活潑開朗的蔡卓妍(阿Sa)早前擔任運動服廣告的女主角,有機會一嘗打拳滋味,原來她多年前與好姊妹阿嬌(鍾欣桐)曾有意一齊學拳擊,今次可謂圓其一半心願。


阿Sa指運動服設計愈出愈潮,平時上街也可以穿着。

工作量排山倒海,平時沒有太多時間做運動的阿Sa,原來最經常穿着的服飾竟然是運動服,她認為運動服並非一定要跟運動扯上關係,尤其近年運動服的設計愈出愈潮,就算平時上街也可以穿着,她就最喜歡將運動服與其他服飾Mix and Match,創出自我風格。

大膽玩撞色

對於運動服的挑選,阿Sa愛從顏色着眼,她說:「我鍾意有咁彩撞咁彩,好多人着運動衫只係為做運動,通常會選較保守嘅顏色,但係佢哋忽略咗一樣嘢,就係做運動都會有入去場地同離開嘅過程,你出街都要見人,咁我會選擇着得光鮮啲嘅顏色。顏色可以隨意配搭甚至撞色,其實任何鮮色撞黑、白、灰都好靚,如果大膽啲,可以桃紅色撞黃色,或者黃色撞藍色都得。」


阿Sa着衫,喜歡Mix and Match,創出自我風格。


阿Sa挑選運動服的顏色,最鍾意撞到七彩。


廣告中,阿Sa一嘗打拳滋味。

擬報名學拳

提到運動,外表紮紮跳的阿Sa最喜歡及最擅長的運動是游水,早前阿Sa為運動服品牌adidas擔任春夏女裝系列全新一輯平面廣告的女主角,在廣告中,她要挑戰她從未試過的運動——拳擊。阿Sa自爆一直想學拳擊,更曾與好姊妹阿嬌(鍾欣桐)拿過有關章程計劃報名,不過最後因為時間關係而打消念頭,她解釋:「打拳擊唔係有時間就學,上完一堂之後要休息一輪,因為打完拳,真係好似畀人打咁。不過,我覺得呢個運動幾好,有效消耗energy,係全身運動,可以收緊肌肉,又可以自衞,係幾好嘅發洩運動。與其成日上網批評別人,不如做運動,呢個係健康嘅發洩方法。」

阿Sa示範的adidas全新Combat系列與Dance系列,前者以桃紅色及黑色作主要色調,型格冷酷,至於後者則以桃紅色與白色為主,配以墨綠色和黑色等,某些設計上更印有獨特的舞蹈圖案。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()