Janice Man最近為運動店 Catalog拍攝新一輯廣告,今次以 Summer-holic為主題, Janice Man穿上七彩繽紛的運動裝,又跳又玩又拗腰,表現活力好動的風格,有部份造型她更跳足半小時,差不多跳了近 100次,她笑言幸好平時有做運動,所以難不到她。拍照之餘, Janice Man不忘玩道具自娛,如頭頂巨波,整古作怪,她說:「好耐冇放長假,之前本來想請假,同班朋友去泰國嘆日光浴同 SPA,不過都係等嗰邊局勢穩定啲再作打算。」

期待世盃 放大圖片
Janice Man透露家中有二百件各式 tee,更不時會剪爛 DIY。

Janice Man透露家中有二百件各式 tee,更不時會剪爛 DIY。

世界盃即將開鑼, Janice Man揚言十分期待,她說:「因為有好多靚仔球星,我會幫意大利同英格蘭打氣,碧咸負傷出唔到戰,覺得好可惜,我係因為佢先開始鍾意睇波。」撰文: Debbie Lum


Janice Man早前為 Catalog拍攝新廣告。

JM爛T當潮物

文詠珊Janice Man(JM)最近為潮流運動服裝連鎖店Catalog,拍攝一輯以「Summer-holic」為主題的廣告。專業的JM為演繹少女系潮Tee時有最佳的效果,特意出動私伙短裙及牛仔熱褲作配襯,「我收藏超過二百件Tee,有時仲會喺Tee作個人剪裁,朋友都話我係創意破壞王!」


另外,為表達廣告活力好動的感覺,JM要做出踢波、跳躍及拗腰,又大搞氣氛自製趣怪甫士。

文詠珊剪Tee被嘲搞破壞

文詠珊(Janice Man)最近為運動服裝連鎖店Catalog拍攝以「Summer-holic」為主題的廣告,並出動私伙短裙及牛仔熱褲配襯,期間做出跳躍及拗腰等動作,在半小時內跳躍近100次,她說:「我收藏咗超過200件Tee,有時仲會喺Tee度做剪裁,朋友都話我係創意破壞王!」

 


文詠珊在廣告中展現活潑一面,青春逼人!
文詠珊在廣告中展現活潑一面,青春逼人!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()