趙碩之和莊思敏昨日以球星打扮在大埔超級城出席新地火熱足球復活節活動,趙碩之穿上露背性感球衣,搶去莊思敏的風頭,不過其性感球衣,原來莊思敏兩年前已着過,趙碩之說:「件衫係大會提供,我唔介意着佢着過嘅衫,自己都冇試過 DIY球衣,玩完遊戲大汗淋漓,件衫仲可以散汗香。」莊思敏則說:「佢不嬲都性感過我,冇理由同佢爭到,我實輸啦!」採訪、攝影:魯萍、葉君海


趙碩之一身露腰裝配短褲,擺明要成為焦點。

趙碩之執二攤露背搶鏡

趙碩之和莊思敏昨日出席大埔超級城「新地火熱足球復活節」活動,趙碩之先以露臍裝出現,再換上露背球衣,成功爭贏只穿密實運動裝的莊思敏。趙碩之說:「啲衫大會㗎!因為莊思敏話件衫佢以前着過,我覺得幾靚咪着囉,(唔介意執二攤?)唔介意,啲衫成日都着嚟着去。」莊思敏直言不介意被趙碩之性感搶鏡,又笑說:「我諗佢着樽領都性感過我!」

趙碩之「露」執莊思敏二攤

趙碩之與莊思敏昨日出席大埔超級城的《新地火熱足球復活節》活動,身材豐滿的趙碩之封胸露背,先以露臍運動裝上陣,再換露背球衣,撼贏僅穿密實運動裝的莊思敏。


趙碩之(右)一件露背裝,輕易搶去莊思敏風頭。
趙碩之(右)一件露背裝,輕易搶去莊思敏風頭。

對此,趙碩之自言只是執莊思敏二攤:「莊思敏話件衫佢以前着過,我覺得幾靚咪着囉!唔介意執二攤,OK嘅,啲衫成日都着嚟着去。平時做運動梗係唔會咁着,我都唔知件波衫可以DIY到咁性感。」而莊思敏強調不怕被搶鏡,提到趙碩之着其舊衫,她說:「件衫我着過。(邊個着得好睇?)咁難答嘅!我諗趙碩之啩!佢不嬲性感過我!我冇可能同佢爭,我諗佢着樽領都性感過我。」她笑言就算穿得性感也沒有睇頭,反而有身材的人打扮密實會令大家失望,樂得將性感任務交給別人。


性感運動衫襯短褲,令趙碩之更為養眼!
性感運動衫襯短褲,令趙碩之更為養眼!

莊思敏自嘲身材遜趙碩之

趙碩之與莊思敏昨日出席復活節活動,她們穿上性感球衣即場鬥射龍門。趙碩之穿著大會提供的露背波衫,她說:「莊思敏曾穿著這件衫,我不介意穿二手衫,只要不走光就好了。D.I.Y.的露背球衣好靚,汗流浹背時更可以散熱,但真正足球賽上不宜穿著。」

兩女穿上同款性感球衣,誰較好看?莊思敏說:「我肯定不及趙碩之,論性感,我不是對手,她穿樽領貼身衫也性感過人,同款衣服穿在我身上,只會令大家失望。」世界盃將至,莊思敏會陪伴男友吳浩康click me

睇波,否則會被冷落,她說:「我們各自有擁戴的球隊,雖有意見分歧,但不會吵架。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()