呢排小天嘅代言合約多到數唔晒,除咗收 300萬台幣,打煲呔拖狗拍房地產廣告,仲取代王力宏,收 750萬台幣成為 Lipton奶茶大中華區代言,如果去當兵,咪冇咗成千萬收入


阮經天9 G% ~  A! @+ c' t/ w
年齡: 27歲
緩兵扮返學: 6年

逢三進一# E; I% H: t- Q4 d3 k1 F7 ?! v( ?
响台灣,只要你係男人,四肢健全無病無痛,年齡又介乎 19至 36歲,就要盡國民義務,入伍服兵役一年。
不過唔係個個男人都想憑自我硬漢子拼出一生痴,尤其係當紮男歌手小生,要佢哋消失娛樂圈 365日,等同自斷米路自毀前程。7 |  c. C( p9 ^( x
唔想到「國防部」報到入伍,辦法其實有兩種,(1)證實有長期病患,(2)大學未畢業。只要符合以上兩大「法律罅」條件,就可以施展「緩兵之計」。
一係扮藥煲,一係扮書蟲,呢排紅到嚟香港嘅阮經天,選擇讀書延遲入伍,但佢响明星學府「醒吾技術學院」修讀嘅 4年制觀光系課程,唔經唔覺已經讀咗 6年,到而家仲係 year 2,逢三進一,勁!
拍完《艋舺》,陳可辛關錦鵬個個爭住搵佢拍戲,加上廣告代言一個接一個,大錢題下,無理由當兵同錢過唔去,不過小天就死撐話:「我一定不會不當兵,我覺得當兵是國民應盡的義務,所以我不會逃,其實我也不害怕。」係咩!聽住先!2 g4 d: l8 A8 Y; U
' c/ L" D# ~$ j' Q5 r% m- y3 j


因為經常走堂,本身係煙民嘅小天,被罰返學校幫手黐禁煙貼紙,擺明玩佢。* Y6 d2 ]6 B. t1 S0 h

不斷轉校* c# m( b  n6 W1 i
小天 6年未畢業其實唔算過分,同佢生得好似樣、拍《王子變青蛙》走紅嘅明道,大學生涯已經踏入第 9年。
明道原本讀「國立彰化師範大學」工業教育與技術學系,後來轉校去「景文科技大學」讀應用英語系,轉校原因因為走堂、唔考試,唔想學校發出退學通知書搞到即刻入伍,每次明道都會先發制人,而家佢已經轉校去「東南科技大學」嘅在職進修部,仲要由大學一年班從頭再讀過,繼續做「資深學生藝人」,不過明道話有苦衷:「我一直想去當兵,男人就該當兵,先前也跟公司提過,只是公司覺得再過一陣子,先把工作暫時告一段落!」

明道0 E/ k. o  E3 o9 S  E7 H& E& z
年齡: 30歲
緩兵扮返學: 9年$ j" F" s/ h, C& ]6 G( j
讀 9年都未大學畢業,明道最叻係不斷轉校轉學科,總言之,要令到自己不斷讀萬卷書,最好捱到 36歲,咪唔使當兵囉! 
F( u- c& Z0 X
踢爆仇人
同樣响「醒吾技術學院」讀觀光系嘅鄭元暢,又係逢三進一,讀咗 6年仲係 year2,明明係圈中數一數二「曠課天王」,但佢早年踢爆仔仔周渝民,向「醒吾」企業系申請休學,背後有不可告人原因:「仔仔休學為何不用當兵,學校教官說只要休學就肯定會接到兵單,感覺仔仔似有隱疾!」1 }. U6 k, G0 _6 X( P% x
仔仔有抑鬱症,係圈中公開秘密,而鄭元暢同仔仔前女友、三年前因交通意外身亡嘅許瑋倫老友同樣係人都知,據傳鄭元暢唔妥仔仔當年暗交大 S同許瑋倫分手,嬲到今時今日,成日借啲意攻擊眼中釘。不過鄭元暢有口話人冇口話自己,試過上堂俾人偷影到瞓覺,接過兩次入伍兵單,一直用返學理由申請緩兵,你同仔仔,咪又係多多藉口。
% ?0 v- t2 G( j2 Q6 ?
鄭元暢7 s  ~2 X' O: k1 m/ ]
年齡: 27歲+ G0 g* {: X/ h$ U2 h
緩兵扮返學: 6年
唔只拍劇,鄭元暢舊年仲加入樂壇,搵 Chiling做 MV女主角,試問邊有時間返學讀書。
: M" ?5 z# c$ |, L0 t
一年總有幾日扮吓嘢返學上堂,鄭元暢居然由上堂瞓到落堂,扮聽書都懶。# M' F/ ^) Z' G9 g6 V" t/ A

周身病痛
早年未有「緩兵之計」,明星收到兵單要即刻入伍,絕對冇任何優待,例如 94年只有 20歲嘅林志穎,被迫中斷大好事業當兵,雖然被編入「藝工隊」負責歌舞表演,但經常被阿兵哥喝倒彩、遭軍官惡意辱罵,好在而家只要「有病在身」就可以免役或縮減入伍時間,難怪個個台灣男明星身子都咁差啦!
k$ \% m! Y# `- g+ L
藝人 免役病因

周杰倫 僵直性脊椎炎

李威 僵直性脊椎炎$ t2 J  A1 |4 @2 N6 p
吳克群 陣發性心房撲動# E" Z9 M- j# t- @# k5 p* c, l, ]
辰亦儒(飛倫海) 心臟擴大及二尖瓣膜脫垂,只須當兵 12日
羅志祥 心臟瓣膜二尖瓣脫垂/ Q/ {1 l% v1 ]' x/ u+ L
0 ~, b- K" H% R6 g9 I- i8 E
阿信(五月天) 扁平足
% Q& \) n+ H  ~& X' G% O+ ^  t- @
怪獸(五月天) 地中海型貧血

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()