雖然睇AV係唔少男士嘅娛樂節目,但有時睇見個AV女優,男優未曾深入已經叫到拆天,咁假嘅反應真係勁冇癮。澳門×河夜總會嘅可可就話,呢個情況絕對唔會發生喺佢身上,皆因敏感嘅佢唔需要扮叫床之外,單係前戲已經令佢叫唔停!


可可

吟聲不絕

有性愛調查指,唔少女性為咗取悅男伴,喺激戰時會假叫床,希望能夠令對方感到滿足。不過可可卻話佢極少咁做,事關佢嘅身體相當敏感,只要輕輕挑逗佢兩粒提子,已經令佢忍唔住叫出嚟。可可笑道:「其實除咗兩粒提子外,我其他地方同樣敏感,好似頸項、手臂同鮑魚咁,當男伴稍為愛撫,就已經令我有種欲仙欲死嘅快感,令我忍唔住呻吟,而細妹更係流晒口水。因為我身體咁敏感關係,所以我唔使假扮叫床。」

拒絕造假

雖然可可身體咁敏感,但有時遇到一啲性急嘅男士,未做足前戲就急於挺槍深入,呢個時候可可會唔會假扮呻吟,取悅對方呢?可可搖頭表示絕對唔會咁做,佢解釋:「唔知係咪因為我身體咁敏感,所以有冇前戲,對我嚟講都唔係咁重要。當然,做足前戲嘅話,感覺會爽啲,不過急於深入卻有一種原始嘅味道,同樣會令我相當興奮。如果配合埋某啲體位,好似推車仔、龍舟掛鼓咁,更係唔使一陣就已經令玉洞山洪爆發添!」


可可身體相當敏感。


可可最愛狂野激鬥,可以帶畀佢極大嘅歡愉。

激發戰意

據可可講,呢啲咁激嘅玩法,不但會帶畀佢特殊嘅快感,仲會令佢嘅叫床聲更加激烈。可可大笑道:「試過有次坐男友架車去兜風,去到一個四野無人嘅山頭時,男友突然有需要,然後就爬喺我身上面,拉起我條裙便挺槍深入。車震令我感到無比嘅刺激,尤其係當佢瘋狂挺進時,更係令我高潮迭起,叫床聲叫到拆天,而男友聽到我狂叫,表現更為興奮。好彩周圍都冇人,否則真係尷尬囉!」

可可小檔案:

年齡:21歲

身高:5呎3吋

三圍:33、23、34

興趣:唱歌

撰文:阿豪

攝影:阿德

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()