蔡少芬(Ada)雖已為人婦,但原來她一度擁有典型港女自以為是的性格,可幸老公張晉成熟包容,令她逐漸戒除港女習性,向賢良淑德好老婆目標進發。


Ada曾因「公主病」發作,差點搞到同老公分手。

Ada在劇集《飛女正傳》中演一名典型港女,她笑道:「其實我自己都係好有自信,覺得好多男仔都鍾意我,所以就算拍拖分手會好傷心,但知道只係過程,重新上路就會搵到個更好嘅。」不過Ada覺得造成有港女性格,港男也有責任,她說:「香港男女平等,女仔上進啲男仔就唔敢追,女仔Head住自己又唔鍾意,其實女仔喺生理、心理上都比男仔早熟,所以成日覺得男仔蠢,根本最蠢嗰個就係自己,啲女仔應該扮蠢呀!」


Ada讚老公好功夫,是個打得之人。(資料圖片)

嫌唔夠細心

過去Ada總要保護家人或另一半,她有所解釋:「嗰時老公喺香港冇人識,我被迫講晒,其實佢係武術家、大男人,喺佢家族裏面男人係一家之主。」兩個不同地方長大的人走在一起,難免有合不來的地方,幸經婚姻輔導及得老公成熟包容,令夫婦更磨合。

Ada承認,以往不時「公主病」發作,更差點搞到分手:「總覺得佢應該送啲小禮物畀我至係錫我,但佢好粗心大意唔夠主動,結果搞到嗌交先嚟氹我;老公每次來港都只得幾日,但我就自作主張將佢啲行程排密晒,令佢唔多開心,我覺得『有乜問題啫!』有次佢認為我講嘢好大聲,我唔覺得咁係唔尊重,佢就再大聲啲同我講嘢,令我自我反省。」

諗後果先講

若要人似我,除非兩個我,Ada與張晉,就連休息的定義也不同,Ada放假要周圍見朋友,而張晉則喜歡躲在家靜靜休息或跟Ada二人世界,在婚姻輔導下Ada明白二人要有自己的空間:「老公又教我講說話時要先諗後果、對方嘅感受、有冇益處。」原來有次嗌交,Ada說了些傷害的話,張晉一氣之下替她執行李拖篋送她到機場,跟在後面的Ada哭個不停,後來張晉不忍心就攬着她,嚇得Ada以後不敢再亂叫分手:「婚姻係冇後門嘅,唔好做啲傷害大家關係嘅嘢,好彩佢夠成熟處理,女人應該愛惜、尊重男人,令男人去保護自己。」


蔡少芬在老公的開解下,改掉自以為是的性格。

嗌交當樂趣

以前自以為是的Ada,現在最大改變是更戀慕老公,尤其她年前腰受傷,一度誤以為會癱瘓,但張晉不但細心相伴,還正面地為她找其他醫生,她還說:「我同父母有拗撬,老公會引導我睇到父母可愛嘅地方,佢畀好大空間我,我亦睇到佢好多優點。」在Ada口中幾乎100分的老公,亦有令她激氣時候,上年她生日兩小口在家慶祝,Ada想攬攬浪漫下,但張晉堅持要去打機,最終嗌交收場,不過Ada謂這正是他們相處、溝通的方法與樂趣。

三俊男唔及老公好咀

Ada在《飛女正傳》中飾演一個年過三十的職業女性,性格挑剔高傲,但又渴望愛情,是名副其實的「港女」,一次神奇經歷令她「咀」過男人之後變身成女超人。就劇情需要,Ada要經常咀男人,除陳豪、黃德斌、曹永廉外,她還要咀路人甲、看更等,不過真咀的就只有三位男主角。咀勻三位俊男,Ada忍不住要評一評:「陳豪個嘴太大,黃德斌嘴唇太薄,曹永廉個嘴太細,都係我老公最好咀,咀得最舒服!」

至於與三人合作,Ada也有不同感受:「同陳豪合作咗幾次,一埋位就有默契,係一個幾得心應手嘅拍檔。黃德斌唔多講嘢,我成日同佢玩逗佢開心,佢做嘢好認真,合作有火花。曹永廉雖然好住家男人,但把口衰到死,勁搞笑,腦轉得好快又識搞氣氛,同佢幾合拍。」


蔡少芬說還是覺得老公張晉咀得最舒服。


蔡少芬(右起)咀完陳豪、黃德斌及曹永廉逐個評。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()