天氣都未熱,一眾 o靚模未影寫真已偷步爆料出口術, Jessica C.話半裸冇問題, Chrissie又話半裸遮三點,個個有聲冇畫。惟獨憑《美少女廚神》彈出兼係 JM前師妹( Starz People)的 Carol(楊梓瑤)最實際,率先為本刊預演寫真尺度,以超性感內衣上陣,盡顯其 34D迫爆身材。
不過 Carol好謙咁話:「好耐都冇出嚟,我擔心出寫真冇人買!」唔係嘛,肯搏又肯露,仲話影全裸只要靚就 ok, Carol你擔心本寫真加印幾多仲好啦

鄒世龍將 Janice Man由龍模變為女神,相信一樣有計令 Carol、 Kathy上位。鄒世龍將 Janice Man由龍模變為女神,相信一樣有計令 Carol、 Kathy上位。
預演寫真
問到 Carol點解上年唔出寫真,佢就話:「好彩上年冇出,上年咁多人反 o靚模,我好驚好多人唔鍾意我。」7 O/ H% _1 n' x" [( i. s& ?" s- c

上年《美少女廚神》嘅 Carol楊梓瑤憑其 34D索爆身材,一度令宅男推上神級地位,可惜 Carol唔想胸大冇腦,冇食住勢上,將時間放喺讀書(浸大人文學系),錯過升呢機會。不過今年 Carol除咗為自己,亦要為公司 Starz People收復失地,自從 Janice Man過檔咗 Amusic後, Starz People都冇乜代表出現,惟有寄望 Carol同一班師妹發力。' Y9 I9 F# t, Z$ Q" K
姓名:楊梓瑤( Carol)7 p' k; i; c( G  S& ]: n' U
年齡: 21歲
身高: 163cm
三圍: 34D、 24、 34: h- b6 s1 I# b( J7 s
體重: 106lbs
\' T9 P
' j' I- D& E* B" b/ r
Carol賣身材,師妹 Kathy就賣 cute,仲有 3個師妹爭住上位,宅男真係有排追。

上年《美女廚房》 Carol樣 cute身材正,的確令無數宅男嗒糖,連主持鄭中基當晚都绩到 Carol實。9 d- _2 v' @; H+ r

冇乜底線" {5 v0 G& i* R3 W# |+ [
上週三( 7日) Carol一放學,即刻搭的士來為本刊拍照。 Carol表示:「公司想我今年接多啲 job,寫真就睇公司啦!都知今年競爭好大,(全祼得唔得?)靚咪得囉,但我好耐都冇出嚟,都擔心出寫真冇人買!所以呢輪會做多啲訪問,希望大家支持我啦!」對於同樣賣身材嘅 Jessica C.和咪神 Chrissie,佢就認晒低威:「我點同佢哋比呀?佢哋身材又索過我,我知名度又未夠,希望大家覺得我個樣夠親切啦!」
姓名:張雅文( Kathy)
年齡: 19歲: d# W/ f8 v" `$ [; R
身高: 164cm8 B$ J2 k( U  y9 ?
三圍: 34B、 23、 33
體重: 104lbs - W1 b* d; {; n8 c+ Y" S- r

% k  |8 P$ j# w  g; l
Kathy中五畢業,鶽家係全職 model,問佢驚唔驚俾人話冇腦,佢話:「我覺得呢個制度唔適合我,但我會儲錢讀 art。」: f: k* Q8 a* p/ w2 Y3 z: s

甜過 JM
除咗 Carol要喺夏天霸地盤外,一眾 Carol師妹亦會同近期好 hit的 8模( Chrissie 8師妹)爭飯食,其中以 19歲 Kathy Cheung(張雅文)最索,當年見師姐 Janice Man紅,所以自薦 e-mail去 Starz People:「我當時 14歲, Janice已經喺啲網站好紅,好羨慕佢,所以咪想試吓!」
19歲嘅 Kathy當日為本刊拍攝時,極少出聲,明顯着住內衣喺咁多人面前好緊張。「我知唔係人人接受我,試過喺網上睇到人話我:『你咁樣衰,都出嚟做 model。』睇到都好唔開心,好彩媽咪安慰我。」問到 Kathy自覺有咩好過 JM?佢話:「佢係好型嗰隻,我覺得自己笑得甜過佢!」先讚人再讚自己,高招喎!
9 i5 H' T3 C/ v8 q* N2 S8 z
麥當勞妹入屋!) c! A2 x* n5 |5 |" R, P
0 i5 @* O* m% [! t3 G6 x% b6 @2 ~  E
14歲出道!
Kathy 14歲開始做 model,拍過唔少廣告,最近期有麥當勞密密送。


抄 8模!$ d) H, n4 X) a8 g
Chrissie同 8模(下圖)令到 Jamcast有聲有色, Starz People除咗 Carol(上圖)外,其他師妹都未有人識,真係要加把勁先得。  _# \' Z0 R* b0 t2 _4 V

 x: `% z
'10寫真先爆
去年寫真大戰, Angelababy賣靚景靚衫, Chrissie就賣意識大膽。今年個個事先張揚鬥大膽,除咗 Jessica C.話剝清外,其他女模當然照跟,講到底線超低,仲個個話歐洲、日本取景。千祈唔好講就天下無敵喎!$ V! e- s7 E5 V7 \. Z
/ g- L0 g6 D2 [2 p. ~8 J
Cute版全裸  Jessica C.
「形象係 cute sexy,裸露唔緊要,效果要高檔。」 3 s2 T1 M1 E5 b  x4 z! c) c' A, v8 j
5 C/ ^- r. a1 X% `7 q" v+ Z

歐洲全裸 周秀娜
「喺歐洲取景,環境許可下,唔介意全裸。」
) l; r* C* c4 ]
! ?6 _5 L. N! l, Q
終極性感  Angelababy
「未知會唔會全裸,但要靚唔係賣性感。但下年唔會再出,幾年後未知。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()