高海寧、王君馨和李治廷昨日到銅鑼灣宣傳電玩「 2010 FIFA南非世界盃足球賽」發佈會,高海寧和王君馨穿上性感低胸球衣撐場,大派冰淇淋,但搞到同場的李治廷十分尷尬,面對兩位性感美女即時硬晒軚,十分搞笑。兩女更被封為新一代「咪神」,不過王君馨就不欲以此自居,還劃清界線說:「自己唔係,高海寧先係,佢身材均勻樣又靚,因為我最近食肥咗,上圍先升 cup,減肥後就唔會有咁嘅身材。」高海寧則強調到現場才知穿甚麼服飾,她又謂不知道酬勞多少,但她大讚同場的李治廷很有風度,體貼地照顧她們。採訪:張俊銘 攝影:陳志嵐


穿上性感球衣宣傳的高海寧(左)和王君馨,令現場熱力四射。 

高海寧王君馨夾窒李治廷

高海寧與王君馨兩位新一代咪神昨日再度碰頭,雖然同晒4吋「事業線」,但似乎前者技勝一籌,總算為早前於港姐活動密實上陣失手贏回漂亮一仗。


高海寧以性感球衣上陣,輕易贏回一仗。

兩人昨日同穿性感球衣出席足球電玩遊戲活動,不約而同大晒胸前深溝,不過大會安排李治廷站於她倆中間,面對性感尤物在旁,李治廷亦不敢亂動,雙手攬住足球之餘,表情也頗為尷尬,事後高海寧笑說:「哈哈!佢都好Nice,頭先我搭住佢膊頭勾腳影相,佢都話辛苦我,幾Gentleman。」


李治廷夾在兩位咪神中間,雙手攬住足球不敢亂郁。

兩咪神互笠高帽

談到兩人相比,哪一位較為性感?王君馨笑謂:「大家都好靚,係健康性感,其實不嬲我都係跳舞關係啫!好少因為身材接多咗工作。」對於「咪神」稱號,兩人卻非常謙虛,還互笠高帽互讚一番,王君馨謂:「咪神適合高海寧多啲,佢身材好靚,夠晒均勻。」而高海寧則謂:「其實我都好大壓力o架!因為之前港姐活動,個個都讚王君馨着得靚。」至於年幼時曾不眠不休打機的李治廷,笑言有被母親狂打及沒收遊戲機,但入行後已把嗜好轉為音樂及運動。

高海寧「吋」勁發威 咪神歸位

無綫「新一代咪神」高海寧日前密實上陣出席港姐招募活動,失手輸給同場「露半球」的王君馨,她們昨日再度交「峰」,高海寧終以4吋豐滿「事業線」反勝,挽回「咪神」面子!

無綫新紮咪神高海寧、王君馨及李治廷昨日出席足球電玩遊戲活動,兩女不約而同大晒4吋「事業線」,但論豐滿程度,似乎高海寧稍勝一籌,期間大會安排她們與李治廷合照,只見在旁的李治廷卻硬軚尷尬,除了不敢直視打扮性感的她們外,雙手更全程攬實足球,場面惹笑!


李治廷站在高海寧(左)及王君馨身旁硬晒,全程拿着足球,目不斜視。
李治廷站在高海寧(左)及王君馨身旁硬晒,全程拿着足球,目不斜視。


高海寧狀態大勇,騷盡天賦本錢重奪「咪神」寶座。
高海寧狀態大勇,騷盡天賦本錢重奪「咪神」寶座。



對於李治廷的怕醜表現,高海寧笑不攏嘴地說:「哈哈!佢都好Nice,頭先我搭住佢膊頭勾腳影相,佢仲話辛苦我添!」問到誰較性感時?早前在港姐招募活動中獨領「峰」騷的王君馨笑說:「大家都好靚,係健康性感!(行性感而多咗工作?)我不嬲都因為跳舞關係啫!冇話因為身材而接多咗Job!」



減磅立即退位

對於同樣被封為「咪神」,她們即相視而笑,還互笠高帽一番,王君馨更大讚高海寧較適合當「咪神」:「佢身材又靚又均勻,反而我就因為工作而肥咗,連帶上圍都豐滿咗,如果遲啲減磅就會退位!」而高海寧則笑指站於王君馨身旁倍感壓力:「佢之前喺港姐活動,個個都讚佢着得靚!」



唔識安慰「細佬」

此外,剛奪得金像獎「最佳新演員」的李治廷坦言,獲獎後壓力增加不少:「多謝今年同上年支持同提攜過我嘅人,我唔想辜負佢哋嘅期望,所以以後要做得更加好!(『細佬』鍾紹圖輸咗唔開心,會唔會借個獎畀佢擺吓?)咁仲衰啦!我都唔知點安慰佢,不過佢仲細,第時大把機會啦!」

影視組
高海寧(左)以4吋「事業線」,成功搶去王君馨不少「峰」頭。
高海寧(左)以4吋「事業線」,成功搶去王君馨不少「峰」頭。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()