自從同新舞王陳偉霆( William)分手,即傳 Angelababy楊穎)極速搭上內地一哥黃曉明,甚至傳 Baby為咗冧掂曉明哥而秘密升「 cup」。 Baby表面上唔肯認拍拖,但就開口埋口都提起黃曉明,早前又讚佢「好靚仔、演技又好,係女仔都鍾意

Baby 讚出面,黃曉明亦相當識做, 2月時趁 Baby 21歲生日,專程做人肉速遞秘密來港同女友慶祝,雖然 Baby事後例牌唔認,但熱戀中嘅 Baby始終忍唔住, FBI就發現佢喺上星期三( 31日)喺微博爆響口:「早上被我的海綿蛋糕叫醒,趕去工作,腦袋空空的,懷念那一份激情,懷念心跳加速的感覺,懷念生日會上的那首歌……」
FBI叮一聲,諗諗吓「海綿蛋糕」發音咁似「曉明大哥」嘅, Baby仲講明生日會上「那首歌」,仲唔係講緊黃曉明?得喇, FBI知你哋熱戀熱辣辣喇!0 M  [) ?, V; ~( K
5 s3 R7 O3 T/ g
10C Cup Baby  ]6 g( O! F* |! ^7 q" ?
+ \* O' K. w. n: b# \
- S+ Q) Q/ [6 ~  h  M& B$ c
我就係海綿寶寶!設計對白6 ?) z: U, X8 E  z
2 V/ N- c, }: |4 g8 I

Baby嘅微博有成 5萬幾個粉絲,算唔錯喇!3 L: s3 \; T1 [  c; Z/ i

改明哥花名

宣示主權
Baby多次提到「海綿蛋糕」,發音同「曉明大哥」非常相似,好易令人諗起黃曉明喎!

冇眼睇你哋!設計對白
Baby喺微博開口講明「海綿蛋糕」屬於佢,相信陳偉霆都冇眼睇。
+ D/ M8 W' W1 c
′ 09 A Cup Baby7 A: f* i/ H' M6 y& s
Baby被人話為咗冧掂曉明哥而秘密升 cup。上星期出席活動,上圍谷到「行」嘅 Baby回應 Sa基離婚時,堅決否認自己係第三者。梗係啦, Baby已經有身家過億嘅曉明大哥,點會貪戀「空心基」呀?

身嬌肉貴
一星期跑 3場騷,身驕肉貴嘅 Baby上星期四出席日牌 Duras Ambient開鋪酒會時都有經理人 Kim(右二)同助手(右一) mark實,話好彩當年冇將男友名紋上身,擺明唔放 William在眼內。8 Y7 b+ B7 v6 @1 o7 K

30/3狂電老闆
出席日本料理開幕, Baby向老闆勁放電,不過 FBI留意到 Baby額頭勁多暗瘡,咪掛住放電,好好 keep吓啦!) {. S  d/ O" a2 U+ n5 k3 b

喪爆瘡

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()