樂基兒昨日現身中環,示範佳士得在 6月 1日舉行的瑰麗珠寶及翡翠首飾部份拍賣精品,問她會否考慮設計珠寶,她說:「冇諗,每個月都想做唔同嘅嘢,有機會都唔介意做,呢排就想做時裝編輯,之前有雜誌話請我,啱就會做,自己人工唔係好貴。」丈夫黎明有甚麼意見?她說:「佢知,不過佢都話我每個月都唔同。」談到黎明有否送過巨鑽,樂基兒笑說:「 OK啦,唔會問價錢,結婚戒指就少戴,因為做嘢唔方便。」會否作收藏留給子女,她說:「暫時冇諗,未有小朋友,見到啱先決定。」採訪: Law Wai Man攝影: Chan Chi Lam


樂基兒謂最近想當時裝雜誌編輯。

樂基兒想轉行 黎明潑冷水

名模樂基兒(Gaile)鬼主意多多,近日又有新搞作想做時裝編輯,但老公黎明卻不看好,認為她只有三分鐘熱度,大潑冷水!



放大圖片



問到是否有興趣設計珠寶?Gaile說:「冇諗,不過有機會都唔介意,我每個月都有嘢想做,最近想做時裝編輯,好鍾意時裝,而且自己都有創意。」她更表示已經「見工」,有雜誌願聘請她,只要她點頭即可上班:「我唔會收好貴,只要正常人工就OK。(黎明知唔知你想做?)佢知,不過佢覺得我個個月都唔同。」



老公送巨鑽心甜

另外,問到黎明可有送她巨鑽,她甜笑說:「OKo架!(最貴係婚戒?)冇真正問過價,但我諗佢送畀我嘅嘢,加埋先等於今日示範嘅戒指咁大,希望有機會戴畀大家睇吓,不過最重要都係心意。」她又指與黎明同樣甚少戴婚戒,因為工作不方便,而且擔心遺失。

名人組
示範多套名貴首飾的Gaile,開始喜愛收藏珠寶。
示範多套名貴首飾的Gaile,開始喜愛收藏珠寶。


樂基兒 稍後戴婚戒示人

樂基兒click me(Gaile)昨日為佳士得拍賣行示範總值近兩億、名為「六玲瓏」的六件名貴珠寶,單是她戴上的翡翠珠鏈及手上兩枚巨鑽,估價便超過一億港幣。記者笑她戴豪宅上身,她表示從未戴過如此名貴的首飾。問老公黎明click me有否送過巨鑽給她?她甜笑地說:「都OK,我沒真正問過價錢,是一份心意。」黎明送她的求婚鑽戒,可有她手上估價最少近四千萬的心型藍鑽般大?她說:「將所有(黎明送的鑽石)加起來應有這麼大粒,我遲些戴婚戒出來給大家研究大小。」她表示因工作不方便,所以和黎明都不會在開工時戴婚戒,生怕會弄跌。

樂基兒昨日為《香港佳士得2010年瑰麗珠寶及翡翠首飾春拍》預展示範價值接近二億元的珠寶,記者取笑她戴了一層超級「豪宅」上身?她笑說:「係呀!好開心,未試過戴咁貴嘅珠寶,特別鍾意身上嘅翡翠頸鏈,因為鍾意綠色,細個媽咪都有送過畀我,朋友有小朋友都會送玉。」她透露現時喜歡收藏首飾:「其實年紀細時都鍾意首飾,不過人大咗口味唔同,會鍾意唔同嘅類型。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()