黎明嫂樂基兒入行十多年,以一雙性感厚唇走紅。她昨日出席活動時,在台上回顧她 12年前入行的少女相,勾起眾多回憶,不過,不及大會展出其 1:1真人大公仔,樂基兒開心到即時豬嘴扮公仔。


其他娛樂名人影片

樂基兒昨日以時裝品牌 Salad的亞太區代言人身份,在旺角宣傳,除了即場為三名少女模特兒裝身做 styling,大會又請來 Eric So製作了一個 1:1真人尺碼公仔「 Gaile The Salad Doll」,這公仔最搞笑是有一個嘟起的厚嘴,樂基兒在場一見到,即開心到不得了,更站在公仔前嘟豬嘴扮公仔擺甫士。

邊睇相邊笑 放大圖片
樂基兒 1998年剛入行時,一臉稚氣及 baby fat。 黑白圖片

樂基兒 1998年剛入行時,一臉稚氣及 baby fat。 黑白圖片

大會又回顧了樂基兒過去 12年的模特兒生涯,由她 1998年平胸少女相,到 2002年中國娃娃的烏龍茶廣告,到後來眾多的雜誌封面相,樂基兒邊看邊笑說:「好得意,攞番晒啲 memory,係自己一部份嘅總結。嗰時十幾歲,啱啱入行,剛開始時,樣樣都好新鮮,好多嘢學,呢樣係我最難忘嘅。」

戥 Lisa開心 放大圖片
樂基兒(右)近年專注搞設計及 styling,無難度地即場為三名少女裝身。

樂基兒(右)近年專注搞設計及 styling,無難度地即場為三名少女裝身。

此外,好友 Lisa S.和吳彥祖早前在南非秘密結婚,樂基兒表示也沒有收到通知,但不會放上心,她說:「唔會嬲,每個人都有自己嘅事,唔一定要通知所有人,我都戥佢開心。」 Lisa S.有計劃生兒育女才結婚,問樂基兒的造人大計,她說:「我要睇吓,遲啲先知。」採訪: Law Wai Man攝影: Edward Chou


見到真人原大公仔,樂基兒開心到扮着嘟嘴。

樂基兒感同身受唔嬲Lisa瞞婚

樂基兒昨日出席活動時表示,不會怪責好友Lisa S.與吳彥祖瞞婚,身為過來人的她更揚言,私人生活毋須與人分享!


樂基兒為模特兒做Styling,效果不俗。
樂基兒為模特兒做Styling,效果不俗。

樂基兒(Gaile)昨日出席朗豪坊舉辦的《Salad 2010亞太區代言人發布會》,對於Lisa與吳彥祖秘密結婚,Gaile表示事前並不知情,只是從記者口中得知,並大方送上祝福,問到會否嬲Lisa瞞婚?她說:「唔會,每個人有自己嘅Personal Life,唔需要同大家分享,係開心事,我戥佢開心就夠!」



問到是否身為過來人,所以特別體諒?Gaile說:「佢講唔講畀大家知都冇所謂,唔關我哋事!如果佢想公開,自然會講!(佢學你?)唔覺得,呢個世界有好多人,就算唔係呢行,都有好多人咁做!(Lisa話婚後積極造人,你呢?)遲啲先知,做媽咪冇話幾時Ready,順其自然!」她表示不會刻意致電恭喜Lisa。



與人形公仔鬥嘟嘴

活動上,大會邀請了本地Figure大師Eric So以Gaile為藍本,創作一個1:1的人形公仔,嘴唇造型誇張,Gaile笑言不介意:「都慣咗,冇唔鍾意,公仔幾有我特色!」她更嘟起厚唇與公仔合照,十分搞笑!另外,大會重播Gaile入行至今10年的片段,記者笑指她也曾是o靚模,她笑說:「嗰時係細路女,十幾歲入行,真係好難忘,樣樣嘢都好新鮮!」

名人組
樂基兒與人形公仔鬥嘟嘴,相當有趣!
樂基兒與人形公仔鬥嘟嘴,相當有趣!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()