陳敏之以性感妓女造型到街頭拍攝新劇,被大批男士圍觀喪瞄、指指點點及影相。雖然事後敏之表示感到不自在,但對於所有評頭品足一於少理,並謂︰「就算聽到都當聽唔到。」


陳敏之以低胸背心及熱褲打扮現身深水埗,坦言感到不自在。

陳敏之昨日到深水埗拍攝無綫新劇《怒火街頭》,劇情講述飾演妓女的她,為助警捉賊而被撞倒地。為配合角色,敏之不惜犧牲色相,在鬧巿中以性感低胸背心、熱褲打扮上陣,並趴地拋胸晒腿「瞓身」拍攝,吸引數十名男士圍觀喪瞄及拍照,期間有男士更對敏之評頭品足謂:「條女咁×高!」

懶理批評

面對大批男士圍觀拍攝,敏之表示感到有點不自在,她說:「真係有啲唔自在,因為比較性感,不過都安全嘅,因為有好多工作人員喺度。(擔唔擔心走光?)做足安全措施,拍嘅時候唔諗咁多嘢,投入角色。(介唔介意畀人評頭品足?)我EQ好高,就算聽到都當聽唔到,我哋做得呢行要慣啦,平常心面對。」


飾演妓女的敏之,為助警捉賊而被撞倒地。


陳敏之俯身時身材盡現。

做足準備

此外,為拍此劇,敏之除了要性感打扮外,又要拍攝被摸腰、摸大髀及強姦等大膽鏡頭,她表示:「第一次做妓女角色,為咗做好呢個角色,事前都有做準備工夫,睇咗好多電影,而且我又去過砵蘭街、深水埗睇過,學習性工作者嘅打扮同神態。」

陳敏之當街趴地考演妓

在新劇中飾演妓女的陳敏之,昨日到深水埗街頭取景,吸引大批男士駐足圍觀,期間騷胸露腿的她更要「烏身」趴地拍攝,大派冰淇淋。

陳敏之昨日到深水埗舊區拍攝無綫新劇《怒火街頭》,劇情講述飾演妓女的她為助警捉賊而被撞倒地上,以性感低胸背心及熱褲上陣的她,騷胸晒腿「瞓身」拍攝,吸引數十名男士圍觀及拍照,期間有男士大大聲指着陳敏之,並爆粗說:「條女咁X高!」雖然面對大班男士指指點點,不過她一於少理,實行拿拿聲拍完鬆人。


陳敏之為追賊而仆倒地上,拍攝時惹來途人圍觀。
陳敏之為追賊而仆倒地上,拍攝時惹來途人圍觀。



放大圖片


受傷的陳敏之被扶起時神情痛苦。
受傷的陳敏之被扶起時神情痛苦。



砵蘭街實地考察

事後陳敏之承認面對大批男士圍觀,感到有點不自在,她說:「因為着得比較性感。(鹹豬手?)都安全嘅,因為有好多工作人員喺度。(怕唔怕走光?)都做足安全措施,拍嘅時候唔諗咁多,最緊要投入角色。(介唔介意畀人評頭品足?)我EQ好高,就算聽到都當聽唔到,我哋做得呢行要慣喇!」



此外,陳敏之為演好是次角色,她不惜到砵蘭街及深水埗作實地考察,她說:「第一次做妓女角色,所以事前都有做足準備工夫,睇咗好多電影,講被歧視嘅,因為做性工作者,容易受到歧視,戲中有場戲講我被歧視,又畀人被摸腰、摸大髀。(係咪有好多大膽鏡頭?)係呀!除咗性感之外,仲有強姦戲,所以今次算係犧牲色相。」

影視組
高妹陳敏之身穿熱褲開工,露出修長美腿。
高妹陳敏之身穿熱褲開工,露出修長美腿。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()