儘管暫時人氣不復當年嘅杜汶澤無一日幾組戲在身,亦難以令人相信佢應承接受訪問及試車會如此爽快。興致勃勃打算借架甚麼超跑佢試,經理人卻話:「佢一定要試環保車!」 OK,立壞心腸認為佢係想刻意建立乖仔形象,扮愛環保唔愛快。估唔到跌倒轉性嘅杜汶澤現在做每一件事都以佢口中嘅「大棚福利」行先,為環保謀福祉,「總叫做對地球有啲貢獻先啦。」記者:許維雅攝影:譚盈傑


其他副刊影片 輕狂戰績

老婆架車改咗入彎極穩定嘅彈弓避震都照翻,連汽車特技人都甘拜下風。「我遇到羅禮賢,佢話想知我究竟點翻車。我話你寸我呀?佢好認真,話呢類咁難翻嘅車佢真係唔識翻,萬一導演要求起上嚟就麻煩,叫我教吓佢喎,真吹脹。」

乖人語錄 放大圖片

 

「你睇吓早排啲空氣污染指數,過五百呀,大佬!個地球就快完蛋喇!環保呢啲大棚福利自然要知啦,幫手宣傳吓環保車,叫做對地球有啲貢獻先啦。」

憑《女王辦公室》中肥仔秘書 Leven一角,杜汶澤人氣急遽回升,大起大跌嘅人生卻令佢自言凡事已看化,訪問期間不停唔該前唔該後態度謙厚,實在令人刮目相看。「人老喇!心態上都變得成熟咗好多,有時真係唔到你唔熟 o架,有乜話紅唔紅吖,有工開、可以做啲對大家有益嘅嘢,已經係家嘅目標。好似近年嘅電影來來去都係啲三四億嘅合拍片,平日度埋啲地道爛 Gag咪趁幫 TVB拍劇當免費娛樂派街囉,最緊要大家開心。」呢位熟男就連揀車心態亦隨之而變,堅持影環保車就係佢所講嘅「對大家有益」。「其實係吳彥祖介紹我用環保車嘅,佢知我搬咗入元朗住得遠,問我有冇上網睇過 greencar.com,我先發現原來有咁多咁正嘅環保車。加上家日日對住啲樹木,個人都身心舒暢咗,更加覺得珍惜環境好重要。」聲言撐環保車唔係得個講字,亦本來打算買豐田 Prius,「我見到 Prius出咗事,幾傷心呀!同老婆睇好晒,諗住買 o架喇!豐田肯投放咁多資源研發環保車,實在係好事,無奈家要再睇定少少。」

放大圖片
■ HYBRID呢個混能標記逐步讓大眾接受,阿澤亦認同混能車係大勢所趨。

■ HYBRID呢個混能標記逐步讓大眾接受,阿澤亦認同混能車係大勢所趨。

放大圖片
■大讚 RX450h嘅油電混合引擎着車時夠晒靜,「呢啲咪係環保車嘅好處囉。」

■大讚 RX450h嘅油電混合引擎着車時夠晒靜,「呢啲咪係環保車嘅好處囉。」

 

「很難一下子改變」

有炒車、停牌前科,自言炒車後揸車已經收斂,但其實近排亦曾巧遇過杜汶澤揸住架豐田 Hilux SURF「瘋」馳電掣,心中確充滿疑問:混能車真係可以滿足到佢?「一個人揸住唔同車嘅時候就有唔同揸法 o架啦,最重要係真正嘅切膚之痛係電油呀,大佬!以前食米唔知價,從來唔知入幾多錢油,家就改為老婆出糧畀我每個月食飯同入油,嘩,住遠咗真係用多好多油呀!咁混能車相對真係可以慳油好多!」專誠借夠豪華又夠台型嘅 LEXUS RX450h混能車畀佢試,佢邊揸邊讚:「嘩!都幾好力喎!呢架車最好嘅地方係可以一步步嚟,要有力時有力,又可以等人慢慢認識一下用電車嘅享受,逐步接觸環保車。要啲用開大馬力車嘅人突然跳到去用最慳油嘅車,始終好難立刻適應,正如人好難一下子學好一樣!」一言驚醒,我不禁在想,阿澤嘅改變究竟孰真孰假,不過深思一層,演技又好,真心又好,起碼佢確實抽咗個幾鐘同我唱好環保車,嘗試走出改變嘅第一步。

放大圖片
■車只係「由呢度去嗰度」嘅工具,唔再有年輕時追靚車嘅心態。

■車只係「由呢度去嗰度」嘅工具,唔再有年輕時追靚車嘅心態。

放大圖片
■阿澤覺得凌志屬享受型汽車品牌, Semi-aniline真皮座椅應記一功。

■阿澤覺得凌志屬享受型汽車品牌, Semi-aniline真皮座椅應記一功。

放大圖片
■視野極廣闊舒適嘅特大玻璃天幕最適合家住新界嘅阿澤。

■視野極廣闊舒適嘅特大玻璃天幕最適合家住新界嘅阿澤。

放大圖片
■真皮襯桃木內櫳係凌志車系<br/>彰顯豪華&#22021;指定設計。

■真皮襯桃木內櫳係凌志車系彰顯豪華嘅指定設計。

 

規格 放大圖片

 

引擎: 3,456cc V6引擎及電動馬達馬力: 183kW/6,000rpm連電動馬達總輸出高達約 300PS扭力: 317Nm/4,800rpm傳動: E-CVT電子無段變速模式,四驅售價:$660,110(豪華版)查詢: 2511 9430

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()