自拍、團體相……好多時手機相簿內都是人像相,所以部分手機設有Tag人功能,不過全部手動,通常影影吓就冇心機Tag。Sony Ericsson Xperia X10就可自動Tag人,以後想喺相簿入面眾裏尋他/她,就話都冇咁易!


點影都Tag到我!

影相規格強

Xperia X10的Tag人功能較特別,只要第一次手動將人像相連結至該聯絡人,以後影相影同一個人,手機就會自動和資料庫配對,為被攝者加入適當標籤,方便到極!另外,Xperia X10的影相規格亦屬Android機中最頂級,810萬像素鏡頭支援觸控及多點對焦,更有人面對焦、一笑即拍等功能,直逼同廠其他影相手機。

Timescape睇晒使用紀錄

Xperia X10加入了兩大功能,分別為Timescape及Mediascape。前者將用家一切動作如聽咩歌、睇咩相,通訊紀錄如電郵、SMS、通話及社交網站更新,統統都收錄在內,以立體Timeline方式瀏覽。Mediascape就將多媒體檔案整合,亦可同步Facebook及Picasa網上相簿,聽歌睇相自然更加方便。


SE手機專屬UX平台的主頁和Android預設主頁差不多,只有3頁放Widgets。售價:$5,880(附送MW600藍芽耳機) 


機面雖大,不過只有13mm薄,彌補不足,另跟機附送8GB microSD記憶卡。


機頂備有3.5mm耳機及USB插槽。

∞鍵資料緊扣

X10在瀏覽相片及睇社交網站更新時,會發現有個「∞」按鍵,用作顯示相關資料。睇相時可顯示同一日、同一聯絡人或同一相簿的圖片;而Facebook更新就可顯示該聯絡人的通訊紀錄,將手機內所有資料連環緊扣。不過,做到如此功能其實幾浪費系統資源,好在X10使用Snapdragon處理器及配備1GB內置記憶體,用落仍覺爽快。


Timescape像一條立體的時序表,整合用家的所有更新。


Mediascape可一眼睇晒多媒體檔案。


影人像相後,手機會自動標籤人面。而一按藍色「∞」圖示,就可檢視相關資訊。

規格表

作業系統:Android Donut 1.6

制式:UMTS 900/2100 MHz、GSM四頻

處理器:Qualcomm Snapdragon 1GHz QSD8250

記憶體:內置1GB、支援最高16GB microSD記憶卡

體積:119×63×13mm

重量:135g

屏幕:4吋65K色TFT、480×854解像度

對外連接:3.5mm耳機、HSPA、藍芽、Micro USB

其他:810萬像素鏡頭、Timescape、Mediascape

通話時間:10小時(2G)、8小時(3G)

備用時間:415小時(2G)、425小時(3G)

顏色:黑、白

撰文:周雁秋

攝影:張群生

模特兒:Jacquelene C.(Omni Model)

查詢電話:8203 8863

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()