滾友偉:自問床上持久力唔錯,每次交鋒起碼十五分鐘先鳴炮,理論上已經可以滿足到女伴嘅需要。點知女友卻覺得我太快爆發,想我延長至三十分鐘,仲搵咗啲補藥畀我食,等我可以持久啲。究竟係我真係太快,定係女友嘅身體有問題呢?

老實人:我想問十五分鐘係咪齋指衝刺時間呢?如果係嘅話,呢個時間應該足夠令女伴欲仙欲死,反而三十分鐘便會過長,就算你女友得到滿足,你嘅體力都已經透支咁滯,故此我相信問題應該係喺你女友度,不如帶佢做個身體檢查仲好。

魯小姐:其實每個女人嘅體質都唔同,有啲會容易興奮,單係深入蜜洞嗰一刻,已經可以觸發佢嘅高潮;有啲則相當慢熱,如果想讓佢到達高潮,咁你可能要喺前戲度做啲工夫,撻着佢嘅慾火後先至埋牙,應該可以令佢快啲得到滿足。

笨占:我就覺得係你女友嘅胃口太大,想得到幾次高潮,先至會有咁嘅諗法,而十五分鐘嘅激烈交鋒,已經足以令佢有一次或以上嘅高潮,絕對唔使延長到三十分鐘。另外,補藥千祈唔好亂食,萬一搞壞身體,就真係得不償失!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()