「新咪神」高海寧、張嘉兒和姚子羚昨日到奧海城出席「 2010 TVB最受歡迎電視廣告大獎」投票活動,即場演繹廣告讓觀眾競猜。高海寧透露新買的 iPhone不幸損壞,她說:「呢排好黑仔,呢兩日又病,喺屋企瞓足兩日,部用咗個零月嘅 iPhone又跌爛,好肉痛呀。因為仲有成兩年約,家唔知整好定買過部新嘅。」高海寧自爆早前已遺失一部手機,她說:「其實都擔心其他人嘅電話號碼外洩,不過我大部份都係用英文名,希望執到嘅人做好心,唔好騷擾同爆啲電話號碼出嚟。」採訪、攝影:藍文浩


高海寧樣靚身材正,工作量不斷增加,相信不久可能成為廣告商新寵兒。

高海寧失手機怕累老友

高海寧、姚子羚、張嘉兒昨日出席《2010 TVB最受歡迎電視廣告大獎》宣傳活動,帶病上陣的高海寧表示最近十分倒楣,她說:「呢排好黑仔,尋晚跌爆咗部iphone,呢排又成日唔見嘢,之前唔見咗部電話。(怕唔怕資料外洩?)好安全,不過驚其他藝人啲電話會外洩,所以有人執到就做吓好心,唔好騷擾人。(有冇親密照?)冇。」此外,姚子羚表示不介意以性感上陣拍攝內衣廣告。


高海寧以性感Low Cut示人。

高海寧跌電話怕資料外洩

高海寧及姚子羚昨日出席《2010 TVB最受歡迎電視廣告大獎》宣傳活動,高海寧表示近日頻頻失電話:「尋晚跌爆咗部iPhone,好肉赤,之前又唔見咗部電話!(怕資料外洩?)最驚其他藝人啲電話外洩,所以希望執到嘅人做好心,唔好騷擾人!」

 



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()