內地屢禁脫衣騷,但有謂道高一尺,魔高一丈,為咗避過嚴打,湖南長沙就有人利用工廠宿舍,化身為脫衣舞場。如此隱蔽嘅場所,不但能讓好色之徒入內睇騷,興之所至更可到隔籬嘅宿舍單位內激戰。

地方隱蔽

講到內地脫衣騷,玩法真係多元化,除咗有流動式嘅艷舞戲棚外,仲有利用戲院上演火辣脫衣舞。不過喺內地不斷嚴打下,湖南長沙有人便諗到利用工廠宿舍,將佢搖身一變成為地下脫衣舞台。有去過呢啲宿舍睇騷嘅玩家表示,呢啲場所一般係喺半夜先至開門,除咗因為冇咁張揚外,亦可避過廠方管理人員發現。玩家只需事先同負責脫衣騷嘅「負責人」聯絡,然後喺約定時間到宿舍門口集合,到時就有人帶入宿舍睇騷。

火辣演出

雖然地方簡陋,但係宿舍內嘅設備尚算齊全,從音響器材到服裝等都一應俱全。此外,由於屬於私人地方關係,故此脫衣舞娘嘅演出,係比其他地方嘅演出更為露骨。當脫衣舞娘跳得興起時,除咗會即場剝光豬外,更會坐喺玩家大髀上廝磨。如果玩家畀三十蚊人仔貼士舞娘嘅話,更可即場享受手部服務。據講,呢啲女郎其實係髮廊妹,而宿舍則係租番嚟作為演出之用,而每晚約有八至十位女郎喺度表演,每次演出約為十分鐘。

闢室激戰

如此火辣嘅演出,只有手部服務自然唔夠喉,若果玩家睇到全身興合合嘅話,可以加多百蚊人仔,然後負責人就會帶玩家到隔籬嘅單位曳曳。至於服務內容亦相當周到,桑拿所有嘅服務均會提供。單位本身係宿舍,故此設有浴室,方便玩家激戰過後沖涼。如果想享受呢種服務嘅話,除咗要有熟人帶路外,喺入場前仲要預繳五十蚊入場費,抵唔抵玩就要計計喇!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()