仲謙,覺得這名字陌生?多加一句:「《搜下留情》入面馬德鐘個細佬!」九成人該立刻回應:「哦!好靚仔又大隻嗰個。」有樣有身形嘅年輕八十後,入行五年沒有半點緋聞,一言一行純樸到有點兒嚇人。不過講到揀車,一身肌肉嘅佢倒有點理所當然:「我愛大車!」最愛四驅抓地穩當,也恰如他自言「從不敢一步登天」嘅個性。記者:許維雅攝影:楊錦文
其他副刊影片 最欣賞肌肉線條 放大圖片

 

《搜下留情》內飾演陽光大男孩吳仲康一角,羅仲謙如演回自己。開工、休息、做 Gym、曬太陽同打泰拳係佢慣常指定活動,「可能我住圍村大啦,平日同啲朋友都係釣魚、行山,連遊戲機都唔打嘅。」乖得近乎絕種,最重要,佢話自己無女朋友……冧死?揸部 Honda Crossroad兩年,係因為佢似 Hummer,「我特別鍾意大車,好似吉普車或者四驅車呢類,因為揸出嚟嘅感覺夠強,肌肉感型嘅車特別吸引我, Man啲嘛!」睇得出!睇見佢一年大隻過一年、就快可以逼爆衫袖嘅手臂都知佢好肌肉型。借來感覺年輕嘅豐田 RAV4四驅車畀佢試揸,直頭啱晒佢嘴形身形,「我最鍾意車尾,有個後備車胎掛喺度,幾型呀!同埋尾門向側開嘅設計,感覺夠 Raw,去到郊外同啲朋友坐喺車尾吹吓水,幾舒服呀!」其實 RAV4車側骨位、車身多處帶方型嘅設計都有強化整體肌肉感嘅作用,有乜辦法唔得愛 Man嘅謙仔歡心。

怕部車傷心 放大圖片
■去郊外係假日最大節目,戶外味十足嘅 RAV4正合心意。

■去郊外係假日最大節目,戶外味十足嘅 RAV4正合心意。

性格謹慎嘅謙仔未敢於鬧市搶住試揸,上到半山先大膽發揮,揸車手法亦夠晒穩陣,咁注重安全可能受半年前遇上嘅交通意外影響。「嗰次喺大埔公路,尾隨我嘅車想爬頭,點知就撞向我前面架車,成條鐵枝插咗喺我前面。咁都無受傷真係好好彩,所以以後有機會買新車都一定唔捨得賣佢,因為我覺得呢部車好有靈性保護過我,如果賣咗佢,佢會好傷心 o架!哈哈。」 RAV4備有嘅 IAD主動綜合操控系統、自動調節輔助轉向及 VSC行車穩定操控等功能,行車時加倍安全。「我鍾意四驅車嘅另一原因就係覺得佢力量分佈均勻,四個車胎都有力抓住地面,就好似四腳踏地咁有安全感。」外表攞滿分,加埋性格踏實,仲唔令女生暈晒大浪?咁都未夠,仲要慳家又顧家。「 Dream Car?有,馬莎拉蒂、林寶係男人嘅夢,但始終比較奢侈,同埋我覺得有車係有助人與人之間嘅溝通,揸車載朋友、載屋企人周圍去嗰種都好開心,都係一種溝通,呢啲感覺超跑畀唔到我。」

放大圖片
1.謙仔對自己駕駛技術充滿信心,「可能平日揸慣大車啦。」

1.謙仔對自己駕駛技術充滿信心,「可能平日揸慣大車啦。」

放大圖片
2.覺得有霸氣先夠型,搶眼大 Size頭燈為車頭添上不少氣勢。

2.覺得有霸氣先夠型,搶眼大 Size頭燈為車頭添上不少氣勢。

放大圖片
3.五輻式 17吋合金輪圈設計新穎。

3.五輻式 17吋合金輪圈設計新穎。

放大圖片
4.謙仔最欣賞呢個後備車胎掛於車尾,夠 Man嘛。

4.謙仔最欣賞呢個後備車胎掛於車尾,夠 Man嘛。

放大圖片
5.內櫳設計簡潔,謙仔就覺得毋須浮誇,揸得舒適已經足夠。

5.內櫳設計簡潔,謙仔就覺得毋須浮誇,揸得舒適已經足夠。

放大圖片
6.銀灰色頂架最適合愛運動嘅謙仔用來綁大型運動用品。

6.銀灰色頂架最適合愛運動嘅謙仔用來綁大型運動用品。

放大圖片
7.用作戶外活動嘅四驅當然配真皮椅最實用。

7.用作戶外活動嘅四驅當然配真皮椅最實用。

 

規格 放大圖片

 

引擎: 1,998cc直四雙頂 16氣閥 VVT-i馬力: 152PS/6,000rpm扭力: 194Nm/4,000rpm傳動:四前速電控自動波售價:$269,820(卓越版);$314,700(豪華版)查詢:皇冠車行( 2866 1020)


■典型陽光男孩點可以無天窗襯托,大家睇吓佢對手臂!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()