地點:九龍灣/時間:4月4日

司徒瑞祈(阿水)同沈卓盈早前一齊出席商場嘅復活節活動,不過唔係諗點樣做復活蛋,由於個活動叫「環保生活由我做起」,所以要考兩人嘅環保知識之餘,仲要佢哋以環保物料為對方設計衣服,聽落都幾有新意,所以阿水同沈卓盈都絞盡腦汁,力求創新。

當阿水為沈卓盈着上用雜誌紙做嘅半截裙同頭飾時,睇落都冇咩特別,反而沈卓盈以廢物循環做出嚟嘅衣飾,就認真Cute,除咗有件報紙披肩同膠袋連身裙外,仲有佢為阿水精心設計嘅手袋仔同蝴蝶結,阿水着咗之後,真係搶晒鏡,佢仲話阿水應該改名做「Lady Water」,引嚟全場爆笑,邊個靚啲,大家一清二楚啦!


沈卓盈為阿水設計的衣飾,果然夠特別,以後佢可以改名做Laby Water喇。


阿水俾個手袋沈卓盈,同佢帶埋個頭飾就大功告成,不過好似普通咗啲。


阿水先同沈卓盈着上半截盈,不過要小心啲,避免掂到敏感部位,俾人話鹹豬手啦!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()