放大

 

擁 有 F cup 巨 乳 綾 瀨 遙 , 一 直 半 紅 不 黑 , 直 至 一 套 《 螢 之 光 》 ( 明 珠 台 08 年 中 播 過 ) 日 本 大 收 , 立 即 升 格 為 「 收 視 女 王 」 ; 跟 住 電 影 《 我 的 機 械 人 女 友 》 、 《 開 心 直 航 》 亦 叫 好 又 叫 座 , 而 且 更 憑 《 我 》 奪 得 「 日 刊 體 育 報 電 影 賞 」 最 佳 女 主 角


 

 

23 歲 綾 瀨 遙 除 住 一 對 「 豪 乳 」 之 外 , 仲 話 自 己 係 日 本 藝 能 界 最 後 一 個 處 女 , 搞 到 一 班 宅 男 心 癢 癢 。
唔 知 係 咪 人 紅 之 後 , 就 要 發 財 立 品 ? 出 道 靠 F cup 食 糊 綾 瀨 遙 , 竟 然 話 要 個 「 封 乳 大 行 動 」 , 依 家 出 親 活 動 , 就 有 咁 密 實 包 到 咁 密 實 。 之 不 過 , 佢 經 理 人 公 司 及 有 商 家 認 為 佢 真 係 封 奶 話 , 太 過 暴 殄 天 物 , 於 是 有 人 出 到 「 金 錢 誘 奶 」 一 招 , 以 約 港 幣 200 萬 搵 佢 拍 一 輯 半 裸 寫 真 , 據 講 綾 瀨 遙 敵 唔 過 金 錢 誘 惑 心 郁 郁 。 所 以 一 眾 宅 男 唔 好 咁 快 失 望 住 。


zoom
 

以 前 「 乳 」 不 驚 人 誓 不 休 , 但 最 近 出 席 活 動 時 , 綾 瀨 遙 得 相 當 保 守 。


zoom
 

綾 瀨 遙 《 我 的 機 械 人 女 友 》 ( 下 圖 ) 由 頭 笠 到 落 腳 , 一 滴 肉 都 睇 唔 到 。 就 算 新 作 《 開 心 直 航 》 ( 圖 , 香 港 3 月 26 日 上 映 ) 都 係 包 到 實 一 實 , 頂 盡 係 扮 空 姐 , 玩 制 服 誘 惑 。


zoom
 

《 我 的 機 械 人 女 友 》

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()