去年羽翹事業大豐收,第一次出碟、出寫真、開迷你個唱,更認識了不少知心好友!回顧這一年,接近一個月的失聲經驗讓羽翹最難忘,亦令她學懂更珍惜聲線。


羽翹去年開個唱前突然失聲,無辦法下惟有打開聲針救亡,但注射劑或會導致有後遺症。

○九年在樂壇作出多個的「第一次」而得到好回響,表現興奮的羽翹不忘感激公司支持,不再是新人的她期望事業再下一城:「希望開大型Concert、fans人數愈來愈多、YouTube片多人睇!」

靠針灸治療

回憶去年發生的大事,在迷你個唱前失聲一事令她感受最深,她說:「因為氣管敏感失聲,一個月都講唔到嘢。」趕出碟,加上個唱在即,羽翹決定打開聲針:「醫生話呢支針一生人只可以打七次,可能有高血壓、骨質疏鬆、腎衰竭呢啲後遺症。失聲冇周圍講,唔想人哋覺得我唔得,每晚瞓落床都會擔心到喊。」完成個唱後她經陳偉霆介紹進行針灸治療,四次療程後正式復原,經此一役羽翹對聲線更加愛錫。

網上教化妝

近年羽翹上載到YouTube的自彈自唱及教化妝短片大受歡迎,公司更打算於今年書展為她推出化妝書或DVD,她說:「帶挈多咗化妝品牌搵我做Makeup Demo同埋廣告商搵我拍嘢,其實最初我只係影相放上Blog,不過fans話睇唔明,所以我就拍片擺上YouTube,估唔到咁受歡迎。」而彈唱短片亦深受fans追捧,羽翹笑言備受追捧之下造型不可敷衍了事,不能再以當初的黑框眼鏡睡衣Look出鏡。

為了歌唱事業羽翹犧牲了與家人及朋友的相聚時間,但獲得各方的支持及遷就,令她非常感動。


李蘊

圈中人評語

李蘊:「羽翹好叻,港大女生嚟架嘛,雖然同佢唔係太熟,但試過一大班人唱K食飯,同佢傾偈好OK,總之感覺良好啦!」

周子揚:「羽翹好Nice,識唱歌又識彈琴,仲有佢最叻化妝,有上網睇佢喺YouTube教化妝嘅片,知道點擊率都好高,同佢一齊出席公開活動都會傾偈,亦有同一大班新人食過飯,我哋係好朋友,唔會傳緋聞嘅!」

洪杰:「同羽翹係一班新人之中識得最耐嘅,熟咗之後覺得佢份人直腸直肚,好細心同Sweet。記得最初認識嗰時,同佢一齊上英皇娛樂台節目做嘉賓玩遊戲,同事用『靚女、唱歌似梁詠琪』嚟介紹佢!」


周子揚


洪杰

文:專案組

攝:李柏儒

髮型:JayYeung@Hair Corner

服裝:Rojita

場地:Cafe On Board

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()