昨日Amanda S.出席歌詩達郵輪「羅曼蒂克號」首航香港活動,現場所見伊人清減不少,她解釋是因在巴黎留學壓力大所致:「因為我畀自己好大壓力,學校裏面個個同學都係競爭對手,所以自己要好努力!(瘦咗個胸有冇細埋?)當然有啦,我男友都好唔開心,佢話(上圍)唔見咗喇,因為意大利男人鍾意啲有肉嘅女人,(怕唔怕佢出去搵有肉嘅女人?)冇得怕,因為呢啲冇人會知。」Amanda又謂下月底將會重返巴黎繼續學業,記者笑言咪咪豈不是會繼續失蹤?她笑說:「唔緊要啦,我總會有辦法搵番佢出嚟!」她又透露計劃於下半年推出巴黎旅遊書和甜品書,預計將會十分忙碌。

Amanda S.咪咪失蹤諗計尋胸

名模Amanda S.最近體重急降,連上圍也縮水,男友投訴她咪咪失蹤,但Amanda笑言若太想念咪咪,自然有辦法找它回來,十分搞笑!


Amanda向來苗條,但過往身材尚叫有睇頭。資料圖片
Amanda向來苗條,但過往身材尚叫有睇頭。資料圖片

昨日Amanda S.出席歌詩達郵輪「羅曼蒂克號」首航香港活動,穿上Tube Dress的她明顯消瘦不少,她表示因早前到法國修讀甜品課程,壓力很大:「我呢排已經肥番啲,啱啱返嚟嗰陣仲瘦,因為讀書好辛苦,我寧願做嘢好過讀書,我畀自己好大壓力,學校裏面個個同學都係競爭對手,所以要好努力!」



有信心箍掂愛郎

記者問她消瘦了,咪咪是否也縮水?她即說:「當然有啦!我男友好唔開心,佢話唔見咗喇!因為意大利男人鍾意啲有肉嘅女人。」她透露下月底將再返法國繼續進修,那咪咪豈不是繼續「隱居」?她笑說:「唔緊要啦!如果我太掛住佢,我有辦法搵番佢出嚟!(怕唔怕男友出去搵有肉嘅女人?)冇得怕,不過我好愛佢,我會對佢好好,有信心自己會啱佢!」


Amanda瘦到變洗衫板,令男友極為失望。資料圖片
Amanda瘦到變洗衫板,令男友極為失望。資料圖片


Amanda S.出席郵輪活動時,提起過去與父母遊船河的經歷。
Amanda S.出席郵輪活動時,提起過去與父母遊船河的經歷。



此外,Amanda表示小時候曾和父母坐郵輪,但未曾跟男友乘坐,她說:「我同男友去旅行通常只係喺酒店房或泳池,同埋出街食飯,我唔想周圍去,只係想輕鬆吓。(不如喺屋企?)喺屋企就有其他嘢做,個腦休息唔到!」她表示下半年會非常繁忙,因她計劃推出巴黎旅遊書和甜品書,十分有諗頭!

名人組
變瘦的Amanda S.自言因壓力太大,連咪咪也縮水。
變瘦的Amanda S.自言因壓力太大,連咪咪也縮水。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()