按圖觀看下一張

王君馨高海寧夾擊呂慧儀淨勝4球

同樣以「性感女神」見稱的高海寧、呂慧儀,在港姐宣傳活動中正面交鋒,而自稱因食得好嘢多而上圍升cup的王君馨,更與高海寧齊齊拋胸,成功「殺退」密實打扮的呂慧儀。


高海寧(左)與王君馨齊齊拋胸鬥性感。

《2010香港小姐競選》將於七月舉行,昨日大會安排多位歷屆港姐包括楊思琦、張嘉兒、高海寧、王君馨、呂慧儀、何傲兒等,以花生騷形式亮相,與應屆港姐劉倩婷、李姿敏、熊穎詩呼籲新一輪港姐本地招募正式展開,期間「新一代咪神」高海寧與王君馨齊齊「拋胸」性感上陣,王君馨一襲超Deep低胸裙,勁露「半奶」狀甚洶湧,反觀向來以性感見稱的呂慧儀,一反常態密實示人,風頭被搶。

真材實料

事後王君馨表示服飾係由大會提供,自言拍飲食節目食到上圍升cup,她說:「跟阿幟哥(黃永幟)食得好嘢多。(食乜食到咁大胸?)海鮮、肉囉、澳洲啲牛奶都好好飲,食到由34C升一級變34D,依家要買過啲胸圍,買住一、兩個先。(今日身材最勁?)唔係,高海寧喺隔籬。(滿意身材?)夠喇,下身肥咗少少都想減番,唔需要咁大。」高海寧就識英雄重英雄,大讚王君馨好靚,自言一段時間沒有以性感示人,感覺不太習慣,提到她成功撼低呂慧儀?她說:「佢好靚好有女人味。(咁你咩味?)自己傻更更。最近瘦咗,不過冇減cup。(個胸有冇墊?)冇,真材實料,鍾意自然。」


馬賽(左起)、楊思琦與張嘉兒行騷表現淡定。


呂慧儀打扮密實,自怨未能騷長腿而被搶風頭。


何傲兒晒玉背避過胸戰。

自認輸蝕

呂慧儀則力撐自己係雅典女神造型:「人哋話我有性感女神feel,不過我都忍唔住望多王君馨兩眼。(輸蝕?)都會,今日冇露腳,我不嬲係露長腳。」而非戲劇製作總監何麗全表示,今年會有十二位候選佳麗,選美地點將在邵氏影城舉行,並以花生騷形式進行,至於外景地點仍然未定,又表示未知是否賽制放寬,今年應徵的海外佳麗人數較以往多三倍。

王君馨飲澳洲奶咪咪大D

呂慧儀昨日在港姐宣傳活動上,慘被「新一代咪神」高海寧及王君馨拋胸夾擊,風頭被搶,十分失色!

楊思琦、呂慧儀、高海寧、王君馨及何傲兒等,昨日與應屆港姐劉倩婷、李姿敏及熊穎詩出席港姐活動,為本地招募揭開序幕。高海寧與王君馨齊齊拋胸,王君馨的超低V裝相當注目,事後她解釋因拍畢飲食節目而令上圍升Cup:「跟幟哥(黃永幟)食得好嘢多!(食乜食到上圍咁大?)海鮮同肉囉!澳洲啲牛奶好好飲,食到由34C升到34D,要買過啲胸圍!(滿意身材?)想減番啲,唔需要咁大!」


各屆美女雲集,宣傳新一屆港姐。
各屆美女雲集,宣傳新一屆港姐。


何傲兒大露背示人,力挽狂瀾。
何傲兒大露背示人,力挽狂瀾。




高海寧(左)以低胸裝狙擊呂慧儀,高下立見。
高海寧(左)以低胸裝狙擊呂慧儀,高下立見。

高海寧:真材實料

至於高海寧自言有一段時間沒有性感亮相,對於撼低呂慧儀,她說:「佢好有女人味!(瘦咗?)係,不過冇降Cup,係真材實料!」相對較密實的呂慧儀則自封「雅典女神」:「人哋話我有性感女神Feel,不過我都忍唔住望多王君馨兩眼!(輸蝕?)都會,今日冇露腳!」而無綫非戲劇製作總監何麗全透露,港姐競選將於7月舉行,今年會選出12位候選佳麗,選美場地會移師邵氏影城以花生騷形式進行:「可能賽制放寬咗,應徵海外佳麗人數多咗3倍!」

影視組
王君馨突然狂晒豐滿的上圍,自然成為全場焦點。
王君馨突然狂晒豐滿的上圍,自然成為全場焦點。

港姐胸群出動招募新血王君馨升 Cup34D拋窒咪神

《 2010香港小姐競選》今日起接受報名,昨日無綫安排歷屆港姐性感行貓步,王君馨跟新晉咪神高海寧正面交鋒,同樣低胸出擊,當中以王君馨稍勝一籌。王君馨透露最近主持飲食節目,經常食好嘢,上圍也因此由 34B升 cup至 34D。

無綫《 2010香港小姐競選》昨日在尖沙嘴宣傳,找來數十名歷屆港姐撐場,以時裝騷為題將一班港姐打造成時尚性感的新時代女性,當中以王君馨和高海寧最性感,尤其王君馨穿上低胸晚裝出場後,立刻成為全場焦點。王君馨說:「唔知呀,呢件係公司衫,高海寧喺我隔籬,佢都好靚。」她表示最近擔任飲食節目主持,經常吃到很多美食,所以上圍升 cup了,她說:「最近成日跟幟哥食好嘢,成日食肉,又食海鮮,澳洲牛奶都好好,要買過啲胸圍。」由 34B升 cup至 34D,王君馨感到好滿足:「唔需要再升 cup,會好辛苦,我成日跳舞會好重,嚟緊都要同謝天華喺公益金節目跳舞。」

放大圖片
新晉咪神高海寧(左)同樣低胸出現,但明顯被王君馨比下去。

新晉咪神高海寧(左)同樣低胸出現,但明顯被王君馨比下去。

放大圖片
應屆港姐冠軍劉倩婷不惜在台上俯身營造深溝效果。

應屆港姐冠軍劉倩婷不惜在台上俯身營造深溝效果。

高海寧真材實料 放大圖片
何傲兒未有露前和其他師姐妹較量,改以白滑玉背迎戰。

何傲兒未有露前和其他師姐妹較量,改以白滑玉背迎戰。

被正面迎擊的高海寧表現從容,她說:「自己都有一段時間冇着到咁性感,都係因應場合需要,呢件衫都好靚,我係真材實料,冇加墊 o架!」反而呂慧儀同時被兩位師妹夾擊有點不知所措,合照時她忍不住說:「嘩,好大壓力呀,我都要深呼吸先!」似不甘被搶去風頭,她又說:「王君馨都好勁,我都忍唔住望兩眼,其實我都好性感,我係典雅女神,蝕就蝕在今日冇露腳。」統籌經理何麗全就透露港姐總決賽會在邵氏影城舉行,日期暫定 7月 21日。至於外景拍攝,他表示得到多個地方邀請,例如印度、新加坡和泰國。採訪:楊潔雯攝影:陳志嵐


王君馨以低 V晚裝行天橋,顯露心口的超深事業線。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()