴 重 ! 五 黃 屬 「 土 」 , 廚 房 屬 「 火 」 , 火 生 土 旺 , 生 旺 五 黃 而 病 重 。 可 於 廚 房 灶 旁 放 音 樂 盒 , 廚 櫃 門 掛 銅 鈴 , 廚 房 門 口 放 灰 地 氈 及 銅 片 化 解 。 亦 可 多 放 廚 房 內 以 制 火 。
化 解 五 黃 在 睡 房 ︰ 與 前 兩 者 一 樣 。 又 因 今 年 五 黃 在 正 北 , 所 以 要 盡 量 避 免 在 室 內 此 方 裝 修 , 但 新 搬 的 房 子 則 另 計 。


 

正 西 ︰ 二 黑 方 位

二 黑 位 最 不 利 女 主 人 , 尤 其 對 上 年 紀 女 人 不 利 。
化 解 : 都 係 放 灰 地 氈 及 銅 片 。



 

So Time

讀 者 Amy 問 : 本 人 出 生 於 新 曆 1962 年 X 月 6 日 凌 晨 1 時 15 分 左 右 。 本 人 自 2005 年 頭 就 一 直 被 病 魔 困 擾 至 今 , 2007 年 更 做 過 甲 狀 腺 手 術 , 今 年 年 頭 更 被 頭 痛 、 頭 暈 、 腳 痹 所 困 擾 , 看 過 私 家 專 科 醫 生 、 政 府 公 立 醫 院 專 科 皆 不 能 治 癒 , 做 了 很 多 檢 查 也 找 不 到 原 因 , 不 勝 困 擾 , 不 能 工 作 , 沒 有 收 入 , 都 不 知 如 何 是 好 。 現 有 幾 個 問 題 :
1. 本 人 現 在 的 病 到 底 有 沒 有 轉 機 ? 現 在 行 的 大 運 如 何 , 下 一 個 大 運 會 否 很 差 ?
2. 本 人 年 紀 已 很 大 , 很 想 找 個 伴 , 未 知 還 有 沒 有 婚 姻 運 ?
3. 本 人 的 五 行 喜 忌 是 甚 麼 ?



 

 

蘇 師 傅 答 : 命 格 上 你 要 「 火 」 、 「 木 」 , 10 歲 行 運 至 30 歲 , 30 至 40 歲 行 十 年 衰 運 , 40 歲 之 後 有 30 年 「 思 想 投 資 得 財 運 」 同 埋 剋 夫 運 , 即 係 你 同 你 丈 夫 有 夫 婦 之 名 無 夫 妻 之 實 , 但 2004 至 2009 年 屬 水 , 所 以 耐 心 等 , 暫 時 仲 未 有 突 破 , 到 2010 至 2015 年 就 會 好 ! 你 想 找 個 伴 , 建 議 你 可 向 仔 埋 手 , 反 而 「 正 常 姻 緣 」 就 機 會 低 ! 你 病 痛 呢 , 應 該 2010 年 之 後 就 會 有 所 改 善 。 因 你 五 行 欠 「 火 」 , 不 妨 屋 企 東 北 及 西 南 方 放 八 粒 白 石 卵 , 用 白 卡 托 住 , 中 間 六 粒 , 上 下 兩 粒 , 呈 十 字 形 狀 , 同 埋 下 底 用 綠 布 蓋 住 3 個 女 王 頭 五 毫 子 及 用 紅 布 蓋 住 9 個 女 王 頭 五 毫 子 , 呢 兩 個 旺 健 康 風 水 局 應 該 幫 到

讀 者 想 蘇 師 傅 幫 你 算 命 , 可 連 同 出 生 日 期 ( 新 曆 ) 寄 至 本 刊 編 輯 部 , 註 明 《 峰 So 玄 理 》 收 , 蘇 師 傅 每 期 會 抽 出 一 位 幸 運 讀 者 , 為 佢 解 答 。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()